Mitä teen?mieheni siskon mies ja minä nyt raskaana:(

  • Viestiketjun aloittaja "Tiina87"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina87"
Niin ja mitä tulee lapsen saannin yrittämiseen, emme yrittäneet vauvaa
Enää , koska olemme luovuttaneet.
Siksi tämä ihme, joka minussa on ON todella sitä!
Enkä pysty aborttia tekemään.
 
vierass
Joopa joo. Eikö kukaan ajattele näitä lapsia? Tiedän vastaavia tapauksia ja niissähän lapsi ei koskaan saa tietää todellista isäänsä tai jos saa, niin kiva tietää jonain päivänä, että äiti on likainen ällöttävä huora, joka on mennyt tekemään tuollaista ja oma isä onkin myös serkkujen isä (vuhuu, mun serkut onkin mun sisaruksia!) ja "parhaassa" tapauksessa tämä repii koko suvun auki ja lapsi menettää välit äitiinsä, isänsä, serkkunsa jne.

Ihania ihmisiä ja todella lapsirakkaita!
 
"hmmm"
Jos kuitenkin olet kuksinut myös oman miehesi kanssa, voit olla raskaana hänellekin. Joskus se raskaus tärppää, kun yritys loppuu. Mieti sekin vaihtoehto kun alat miehellesi puhua.
 
oksu
Täytyy sanoa, että mä en pätkän vertaa sääli sua ap, en myöskään miehesi siskon miestä. Ärsyttää, etteivät aikuiset ihmiset osaa ajatella aivoillaan ja omien valintojensa jälkeen sitten puolustelevat tekojaan vielä kännillä tai muilla vastaavilla. Erityisen oksettavaa tuosta asiasta tekee se, että tuo tapahtuu "sukulaispiirissä". Sen sijaan teidän kumppaneitanne ja kyseisen miehen lapsia säälin. Toivottavasti jäätte kiinni, jos itsellänne ei ole sen vertaa munaa, että kerrotte kumppaneillenne asian oikean laidan!
 
"Sirkkeli"
Mä säälisin miestä ja sen siskoa perheineen niin paljon, että pitäisin vauvan ja jättäisin kertomatta. Hittooko sitä oman kusipäisyyden takia pilata monen elämä.
 
vierass
[QUOTE="Sirkkeli";28361964]Mä säälisin miestä ja sen siskoa perheineen niin paljon, että pitäisin vauvan ja jättäisin kertomatta. Hittooko sitä oman kusipäisyyden takia pilata monen elämä.[/QUOTE]

Entä se vauva? Mitkä on sen vauvan oikeudet tietää totuus? Viattoman lapsen.
 
sivusta
Täytyy sanoa, että mä en pätkän vertaa sääli sua ap, en myöskään miehesi siskon miestä. Ärsyttää, etteivät aikuiset ihmiset osaa ajatella aivoillaan ja omien valintojensa jälkeen sitten puolustelevat tekojaan vielä kännillä tai muilla vastaavilla. Erityisen oksettavaa tuosta asiasta tekee se, että tuo tapahtuu "sukulaispiirissä". Sen sijaan teidän kumppaneitanne ja kyseisen miehen lapsia säälin. Toivottavasti jäätte kiinni, jos itsellänne ei ole sen vertaa munaa, että kerrotte kumppaneillenne asian oikean laidan!
Joo ja toisekseen pettäminen ei ollut kertaluontoista, vaan ap on pannut lankoaan useamman kerran. Ja vielä kumitta (ei siis ole ehkäissyt, muttei myöskään suojautunut sukupuolitaudeilta). Ja totta kai nämä järjen riemuvoitot panevat myös puolisojaan ilman suojia kairattuaan ensin toisiaan.
 
"hmmm"
Entä se vauva? Mitkä on sen vauvan oikeudet tietää totuus? Viattoman lapsen.
Tutkimusten mukaan, Suomikin on täynnä vauvoja ( ja aikuisia) joiden isä ei olekaan se, joksi luulevat. Hyvinhän ne on pärjänneet. Se mitä ei tiedä ( jos ei tulekaan tietämään) ei voi loukata. Mutta muuten on hyvin arveluttavaa ryhtyä salasuhteeseen ja vielä sukulaisen kanssa..
 
