Mitä teette jos näette vanhemman polttavan lapsensa lähellä?

LeeLoo
Teetkö jotain moraaligalluppia täällä? :flower: Olen polttanut lapsien läheisyydessä, mutta kuitenkin mielestäni sopivan lähimatkan päässä. Olen polttanut myös raskaana ollessani
 
Eetueemeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:38 LeeLoo kirjoitti:
Teetkö jotain moraaligalluppia täällä? :flower: Olen polttanut lapsien läheisyydessä, mutta kuitenkin mielestäni sopivan lähimatkan päässä. Olen polttanut myös raskaana ollessani

Mä peesaan tätä.
 
Kaivan käsilaukusta sammutuspeitteen ja heitän sen tupakoitsijan päälle. sen jälkeen suihkin ilmanraikastinta pari pulloa ympäristöön että haju lähtisi. Sitten soitan poliisit ja sosiaalipäivystyksen paikalle lapsen myrkytysyrityksen takia ja käärin tupakoitsijan lapsen kuplamuoviin ja laitan sille kaasunaamarin naamalle ettei vahingossakaan myrkyty yhtään enempää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:40 Norsupäästäinen kirjoitti:
Kaivan käsilaukusta sammutuspeitteen ja heitän sen tupakoitsijan päälle. sen jälkeen suihkin ilmanraikastinta pari pulloa ympäristöön että haju lähtisi. Sitten soitan poliisit ja sosiaalipäivystyksen paikalle lapsen myrkytysyrityksen takia ja käärin tupakoitsijan lapsen kuplamuoviin ja laitan sille kaasunaamarin naamalle ettei vahingossakaan myrkyty yhtään enempää.
:LOL: Näin minäkin tekisin, jos näkisin. Nykyäänhän kukaan ei tietenkään enää uskalla polttaa jos 10 km säteellä on lapsia.
 
minnu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:38 LeeLoo kirjoitti:
Teetkö jotain moraaligalluppia täällä? :flower: Olen polttanut lapsien läheisyydessä, mutta kuitenkin mielestäni sopivan lähimatkan päässä. Olen polttanut myös raskaana ollessani
nyt menit kyl kirjottaa jotain sellasta mitä täällä ei kannata sanoo tulee meinaan kak.kaa niskaan.. ite olen kyl tehnyt samoin ton polttamisen suhteen mutta täällä siitä ei kannata kertoo.. =) ;) :whistle:
 
Mulla ei ole ikinä tullut mieleenkään tehdä mitään. Siis mitä siinä nyt pitäis tehdä :eek:

En koe olevani niin täydellinen, että voisin mennä sanomaan kenellekään mistään mitään.

Kerran tyhjäkäytin autoa puoli minuuttia mäkkärin pihalla, yx mies tuli naama punaisena raivoomaan. En oikeesti tajuu mikähän sitäkin ukkoa vaivas. Maailmanparantaja :saint:
 
LeeLoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:43 minnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:38 LeeLoo kirjoitti:
Teetkö jotain moraaligalluppia täällä? :flower: Olen polttanut lapsien läheisyydessä, mutta kuitenkin mielestäni sopivan lähimatkan päässä. Olen polttanut myös raskaana ollessani
nyt menit kyl kirjottaa jotain sellasta mitä täällä ei kannata sanoo tulee meinaan kak.kaa niskaan.. ite olen kyl tehnyt samoin ton polttamisen suhteen mutta täällä siitä ei kannata kertoo.. =) ;) :whistle:
Kakkaahan täällä tulee muutenkin niskaan :whistle: se onkin eri asia miten siihen suhtautuu :whistle: <br><br>
 
minnu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:46 LeeLoo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:43 minnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:38 LeeLoo kirjoitti:
Teetkö jotain moraaligalluppia täällä? :flower: Olen polttanut lapsien läheisyydessä, mutta kuitenkin mielestäni sopivan lähimatkan päässä. Olen polttanut myös raskaana ollessani
nyt menit kyl kirjottaa jotain sellasta mitä täällä ei kannata sanoo tulee meinaan kak.kaa niskaan.. ite olen kyl tehnyt samoin ton polttamisen suhteen mutta täällä siitä ei kannata kertoo.. =) ;) :whistle:
o-ou
sitä kun ollaan silloin huonoja äitejä jotka ei ajattele syntyvänlapsen elämää vaan haluaa saastuttaa sen jo ennen syntymään :(
 
