Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Mies on pitämässä 4H-kerhoa naapurikylällä ja 5v. on joko lentokoneessa tai Dublinin kentällä, poikkeuksellisen rauhallista siis.

(8v. ympyröi nomination-kuvastosta haluamiaan paloja, 3v. nukkuu, samoin koirat ja kanat. Kissat on pihalla metsästämässä, hevoset syö heinää. Me joraillaan 1,5-vuotiaan kanssa tässä koneella meijän puoluetta/GG caravania ja palstaillaan.
 
"piupiu"
Mies pelaa tietokoneella työhuoneessaan, poika 16v kattoo telkkaria olkkarissa (sen tietokone on takavarikoitu sääntörikkomuksista johtuen, joten omassa huoneessaan ei 'yllättäen' viihdy), tyttö 17v on äidillään tämän viikon, koira etsiskelee leikkiseuraa ja minä ajattelin kohta mennä vähän siivoamaan.
 
Muksu nukkuu, mies tuli just saunasta idolssia katsomaan. Kissa taas ton kukkaruukun kimpussa mutta olkoon. Mä koneella, odottelen vaalitenttiä. Tiskit odottaa koneeseen laittoa, mutta ei haittaa, mies tyylikkäästi sammutteli valot ja sytytteli kynttilät. Ehtii sitä aamullakin. :heart:
 
Mies katsoo telkkaria sohvalla ja syö iltapalaa, kissat nukkuu tyytyväisenä masut
täynnä katkarapuja.
Mie istun läppärin eessä ja ootan vaan että Sons of Anarchy alkaa. :)
 
"Jipii"
Yksi lapsista tekee läksyjä, kaks muuta katsoo Simpsoneita ja syö hedelmäsalaattia. Tolle läksyjen tekijällekin odottaa oma kippo. Tultiin just saunasta.

Illan "kohokohta" on Sons of Anarchy ja siinä on just sopivaa äijäenergiaa että EHKÄ myöhemmin otan mieheltä vähän seksiä :)
 
Lapset on nukkumassa. Mies töissä. Pesukoneet pyörittivät viimeiset satsinsa. Pitäs mennä pyykkiä levittämään, mutta istun tässä. Kohta ehkä oman työpöydän järjestelyä että pääsee alottelemaan uusia ompelurojekteja.
 
Molemmat lapset nukkuvat (harvinaista herkkua vauvan osalta, ennen huutanut alkaen iltaysistä yöyhteen asti, josko nyt masuvaivat alkaa olla taakse jäänyttä elämää) ja mies samoin. Toinen kissoista rouskuttaa raksuja keittiössä ja toinen nukkuu kiipeilypuussa.

Pitäisi itselläkin joutua unille mutta tähän jumituin. Kuivausrumpu tosin pitäisi vielä tyhjentää, kun ei sitä aamuksi viitsisi jättää.
 
Tytär kävi juuri hakemassa yksivuotiaansa joka on ollut päivän minulla hoidossa.
Kaksivuotias lapsenlapsi sen sijaan haetaan vasta kuuden jälkeen.

Hän, viisivuotias ja kuusivuotias odottavat että mies lopettaa päivän työt ja lähtee heidän kanssaan hiihtolenkille.

Teini 14 v tuli juuri koulusta ja pulputtaa omiaan.
Teini 18 v lähti pohjoiseen ensin auttamaan vanhempia appivanhempiani illaksi ja sitten yöksi minun vanhemmilleni (huomenna siellä autokoulu).
Vävy maalaa vintillä makuuhuonetta.

Minä yritän keksiä jotain mielekästä tekemistä...

:)
 
Vanhin poika 10v pelailee pleikkaa, keskimäisen 7 v tytön just käskytin kaverilta kotiin jonne meni suoraan koulusta, pienen 1 v 5 kk nukkuu päiväunia. Itse olen laiskotellut koneella, kohta kahvia ja Sydänmailla telkusta.

Sen jälkeen ruokaa, pyykkiä ja järjestämistä. Emmerdalen jälkeen maitoa ostamaan lähikaupasta.

Mies töissä. Tulee sitten joskus 9 pintaa kotiin.
 
Vävy kävi juuri hakemassa kaksivuotiaan lapselapseni joka ollut eilisaamusta asti mummulla hoidossa.

Yksivuotias lapsenlapsi nukkuu verannalla päikkäreitä.

Omat 5 ja 6 v sekä 4 v lapsenlapsi riehuvat yläkerrassa.
Periaatteessa heidän pitäisi siivota omat huoneensa mutta äänistä päätellen tekeillä on jotain ihan muuta.

Teinineidit ja miniäkokelas ovat kouluillaa ja teinipoika töissä (työharjoittelu).

Mies tekee töitää työhuoneessa.

Minä yritän epätoivoisesti mobilisoida itseäni alkamaan lasten vaatteiden pakkaamisen parin päivän reissua varten (Menevät Ouluun, mies palavereihin ja pienet mummilaan) eikä käynnisty sitten millään. Toisaalta kämppä tuoksuu hyvälle ja pinnat kiiltävät, kun olen tehyt kotitöitä Wallan Waltavasti tuota pakkausta vältellessäni.

Lähtö kotoa neljältä. 4 v lähtee kanssani saattamaan noita junalle.

:)
 
Vanhin poika tuli juuri kotiin kahden kaverin kanssa, nuorempi pelaa Wiillä kaverinsa kanssa joka tuli yökylään ja 2v seuraa vieressä.
Tyttö lähti kaverilleen yöksi, ehti nipinnapin junaan.
Tänään kuukauden täyttänyt vauva on tässä rinnalla, äippä on maha täynnä spagettia ja rocky roadia.
Mies on noutamassa etälapsia viikonlopuksi meille.
Eli lapsia on kohta talo täysi :D
 
"Kumikameli"
Vauva ulkona nukkumassa, 3v katsomassa pikkukakkosta, mies auttamassa äitiäni irroittamaan hyllyjä seiniltä yms huomista muuttoa varten. Minä otan hetken iisisti ja kohta varmaan tilaan pizzaa :D
 
Mies ajamassa kotiin 300km päästä työkeikalta (toivottavasti on jo ajamassa...), 2,5-vee nukkuu sohvalla ja minä olen koneella ja mietin, että pitäisi mennä se herättämään, mutta kun pullataikina ei tunnu nousevan ja pullien leipominen olisi hyvä keino välttyä raivokohtaukselta, joka iskee kun herätetään kesken unien.
 

Yhteistyössä