Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Avovaimo on suihkussa, kissat nukkuvat makuuhuoneessa, minä katselen Jamie Oliverin ruokavallankumousta ja mietin että jäljelläoleva ruoka pitäisi pakata hellalta pakkaseen, mutta en ihan vielä jaksa nousta hoitamaan asiaa.
 
"piupiu"
Mies puuhastelee työhuoneessa duunijuttujaan ja välillä käy laittelemassa ruokaa eteenpäin. Poika on hengannut viimiset 5 tuntia huoneessaan jonku pimun kanssa (kuulostavat pelaavan tietokoneella), tyttö tuli juuri kaveriltaan ja ilmeisesti tekee läksyjä huoneessaan. Mä tulin just koiran kanssa lenkiltä, iskin pyykit koneeseen ja kohta ajattelin hilautua sohvalle telkkarin ääreen.
 
"vieras"
Mies pesee 1-vuotiaan hampaita ja vie hänet vaipanvaihdon ja yöpuvun vaihtamisen jälkeen nukkumaan, mä lepäilen hetken tässä koneella ja menen sitten viikkaamaan pyykkiä narulta kaappiin ja järjestelen vähän paikkoja. Syötiin äsken illallista.
 
"vieras"
Mies meni ostamaan raskaustestiä. Olo on erittäin outo, jotain on vialla. Olen tuntevinani jo liikkeitäkin, ennestään 1,5v taapero löytyy. Ja pelottaa, vain siksi kylläkin, että minä kotihiiri vietin ensimmäisen alkoholipitoisen iltani moneen vuoteen perjantaina, ja nyt jos olen raskaana... en voi antaa itselleni anteeksi.

Aloin eilen tuntemaan omituista oloa (ei krapulaa siis, vaan liikkeitä), ja muistin yhtäkkiä, että menkat eivät tulleet joulukuussa, tosin en millään vielä voisi tuntea liikkeitä mikäli raskaus näin alussa. Säikähdys oli suuri, ja mies lähti samantien kun äsken asiasta juteltiin.

Pitäkää peukkuja, että pääni tekee tepposia.
 
Gmaili
Lapset (molemmat tyttöjä) 13 v ja 11 v menivät omaan huoneeseensa ja vaimo kutsuu yöpuvussa meidän makkariin mua. Onkohan sillä TAAS jotain mielessä. Pelkään pahoin, että vauvakuumetta on syksystä asti alkanut nostamaan.... Eli pitänee vielä vähän aikaa olla täällä koneella jospa nuo kaikki kolme lipuisivat untenmaille.
 
Mies tekee työhuoneessa töitä.
Teinipoika ja tyttöystävänsä kumpikin kouluillaan. Palaavat vasta perjantaina.
Teinityttö koulussa.
Eskarilainen lähti myös aamulla taksilla.
4 v on naapurin miehen ja heidän nelivuotiaansa kanssa hiihtämässä.
Lapsenlapset 1 ja 2 v rakentavat junarataa olkkarin lattialle.
Minä olkkarissa läppärillä. Tarkoitus olisi pysyä moodlen puolella tekemässä koulutöitä, mutta aika paljon ihan vain surffailen ja kommentoin pienten leikkejä...

:)
 

Yhteistyössä