minnu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:50 LeeLoo kirjoitti:
Jep. Mä kyllä olen henk. koht. lopettanut heti kun olen saanut tietää olevani raskaana. Mutten silti tuomitse tupakoivia odottajia koska se on jokaisen oma asia
jeps näin on. itse vähensin 40kpl:stä 5-10 ja terve tuo natiainen on ja iso oli kun synty..
 
LeeLoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:52 minnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:50 LeeLoo kirjoitti:
Jep. Mä kyllä olen henk. koht. lopettanut heti kun olen saanut tietää olevani raskaana. Mutten silti tuomitse tupakoivia odottajia koska se on jokaisen oma asia
jeps näin on. itse vähensin 40kpl:stä 5-10 ja terve tuo natiainen on ja iso oli kun synty..
Hyvähyvä :heart: Vähennyskin on paljon :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:50 LeeLoo kirjoitti:
Jep. Mä kyllä olen henk. koht. lopettanut heti kun olen saanut tietää olevani raskaana. Mutten silti tuomitse tupakoivia odottajia koska se on jokaisen oma asia
Koeta nyt päättää, äsken sanoit että olet polttanut raskaana ollessasi.

Ja vastaus ap kysymykseen, en tee yhtään mitään vaan ajattelen että kylläpä on taas tyhmä akka. Tätä p-skaa näkee ympärillään jatkuvasti ja valitettavasti en voi pelastaa jokaista lasta vaikka mitä sanoisin, tupakoivilta tai hakkaavilta vanhemmilta joten pakko vaan niellä kiukkunsa ja kulkea ohi.
 
LeeLoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:56 Emilyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:50 LeeLoo kirjoitti:
Jep. Mä kyllä olen henk. koht. lopettanut heti kun olen saanut tietää olevani raskaana. Mutten silti tuomitse tupakoivia odottajia koska se on jokaisen oma asia
Koeta nyt päättää, äsken sanoit että olet polttanut raskaana ollessasi.

Ja vastaus ap kysymykseen, en tee yhtään mitään vaan ajattelen että kylläpä on taas tyhmä akka. Tätä p-skaa näkee ympärillään jatkuvasti ja valitettavasti en voi pelastaa jokaista lasta vaikka mitä sanoisin, tupakoivilta tai hakkaavilta vanhemmilta joten pakko vaan niellä kiukkunsa ja kulkea ohi.

Siis tulkattuna rautalankakielellä olen polttanut kun en ole vielä tietänyt olevani raskaana mutta lopettanut kun olen asiaksta tullut tietoiseksi. Onko Emily syönyt ärripurrikeksiä taas?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:56 Emilyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 23:50 LeeLoo kirjoitti:
Jep. Mä kyllä olen henk. koht. lopettanut heti kun olen saanut tietää olevani raskaana. Mutten silti tuomitse tupakoivia odottajia koska se on jokaisen oma asia
Koeta nyt päättää, äsken sanoit että olet polttanut raskaana ollessasi.

Ja vastaus ap kysymykseen, en tee yhtään mitään vaan ajattelen että kylläpä on taas tyhmä akka. Tätä p-skaa näkee ympärillään jatkuvasti ja valitettavasti en voi pelastaa jokaista lasta vaikka mitä sanoisin, tupakoivilta tai hakkaavilta vanhemmilta joten pakko vaan niellä kiukkunsa ja kulkea ohi.
malliesimerkki abortinvastustajasta :whistle:
 
En tee mitään.Ajattelen näin:Minäkin silloin nuorena kun esikoinen oli pieni saatoin polttaa työntäessäni lastenrattaita ja ihmetellä miksi niin ei muka voi ULKONA tehdä.Miksi ei voi käydä ULKONA tupakalla rauhassa ja hoitaa sitten muksua?Nyt olen vanha ja viisas ja lopettanut tupakoinnin melkein 3 v sitten ja tiedän että tupakka haisee myös ulkona ja vaatteissa ja tarttuu joka paikkaan.Vaikka kävisi parvekkeella niin silti kun tulet lapsen luo ja otat syliin niin se joutuu haistelemaan löyhkäävää äitiä.
Tästä asiasta sanon mitä ajattelen.Ja kyllähän jokainen tietää että kannattaisi lopettaa.Tiedän minäkin ettei se ole helppoa.
 
