Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Turkilmas
Mies käveli hetki sitten rantaan pilkkimään. Mä tulin samalla kertaa pihalta lumitöistä. Esikoisella on kaveri kylässä ja leikkivät jotain pyssyleikkiä, kuopus menossa mukana. Mun PITI tehdä runebergintorttuja, mutta tomusokeria oli liian vähän, eikä löytynyt hilloakaan. Niinpä niistä tuli epämääräistorttuja :D. Ja nyt istahdin koneelle juomaan kupposen kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Brummelisa
Minä makaan sohvalla, mies tekee yläkerrassa kouluhommia tietokoneella ja poju on mummilassa, jäi sinne eilen yöksi. Palauttavat kai jossain vaiheessa kun ehtivät. Aateltiin lähteä syömään Mondeolle (paikallinen seisovapöytä systeemi) kohta kun on nälkä ja minä olen laiska.
 
"muuan"
Kaksi kissaa loikoilee sohvalla auringon lämmössä ja minä istuskelen tässä koneen ääressä teekupin kanssa. Kunhan mies saapuu töistä, niin lähdetään äänestämään:)
 
Lapseni istuvat olohuoneen sohvalla kattelen JOULUPUKKI JA NOITARUMPU :xmas:
ja samalla he napostelevat mummun tuomia poppareita!

Minä istun sängylläni ja odotan inspiraatioo pyykkejä kohtaan... Märkiä odottaa korissa ja kuivat roikkuu edessäni telineessä.
Kohta alan viikkaan niitä, ihan kohta! Kasaan ne ensin tohon takanani olevaan puhdaspyykki pinoon... :D
 
Mies sulattaa ja pesee pakastinta, kissut on syömässä ja mie tässä vaan istun läppärin
eessä palstailemassa, lepäilen kun sain pyykit kuivumaan ja ootan josko veli tulisi käymään, välillä etsin diabeetikolle sopivia ruokaohjeita.
 
meillä
Tyttö syö keittiössä keksiä, mies tekee autoremonttia. Minä touhuan kotihommia ja piipahtelen siinä samalla palstalla (eli pyykkikone pyörimään - muutama minuutti palstalla, naulakon järjestely - muutama minuutti palstalla, kirjahyllyn järjestelyä - muutama vähän pidempi minuutti palstalla :D )
 
"äippä"
Poika 11v tuli just pelaamasta lätkää...
Tyttö 14v lukee kokeisiin
Tyttö 6v leikkii omassa huoneessa kaverin kanssa
Mies tekee perheelle illallista
Minä kulutan aikaa netissä ja yritän väistellä etsimästä huomisia vaatteita/silitystä...
 
[QUOTE="Vieras";25602882]Mikä on sinun resepti?[/QUOTE]

Kaurahiutaleita 4 dl
vehnäjauhoja (grahamjauhoja) 4 dl
vettä tai maitoa 6 dl
leivinjauhetta 1 tl
suolaa vajaa 1 tl

Pinnalle juustoraastetta

Paistetaan 200 asteessa sopivan kauan
 

Yhteistyössä