"vieras"
[QUOTE="Tiina87";28361892]
Ainut mitä toivon, olisi että hänen siskonsa perhe säästyisi tältä tiedolta- lasten tähden. Oikein ei sekään ole, ja täytyy vielä väliin todeta että mieheni siskon mies on se, joka aloitteet on tehnyt joka kerta (kertoja on viisi) [/QUOTE]

Kertoisit sille miehesi siskollekin asiasta. Tuskin olet ainoa, jota tuo mies on sivussa pannut tai tulee panemaan, ja kun ilman kumia sitä niin tuliaisena vaimolle voi olla äpärien lisäksi sukupuolitautikin.
 
"Vieras"
Myös naiset pettävät, ovat pettäneet kautta aikojen ja onhan se tutkittu että yli 10% perheissä elävistä lapsista on muun miehen siittämiä kun oman aviomiehen. Ap:n tilanteessa ei ole mitään uutta ja ihmeellistä mitä pitäisi taivastella. Sääli lapsia, mutta noita tapauksia on ollut kautta aikojen.

Voihan se ap:n mies antaa anteeksi ja jatkaa elämää ja pitää lapsen? Olisiko se niin kauheaa.
 
"vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";28361971]Jättäisin ajattelematta sen asian.[/QUOTE]

eli jättäisit ajattelematta sen ainoan puolesta joka ei ole tilanteeseen voinut vaikuttaa. ap ja siskon mies on tehneet itse valintansa, he saavat mitä ansaitsevat. aviomies ja sisko ansaitsee kuullaa totuuden siitä millaisiin ihmisiin elämänsä tuhlaa. ei ap:lla tai siskon miehellä ole oikeutta päättää heidän puolestaan haluavatko he elää pettäjien kanssa.
aviomies ja sisko ovat valinneet puolisonsa ja sulkeneet silmänsä totuudelta. ainut joka ei ole saanut valita on vauva (ja tietysti muut lapset). kaiken paskan keskellä vauva on ansainnut ainakin totuuden juuristaan
 
"Nilla"
[QUOTE="Tiina87";28362050]Nii et koko suku risaseksi vaan sen takia et kaksi hölmöilee!
Kirjotin hätäisesti piti kirjoittaa että abortti olisi oikea vaihtoehto mutta en siihen pysty[/QUOTE]

No tehän ootte avioliiton kautta sukuun tulleita. Kun huorat häipyvät, suku paranee.
 
"vieras"
[QUOTE="Tiina87";28362050]Nii et koko suku risaseksi vaan sen takia et kaksi hölmöilee!
Kirjotin hätäisesti piti kirjoittaa että abortti olisi oikea vaihtoehto mutta en siihen pysty[/QUOTE]

niin se ei tietenkään käynyt kummankaan mielessä siinä ku sitä kikkeliä alettiin pimppiin tunkea :O
todellakin teidän kumppaneiden kuuluu tietää totuus. olet nuori vielä. ota opiksesi tästä. miehen sisko surettaa tässä tilanteessa eniten. sun mies pääsee kyllä yli. on ilmeisesti nuor hänkin eikä teillä ole yhteisiä lapsia niin ero on helpompi.
 
"Helmi"
Heippa! Elämässähän sattuu kaikenlaista, eikä sitä tarkoituksella loukkaa toisia. Jos itse olisin sinun tilanteessasi, olisin ehdottomasti hiljaa (koska kertomalla ainoastaan luokkaisit kaikkia osapuolia ja luottamus olisi lopullisesti mennyttä). Ja ikävä kyllä tekisin abortin (vaikka en kuulukaan sen kannattajiin). Olisi väärin lasta, isää (kumpaa tahansa) ja siskoa (sekä hänen lapsiaan, jos isä olisikin myös heidän isänsä) kohtaan saattaa maailmaan tuo lapsi, ja elää ainaisessa valheessa tai tosiaan sitten loukata kaikkia, lopulta saattaisit olla yksinhuoltaja lapsellesi :(
Tsemppiä, olet todella hankalassa tilanteessa. Onneksi asiaoilla on aina tapana lopulta järjestyä tavalla tai toisella :)
elämässä ei vaan satu tollasta! on tietoinen päätös loukata toista kuksimalla muun kuin oman miehensä kanssa,lisäksi tuplasti ällöttävää asiasta tekee se että ap tiesi miehne olevan varattu.