Yökkö
No voi kiesus, en todellakaan tee mitään jos nään vanhemman polttavan lapsen läsnäollessa. Eiköhän tässä maailmassa oo isompiakin ongelmia kun toi vanhempien tupakointi :'( Itse ja mieheni emme kyllä kumpikaan polta kotona emmekä lastemme nähden mutta muualla kylläkin ja siitä olemme tehneet yhteisen päätöksen. Se kun odottava äiti polttaa onnelisen näköisenä saa niskakarvani pystyyn mutta en siihenkään puutu enkä kyllä juomiseen raskausaikana, eiköhän nuol ole ihan jokaisen henk.koht asioita ja tuskin ihan oudon ulkopuolisen puuttuminen saa aikaan mitään vaikutusta. Kyllä meidän nyt vaan tulis jokaisen keskittyä siihen mitä itse tekee eikä olla nokkaansa työntämässä toisten elämään.
 
enhän minä tuntemattomalle enkä tutullekaan mene suoraan sanomaan, mutta täytyy myöntää että alan lapseni kanssa käymään tupakkakeskustelua siinä sen verran äänekkäästi että tupakoija kuuleekin. Mutta yleensä se on lapsi joka avaa sen keskustelun
 
Ei kuulu mulle millään tavalla.

Kun itse olin pikkutyttö, niin meillä vanhemmilla oli tapana polttaa ja vieläpä sisällä. Siihen aikaan se oli täysin normaalia. Norttia vetivät liesituulettimen alla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 00:43 nahis kirjoitti:
En tee mitään.Ajattelen näin:Minäkin silloin nuorena kun esikoinen oli pieni saatoin polttaa työntäessäni lastenrattaita ja ihmetellä miksi niin ei muka voi ULKONA tehdä.Miksi ei voi käydä ULKONA tupakalla rauhassa ja hoitaa sitten muksua?Nyt olen vanha ja viisas ja lopettanut tupakoinnin melkein 3 v sitten ja tiedän että tupakka haisee myös ulkona ja vaatteissa ja tarttuu joka paikkaan.Vaikka kävisi parvekkeella niin silti kun tulet lapsen luo ja otat syliin niin se joutuu haistelemaan löyhkäävää äitiä.
Tästä asiasta sanon mitä ajattelen.Ja kyllähän jokainen tietää että kannattaisi lopettaa.Tiedän minäkin ettei se ole helppoa.

Olen samoilla linjoilla sun kans Nahis. Tupakka haisee tosi karseelta vaatteissa, vanhemman hengityksestä puhumattakaan. Mä en tykkäää et joku tupakanhajuinen tulee mua pusuttelleen ja halimaan, hyi yäk, joten eipä tulis mieleenkään altistaa pientä lasta sellaiselle. Onneksi meillä ei polta kukaan lähipiiristä. Jos isovanhemmat polttais, olis kumman puolelta vaan, niin ei olis asiaa mun lasta hysyyttelemään. Lapsia en ikinä veis taloon, jossa polktettais sisällä. Tupakointi olkoon mun mielestä kunkin oma asia niin kauan kun se ei vaikuta mitenkään läheisiin tai muihin ihmisiin. Heti kun se vaikuttaa edes vähänkään, se ei oo enää tän ihmisen oma asia. Tuntemattomille en asiasta huomauttais, mut jos lähipiirissä joutusin tilanteeseen, jossa mun omat lapset altistumassa, sanoisin suoraan.
 

Yhteistyössä