Mitä teette jos näette vanhemman polttavan lapsensa lähellä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:49 Honostooppari kirjoitti:
En mitään tai pummin tupakan jos omat on loppu :whistle: Tupakoiva äiti ei ole sen huonompi äitinä kuin hyvältä tuoksuva kolleegansakaan :D
Ei tupakoiva äiti ole huonompi vaan ajattelematon jos tekee sen lapsensa vieressä. Viisas tupakoitsija astuu sivummalle lapsen läheltä ja polttelee kauempana tupakkansa ja lopetettuaan palaa lapsensa viereen. Miten voi olla näin älyttömän vaikea ymmärtää lukemaansa???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:50 Pinki kirjoitti:
jaa mitäpä pitäisi tehä? kivittää hengiltä? :D

eihä ulkona/kaupassa/leikkikentillä uskalla kohta mitää tehdä,kun kaiken maailman vouhkaajat hyökkää silmille... :whistle:
:LOL: Tota mäkin olen alkanut tässä miettimään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:42 idiootti kirjoitti:
Täytyykin ruveta huomauttamaan asiasta... pyytää tumppaamaan... tähän asti olen vaan aatellu että ompa tyhmä äiti ja vähämpä lapsistaaan välittää.
Tässä vaiheessa mä kyllä toteisin et v.ittuako se sulle kuuluu missä poltan ja milloin poltan. Poltan kyllä, mutta en ihan lasten läheisyydessä. Sopivan matkan päässä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:59 Venus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:42 idiootti kirjoitti:
Täytyykin ruveta huomauttamaan asiasta... pyytää tumppaamaan... tähän asti olen vaan aatellu että ompa tyhmä äiti ja vähämpä lapsistaaan välittää.
Tässä vaiheessa mä kyllä toteisin et v.ittuako se sulle kuuluu missä poltan ja milloin poltan. Poltan kyllä, mutta en ihan lasten läheisyydessä. Sopivan matkan päässä.
Paitsi että tasantarkkaan kuuluu mullekin, jos esim hiekkiksella käyhyttelet, ja mun lapset joutuu siihen savuun. Mun mielestä leikkipaikoillla vois olla tupakointikielto.

Ja jos tosiaan poltat kauempana lapsista, niin eihän sulle silloin tultais huomauttamaan. Ap:n kyssärihän kuului, mitä teet jos näät jonkun polttavan lapsen vieressä/lähellä tms
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 10:06 pallopää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:59 Venus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:42 idiootti kirjoitti:
Täytyykin ruveta huomauttamaan asiasta... pyytää tumppaamaan... tähän asti olen vaan aatellu että ompa tyhmä äiti ja vähämpä lapsistaaan välittää.
Tässä vaiheessa mä kyllä toteisin et v.ittuako se sulle kuuluu missä poltan ja milloin poltan. Poltan kyllä, mutta en ihan lasten läheisyydessä. Sopivan matkan päässä.
Paitsi että tasantarkkaan kuuluu mullekin, jos esim hiekkiksella käyhyttelet, ja mun lapset joutuu siihen savuun. Mun mielestä leikkipaikoillla vois olla tupakointikielto.

Ja jos tosiaan poltat kauempana lapsista, niin eihän sulle silloin tultais huomauttamaan. Ap:n kyssärihän kuului, mitä teet jos näät jonkun polttavan lapsen vieressä/lähellä tms
Niin mä tarkotin tossa kyllä omia lapsia, en toisten. En mä siis toisten lasten enkä omienkaan lähellä polttele. Siirryn sivummalle. :)
 
RiiSi
Vein oman astmaisen lapseni kiireesti kauemmaksi ennen kuin alkaa yskimään savusta!

Joskus ihmiset voisivat ajatella kun tupruttelevat kauppakeskusten ovien edessä myös niitä jotka eivät kestä savua!!
 
Normaali äiti
Parempi olis kun laitettaisiin lapset sinne pulloon ja piirongin päälle. Sieltä niitä sitten voitais ihastella ja sanoa että ihan myrkyttömästi saavat kasvaa.

Ilmansaasteet ja ilmassa leijuva pöly on tasan yhtä haitallista lapsen keuhkoille kuin tupakan savu ULKONA.

Meillä saa polttaa tupakkaa ulkona vaikka lapsi olisikin siellä myös.
 
no en tuumi mitään...joskus mieki saatan polttaa aika liki heitä, jos tunkevat väkipakolla terassille tms... ei siltä voi välttyy, jokatapauksessa jos liikut lapsen kaa pihalla, miolteen 99%varmasti lähistöllä joku polttaa tupakkaa silloin!
 
En tee mitään. Sitähän saisi olla kokoajan sanomassa jos siihen puuttuisi. Säälin kyllä mielessäni lapsipoloja..tänään juuri näin kun äiti poltti kaverinsa kanssa ja keinutti samalla vauvanvaunuja. Savut menivät suoraan vaunusta sisään, eivät liikkuneet vaan äiti ja kaverinsa seisoivat puolen metrin päässä vaunun suuaukosta. Olisi sitä tietty voinut tupakoida vuorotellen niin että toinen olisi mennyt vauvan kanssa kauemmaksi. :whistle:
 
Mä olen polttanut raskaus ajan ja joskus myös pojan kanssa ulkoillessa, mutta en niin että lapsi joutuisi savua hengittämään!

Mutta kyllä otti sydämestä tänään tossa paikallisen siwan pihassa kun näin miten kolme aikuista romania polttivat autossa tupakkaa ja kyydissä oli pieni poika n,2.v ja tyttö n,5,v (molemmilla oli muuten tutti suussa)!!! :( :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 22:38 LoruLiisa kirjoitti:
Mä olen polttanut raskaus ajan ja joskus myös pojan kanssa ulkoillessa, mutta en niin että lapsi joutuisi savua hengittämään!

Mutta kyllä otti sydämestä tänään tossa paikallisen siwan pihassa kun näin miten kolme aikuista romania polttivat autossa tupakkaa ja kyydissä oli pieni poika n,2.v ja tyttö n,5,v (molemmilla oli muuten tutti suussa)!!! :( :kieh:
ööh??
on se niin helppoa toisia moralisoida ja kauhistella. etenin romaneja. :whistle:
 
En puutu asiaan koska se ei kuulu mulle mitä muut tekevät jos haluavat polttaa lapsen lähellä niin mitä sitten?Ei mulla ole oikeutta mennä sanomaan ja pitämään moraali saarnaa että niin ei saa tehdä ym.Kukin tekee kuinka parhaaksi näkee.
 

Yhteistyössä