Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Jokainen perheenjäsen on omalla tietokoneellaan, kahvikone puhisee, joten pian saadaan kupposet. Kukin huutelee tärkeäksi katsomiaan asioita toisilleen eri huoneisiin. Sauna on pian lämmin. Mikä idylli!
 
"puhina"
Mies soittaa sähkökitaraansa ja peilaa itseään samalla peilistä, lapsi rahtaa autoja ja legoja omasta huoneestaan olohuoneeseen, mä puhisen koneella, ei olisi pitänyt syödä kolmea suklaamuffinssia putkeen!!
 
"Riina"
Minä tulin just töistä kotiin, kävin kaupassa ja ostin ruokaa ja vähän punaviiniä. Raskas viikko takana töiden ohella ja miehen kanssa riidellessä. Toisaalta kiva olla yksin ja levätä rauhassa, toisaalta kyllä ikävä miestä, ei olla moneen päivään puhuttu sanaakaan. No, ehkä tämä tästä, toivottavasti :(
 
Äsken syötiin sapuskaa miehen kanssa, mie tulin tähän läppärin eteen palstailemaan masu
täynnä, 1 siideri avattu ja mies tuli tupakalta katsomaan telkkaria. Kisut nukkuu tyytyväisenä, tyttö
nukkuu kiipeilytelineellä ja poikakissa isäntiensohvalla.

Töissä oli pitkä ja väsyttävä päivä, onneksi kotona odotti kyyti kaupalle ja mies helli kotona
oikein pitkään ja hyvin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minä miehen työkoneella väri päässä.
Miniäkokelas toisella koneella vastapäätä.
Teinipoika suihkussa.
Teinineiti ompelee. On semilenssuinen niin ei jaksanut ulos, vaikka perjantai.

Lapsenlapset vanhemmillaan. Adoptiotäti riiuulla. Mies ja kaksi nuorinta Oulussa mummolassa (menen perässä huomenna, jos jaksan. Anoppi tahtoisi kanssani ulos.)
 
meillä
Mies lähti juuri juhliin soittamaan. Minä istun sohvalla ja palstailen ja katson hauskoja kotivideoita. Kynttilät ja tuikut palavat ja pannulla paistuu kala. Salaatti on jo tehtynä kalaa varten. Ihana rauhallinen ilta, päivällä siivottiin neljä tuntia, nyt on koti puhdas! :) Ruoan päälle syön laskiaispullan ja sipsejä. Nams.
 
meillä
kuunnellaan paikallisradiosta kuinka paikallinen jääkiekkojoukkue pelaa (ja voittaa!!!) KÄRPÄT!
makoillaan sohvalla miehen kanssa, masut täynnä paistettuja muikkuja ja perunamuusia. kohta keitän kahvit. lokoisa pe-ilta, huomenna töihin.
 
"Piika-äiti"
Pienin laittaa touhukkaana nukkejaan ja nallejaan nukkumaan kun sain viikkosiivouksen aikana nukensängyt ja petivaatteet leikkeihinsä.
4-vuuotia "lukee" meille ääneen kirjaa pienistä eläinlapsista.
16-vuotias rähjää kuuluvasti mutta silti siivoaa.
17-vuotias on pelaamassa äijien kanssa jotain pen&paper-juttua.
Mies lämmittää saunaa ja kohtaan päästään sinne pienten kanssa.
Esikoinen ja avovaimonsa ovat jossain salolla talovahtina.
Minä koneella, radion ääressä, lasten äärellä.
 
"vieras"
Astianpesukone on päällä, kananmunat kiehumassa, kahvi valumassa, surffailen koneella ja seuraan toisella korvalla ja silmällä telkkarista Voicen musavideoita. Mies lojuu olkkarissa sohvalla ja katsoo leffaa isommasta telkkarista koska siinä on kotiteatteri.
 
Mies työkoneellaan auttaa siskoani nettiapteekin perustamisjutuissa.
Teineistä vanhempi oli eilen humputtelemassa ja meni sitten yöksi tyttikselleen.
Teineistä nuorempi ompelee huoneessaan.
6 v on 6v siskonpoikansa kanssa hiihtämässä.
5 v leikkii vintillä 4 v siskonpoikansa kanssa.

Minä mietin, josko alkaisi leipomaan täytettyjä croissanteja vaiko eikö kökö...
 
"poks"
Tiskikone pesee astioita, mummo leikittää lapsia (oi, mitä ihanaa, harvinaista herkkua!), mies lähti viemään naapurin mummoa äänestämään ja minä vain olla möllötän.
 
"Minni"
Ollaan ukkelin kanssa talon- ja koirien vahtina. Kaksi suskoiraa (yksi on näyttelyssä) ja yksi collie.
Talo kylmenee ja nyt laitetaan takkaan tulet. On sitten tulijoille lämmintä ja paistan kohta lettuja :)
 
"inkku"
Mies makaa krapulaansa makkarissa pois, ja minä mietin, kuinka kiva olisi päästä ostelemaan jo kaikkia kivoja vauvanvaatteita ja -tavaroita (tähän asiaan siis vielä pitkä aika), sekä yritän parhaani keksiä "tärkeämpää" tekemistä kuin imurointi ja tiskaus :D
 

Yhteistyössä