Mitä teen?mieheni siskon mies ja minä nyt raskaana:(

  • Viestiketjun aloittaja "Tiina87"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina87"
Hän löi siskonsa miestä.
Minua kohtaan hän oli vihainen alkuun,ei kuitenkaan väkivaltainen.. mutta ehkä
Vähän liiankin toiveikas sen suhteen, että lapsi kuitenkin olisi hänen.
Jos näitä miehiä keskenään vertaa, molemmat ovat vaaleita ym et sinänsä ero ei värillisesti varmaan oo
Muuta. Ellei äitiinsä tule.
Yritän nyt parhaani mukaan olla ja neuvolassa käyty tosin en pystyny kertomaan näitä likaisia yksityiskohtia ja mies muutenkin kielsi. Helpottaa hiukan että voi täällä anonyymisti kirjotella
Mutta kai aika sen sitten näyttää minne elämä vie. Tällä hetkellä kuitenkaan en koe oloani uhatuksi yms mies on niin kiltti.
 
"sada"
Eiköhän se syyllinen löydy sieltä peilistä, vaikka olis mies kuinka lirkutellut, ainahan sitä voi kieltäytyä! Naimisissa oleva nainen! Käsittämätöntä! Ja vielä ilman ehkäisyä! Kuitenkin aikuisia ihmisiä ja tuollaisen sopan olette keittäneet. Täältä ei kyllä hyviä neuvoja heru, koska niitä ei yksinkertaisesti ole. Olette onnistuneet pilaamaan melkoisen monen ihmisen elämän ja känni ei ole mikään syy, kyllä sitä aikuisen ihmisen täytyy osata olla uskollinen, vaikka olis minkälaiset olosuhteet tahansa. Itse olen ollut mieheni kanssa 16 vuotta, enkä kertaakaan ole pettänyt, vaikka houkutuksia on ollut. Sun täytyy vain kasvaa aikuiseksi, tyttö hyvä!
 

Yhteistyössä