Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

"näin meillä"
Meillä koira löhöttää lattialla ja kissa nuolee ruokakuppiaan :D Minä suunnittelen alkavani syömään eilisiä ruokia ja mies on töissä, tulee ilta 9. Sitten saunotaan, hrrr on kylmä jo nyt..
 
Mies on tulossa töistä kotiin
Astianpesukone pyörii
Poika leikkii legoilla ja gerbiilit nukkuu.
Jos sitä ite rupeis väsäämään pitaleipä taikinaa huomiselle.
Aamulla labraan :kieh: verikokeisiin
 
Mies on työhuoneessa töissään.
Teinipoika työpaikallaan ja tyttöystävänsä sekä oma teinineiti kouluillaan.
Esikoululainen, viisivuotias ja nelivuotias lapsenlapsi laskevat ulkona pulkkaa.
Yksivuotias lapsenlapsi nukkuu päikkäreitä verannalla.
Kaksivuotias lapsenlapsi selaa satukirjoja sohvannurkassa.

Minä mietin voisinko tappaa aikaa imuroimalla kun ei oikein mitään oikeatakaan tehtävää keksi.
:)
 
Lapsi heitteli juuri sohvan kaikki tyynyt pitkin poikin ja välillä känkkyää kun uhmattaa. Itse istun tässä vieressä ja mietin, josko alkaisi tekemään jotain muutakin, nälkäkin alkaa tulemaan ja yksi kanankoipi kaapissa huutaa nimeä :)
 
Mies katsoo jääkiekkoa ja mie istun tässä koneen ääressä palstailemassa, oottelen alkaako
menkat. Kisut nukkuu. Äsken saatiin miehen kanssa laitettua puhtaat pyykit kaappiin
ja kosteat kuivumaan. :)
 
Ei mitään. Mä pääsen puolen tunnin päästä töistä, mies on kello 24 saakka duunissa, lapset on tän viikon isällään. Akvaariokalat siellä uiskentelee altaassaan ja käärme hengailee terraariossaan. Ja näemmä meidän alakerran valvontakamera ei ole verkossa. *kele.
 
Neilee harmaana
Lapset tuli äsken pulkkamäestä, toinen söi pastaa (hänen neljäs lämmin ruoka tänään!), toisella ei ollut nälkä. Nyt pelaavat pleikkaa yhdessä. Mä istun ja ikävöin <3
 
Mies palasi juuri kaupungista tytön 6 v kanssa. Kävivät optikolla ja kaupoissa.
Teinipoika 18 v lähti äsken tyttöystävänsä kanssa ystävälleen illalliselle.
Teinineiti 14 v ja lainalapsi 14 v palasivat äsken tallilta ja lämmittävät keittiössä pizzaa.
Poika 5 v on siskollaan yötä siskonpoikansa 4 v hartaasta toivomuksesta.
Minä pitkästyn sohvalla.

:)
 

Yhteistyössä