mitä saitte miehiltänne ystävänpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mies vei minut ja pojan ravintolaan syömään. Olivat myös kerhossa askarrelleet minulle kortin. Muuta en saanut, mutta olihan sitä tuossakin jo yllinkyllin. Mitään en erityisemmin odottanut saavani.
 
maissihiiri
Mies toi mulle orkidean ja koko porukalle ystävänpäiväleivokset kaupasta tullessaan :)

Mä en kyllä ostanut miehelle mitään... Johtuu lähinnä siitä ettei mulla ole rahaa ja tyhmää olisi pyytää mieheltä että viittikö laittaa vähän rahaa tilille jotta saan sulle lahjan... Mutta illalla päästään kahdestaan syömään kun anoppi tulee katsomaan lapsia :)
 
ap
kyllä minä olisin tykännyt että jollain pienellä olisi muistanut,edes kortilla tai vaikka suklaalla.oman lahjansa avasi keittiön pöydälle ja siihen sekin jäi.olisi nyt hiukan arvostanut edes.aina mielelläni ostan muille lahjoja vaikka on todella vähän rahaa,muutenkin näen aina vaivaa ja aikaa muiden eteen.kurjaa ettei edes pientä elettä voi vuokseni tehdä,halauskin olisi ollut paljon.
 
manta
En odottanut mitään muistamista omalta mieheltä. Ajateltiin vain viettää iltaa elokuvanmerkeissä ja ehkä viiniä maistelemalla.
Mies se sitten lähti viemään veljeään lääkäriin ja palasi mukanaan kukkakimppu ja lahja, jossa oli Pikkumyy kännykkäkoru. Se oli ihana ja todellinen yllätys minun mieheltä. Itse en ostanut sille mitään, kun ei miedän ollut tarkoituskaan ostaa. Eihän sitä nyt kaikkien kissanristiäisten vuoksi viitti ostella, menee lahjan ostosta idea. Oli kyllä mukava saada lahja yllärinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Mutta Vaimo suuttuu jos ostan jotain.. sanoo et ystävänpäivät on ystäville ei aviopuolisoille..
Ei muutenkaan halua et ostan synttärilahjoja eikä äitienpäivälahjoja ym. vaikka siitä huolimatta aina silloin tällöin jollain lahjonkin rakastamaani ihmistä..

Mä tykkäisin ostaa ja lahjoo enemmänki mut minkäs teet ku toinen ei halua..
itse olen samanlainen ku vaimosi, en vain pidä siitä että minulle ostellaan lahjoja, on jotenkin teennäistä, en tiedä miksi noin ajattelen. Ei tunnu luonnolliselta. Ja me jotkut naiset pidämme siitä että elämme sitä arkea perheen kanssa, se riittää meille
 
Mies lähti tänään viikon työkeikalle ja kun menin keittiöön miehen lähdettyä jo töihin, niin siellä oli lappu missä hän käski mennä vaatehuoneeseen ja katsoa tietylle hyllylle.... :) Siellä oli paketti mikä jonka sisällä oli kalevala koru mitä olin salaa toivonut... :) :)

Itse laitoin hänen matkalaukkuun pienen paketin hänen lempi suklaata ja kortin...

Vaikka hän on mun mies ja rakas niin kyllä minusta ystävänpäivänä voi toisilleen jotain pientä ostaa.
 
Ystävä parhain
Joku tuossa aiemmin sanoi, että ystävänpäivä on ystäville, ei aviopuolisoille. Eikös aviopuolisot ole keskenään myös ystäviä?! Mieheni on paras ystäväni ja päinvastoin <3. On mulla toki muitakin ystäviä, mutta mies on ainut, kenen kanssa oikeasti jaan sieluni sopukat <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
Kyllä sitä turhemmillekin ihmisille tulee lahjoja osteltua kuin omalle rakkaalle.

Mä ostin miehelle uuden korviksen ja bokserit, mies oli ostanut mul Hanna Pakarisen uuden levyn ja Brunbergin suukkoja.
 
Meillä juhlitaan joka vuosi ystävänpäivää siten, että laitetaan koristeita ja hyvää ruokaa :heart: Tänä vuonna tosin ei sellasta ollut, kun pari viikkoa olen ollut jo kipeenä niin ei jaksanut laitella mitään ja kun en ole minnekään päässyt niin mies ei saanut tänään minulta kun halauksen ja kauniita sanoja. Mies oli minulle ostanut vaaleanpunaisen ruukkuruusun ja tosi ison kortin minkä oli kirjoittanut niin kauniisti et itku meinas tulla. Poika sai meiltä ystävänpäivälahjaksi Mikki Hiiri auton :heart:
 
Suklaalevyn :) Ja eilen toi kevätesikon, luulinkin että se oli tätä päivää varten, mut oli kuulemma ihan muuten vaan =) Ite ostin sille pitovoidetta kun sillä on aina purkki hukassa kun hiihtämään lähtee, teippaan tuon korkista seinään kiinni niin ei pääse hukkumaan :D
 
Annuska
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.
Minä puolestani imuroin jo, koska hän inhoaa imurointia.
Siinä ystävänpäivä-ajattelua meillä.
IHANA ELE! :)
Tämä on sitä parasta! Tällaiset liitot kestää :)
No katohan, näistä meidän 'ystävänpäivälahjoistahan' on keskusteltu!

Meillä tykätään noin yleensä lahjoista, niitä annetaan puolin ja toisin kaikkina merkkipäivinä. Mutta tää ystävänpäivä ei oikein nappaa sillä lailla...

Se on totta, että jos puolin ja toisin tehdään vähän toisen puolesta, vuorotellen, niin ne pienet huomaavaisuudet ja 'lahjat' vie arkea ja yhteiselämää hurjasti eteenpäin!

Juuri ihmettelin, että 15 vuotta yhdessä, 14 naimisissa, ja meillä on kivaa - ihan joka huoneessa!

 

Yhteistyössä