Mun mielestä on ok että tllanne akka joutuiski yh:ksi! saispaha takas sitä paskaa mitä muille kylvää. ei siis heru yhtään sympatiaa!

sitä voi ajatella että miltä itestä tuntuis ku toinen ihminent ekis mulle saman olisko se ihan sama? ei todellakaan,vituttaa tollaset naiset ja toki miehetkin.
 
"coco"
Tuo on liian suuri salaisuus kannettavaksi, mikä todennäköisesti paljastuu jossain vaiheessa. tekisin itse kaikessa hiljaisuudessa abortin tai kertoisin asian miehelle/kaikille ketä se koskettaa.

En näe mitään muita mahdollisuuksia kuin nuo kaksi.
 
"vieras"
Mä nyt kyllä vähän ihmettelen minkälaisia sukujuhlia teillä oikein pidetään, kun kaikki on kännissä ja kaiken lisäksi kumpikaan sisaruksista ei huomaa teidän kuksivan jossain nurkassa..

Teitpä sä miten vaan, niin totuus tulee ilmi. Luuletko tosissaan, että miehes saa asiasta kuultuaan päähänsä suojella siskonsa kusipää pettäjämiestä?

Ohhoh mikä tarina, ettei jollakin olis vaan tylsää lauantaina..
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"apina"
Teidän molempien on kannettava vastuu tekemisistänne. Jos olette toistuvasti pujahdelleet peiton alle miehesi ja hänen siskon selän takana, niin olette molemmat vastuussa tekemisistänne ja niiden seurauksista, mitään tuollaista ei kukaan tee yksin!!! Mieti jos ette ole miehesi kanssa saanut lasta, niin onko mahdollista että miehesi ei saa lapsia, esim. ei siittiöitä tai muuta. Eli jos olisi näin ja tekisit niin ettet kerro asiasta, niin antaisit miehellesi ensin liikaa onnen aihetta vauvasta ja lopulta pilaisit kaikkien elämän valheella, petoksella ja vaikka millä! Vaikka tekisit abortin, niin siihenkin voi olla että tarvitaan myös miehesi suostumus eli et saisi sitäkään salassa tehtyä. KANNA VASTUU!!!!!!
Ei tarvita miehen lupaa. Itse olin vielä hetki sitten samassa tilanteessa, kerroin miehelleni, ja päätimme yhdessä että teen abortin. Aiomme vielä yrittää yhdessä, ja parisuhdeterapiaan olemme menossa heti kun aika vaan annetaan. Millainen ap miehesi on luonteeltaan. Luuletko että hän voisi antaa noin ison asian anteeksi jos kertoisit hänelle. Itse otin riskin ja olin rehellinen, mutta lopputulos ainakin vielä tässä vaiheessa vaikuttaa hyvältä, onneksi.
 
"Aikuiset" ihmiset jumalauta!

Eikö oikeasti löytynyt ketään muuta miestä jonka kanssa paneskella vaan piti ihan miehesi siskon miehen kanssa peittoa heilutella? Ihan tietoisen ja todella idioottimaisen riskin olette ottaneet.

Ja 99,9%:sti kolme lasta jää nyt ilman isää ja yksi tuleva lapsi saa kivan häpeän taakan kannettavakseen tulevaisuudessa, teidän hölmöilyjen takia.

Mutta kun mun mies on koko ajan töissä, ja juotiin alkoholia, ja siskon mies aloitti, ja mun mies ei huomioi mua ja yhyy yhyy.

Hävettää tuollaiset ihmiset.
 

Yhteistyössä