Mitä tyhmää teit viimeksi väsyneenä ollessasi?

Lähdin kaupungille hoitamaan asioita.
Palasin autolle,huomaten että avaimet on hukassa.
Talsin samaa reittiä tuskastuneena takaisin ja tähyilin loskan peittämiä katuja,missä auton avaimet!!!

Ei löytynyt ei...
Porua vääntäen soitin miehelle ja auton renkaita potkin siinä.
Mies sanoi että koita nyt varoiksi että ovet on lukossa???

Ja mitä vielä.
Ovet auki,avain virtalukossa.... :eek:

NÄin väsyneenä voi käydä!!

Onneks päättyi hyvin tä tarina.
Ja pääsin päiväunille!!! :D
 
joskus kun ajeltiin motaria pitkin kohti pohjanmaata, nukuin autossa jonkun aikaa ja heräsin justiin siloleen "missä mä oon?". Siinä sitte aloin kattoa kun ukko lähti ohittamaan autoa ja näin vaan sen että vastaan tulevan kaistalla tuli jukeliton rekka. Aloin sitte huutaa kurkku suorana ukolle että et h*lvetissä ohita. Ukolla oli ilme suunnilleen tämä o_O ja vähän naureskellen totes että ollaan ohituskaistalla. hieman oon saanu kuulla tästä :xmas:
 
harmaa
Meidän 4v tyttö ulkoili viimekesänä älyttömässä helteessä Kuoma-kengät jalassaan...:D Eteisessä vielä kyseli että pistänkö mä oikeasti nämä kengät mutta äksyilin vaan että juu juu alas mennä siitä sen kummempia kattelematta. Sitten myöhempään kun kattelin mitä tyttö ulkona touhuaa ja tajusin että siellähän se viilettää mekossa ja kuomissa niin hieman hävetti kutsua tyttö sisälle kengänvaihtoon :D
 
Neppi
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Tyhjensin pojan pottaa, otin potan irti pottatuolista, laskin siihen vettä kraanasta ja käännyin takasin pottatuolille - läheltä piti etten tyhjentäny sitä siihen pottatuolin aukkoon... Tuli onneks sellanen viime hetken "eiku..."
Mä oon myös kipannut sen ennenku tajusin mitä oon tekemässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsihih:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!" :whistle:

Äiti on vähän väsynyt joo.
:LOL: Erja-kissa!!! :LOL: repesin!! Sun kans ois varmasti mukava höpötellä väsyneenä :D
:LOL: :LOL:
Mä käskin miehen "heittää vauva portaalle röyhimään" kun tarkotin olkapäätä...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja tsihih:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!" :whistle:

Äiti on vähän väsynyt joo.
:LOL: Erja-kissa!!! :LOL: repesin!! Sun kans ois varmasti mukava höpötellä väsyneenä :D
:LOL: :LOL:
Mä käskin miehen "heittää vauva portaalle röyhimään" kun tarkotin olkapäätä...
Ihan loistava toi portaalle röyhimään.

Me oltiin lasten kans lähdössä 200 km päähän reissuun. sain vihdoin kaiken pakattua autoon, puin lapset sitten vaan menoks. Kannoin vauvaa ja komensin pojan pihalle. Tietenkään ei totellut ja komensin vaan että nyt ulos sieltä. Hämmentyneen näköisenä lampsi sitten pihalle lopulta. Vasta poikaa autoon nostaessani tajusin, että olin unohtanut ne kengät! Hyvä että silloin edes huomasin. Ois ollu ikävä viikon reissu ilman kenkiä :)

 
WildRose
olin mäkissä kaverini ja tyttäreni kanssa.. olin luvannut tarjota kaverilleni. kysyin mitä ottaa ja sitten lapselleni "mitäs se senja-kulta tahtoo" ? senja oli silloin jotain 4kk, tuskin tahtoi mitään.. ja kerran mieli teki kaakaota jolloin hihkaisin maitoa itkevälle vauvalleni "äiti tuo kaakaota ihan heti"..
 
WildRose
heh he ja nyt kaikki luulee että meidän perheessä eletään vain mäkkiruualla ja lihapiirakoilla!!! :D ei nyt sentäs, juuri söin nakkikastiketta ja pottuja :) tytteli sai mangososetta ja maitelia iltaruuaksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Mulle kävi vähän samoin. Oltiin aamulla tosi aikaisin liikkeellä vitostiellä kun edessä ajoi eläintenkuljetusauto jonka pienestä takaikkunasta kurkisti lehmä. Tuumin siinä miehelle että onpa ihana lehmä, onkohan se menossa meijeriin. Mies oli tikahtua nauruun että joo kyllähän ne roudaa joka aamu lehmät meijeriin lypsettäväksi ja vie sitten takaisin. Ohittaessa käski oikein katsomaan että olikohan siinä autossa Valion tarrat. Onneksi istuin apukuskin paikalla
tässä kohtaa repes :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
siiri
PArisen viikkoa sitten kyläpaikasta lähtiessäni laitoin vauvan turvakaukalossa kuskin paikalle!

Samana päivänä anoppi oli hävittänyt avaimensa ja monen tunnin ettimisen jälkeen ne löytyi rintsikoista =)
 
Seisoin ulko-oven edessä viitisen minuuttia manaten, kun avaimet ei toimi. Aikani naksuttelin, ennen kuin tajusin että tosiaan; naksuttelen auton keskuslukon kaukosäädintä odottaen, että kämpän ulko-ovi jotenkin aukeaisi sillä.

Onhan näitä.

Muutaman kerran tullut kaadettua piimää kahvin sekaan aamulla, niistettyä järjestelmäkameran objektiivien linssilinaan, jätettyä koira odottamaan ruokaansa (ei saa mennä ruokakupille ennenkuin saa käskyn "vapaa", istui määrätyllä paikalla varmaan kymmenen minuuttia itku kurkussa ennenkuin muistin että unohdin antaa käskyn), keittänyt kahvit ilman kahvia yms.. :headwall:
 
La Paset
En sen tyhmempää kuin nukuin ohi odottamani telkkariohjelman, joka minun oli määrä nauhoittaa muistoksi perheenjäsenestäni. Sain sen myöhemmin sukulaiseni taltioimana.
 

Yhteistyössä