Voi juma mikä idiootti.Mä luulen, että eipä sun kannata kertoa. Synnytä se lapsi, jos miehesi ja siskosi mies ovat edes jonki verran samannäköisiä: jos toinen on punatukkainen pisamanaama ja toinen mustaihoinen, niin ei ehkä sitten kannata....
Ja sitten kasvatatte sen lapsen miehesi kanssa kuin omananne. Pidät ikuisesti turpasi kiinni. Jos miehesi joskua haluaa toista lasta, sanot, että sinä et halua. Ethän voikaan haluta, koska on riski, että joudutte lapsettomuusselvityksiin ja miehellesi käy ilmi, että hän on aina ollut steriili.
Nyt joku moralisti sanoo, että miten nainen voi elää valheessa koko ikänsä. Helposti. Itse kysyisin, mikä oikeus naisella on pilata miehensä, tämän siskon perheen, syntymättömän lapsensa ja koko suvun elämä vain siksi, että haluaa itsekkäästi "jakaa" pahaa oloaan? Ei mikään oikeus. Ja lapsen biologisella isällä ei ole mitään merkitystä, sosiaalinen isä on se isä, jolla on merkitystä. Ap:n aviomiehestä tulee varmasti loistava isä lapselle.
Mielestäni kannattaa vaan tehdä abortti, jos siihen pystyy (itse olen tehnyt, eikä ollut ollenkaan vaikeaa) ja olla vain kertomatta kenellekään mitään. Mitä joku toinen ei tiedä, ei voi myöskään satuttaa. Parempi siis miehellesikin, ettei hän saa asiasta tietää ja voitte jatkaa normaalia elämää, en usko että toinenkaan osapuoli eli miehesi siskon mies asiasta kenellekään haluaa kertoa, eikä kerro. Ota tämä opetuksena, äläkä enää päädy sinne vällyjen väliin kenenkään muun kanssa. Keskustelkaa miehenne kanssa asioista, jos suhteessanne on ongelmia, esim. "huono" seksielämä ja tehkää asialle jotain. En todellakaan tuomitse sinua, hyvätkin ihmiset tekevät vääriä valintoja.
Toivon, että luet tämän viestin ja mietit oikeasti, kannattaako kertoa. Tottakai syyllisyys painaa mieltä, mutta tehty mikä tehty, elämää se vain on. Kaikesta selviää ja pääsee yli. Itse kuitenkin päätät mitä teet. Tsemppiä sinulle.[/QUOT
Sinuna tekisin abortin ja olisin hiljaa tai pitäisin lapsen ja olisin hiljaa. Ja alkaisin tutkituttamaan mikä omassa miehessä "vikana" jos ei lapsia kuulu, jos aborttiin päädyt.
ei välttämättä. Avauksiin voi vastata, vaikka pitäisikin niitä oletusarvoisesti sepitettyinä.Näin moni ottanut ilmeisen tosissaan tämän tarinan! :O