mitä saitte miehiltänne ystävänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Oransseja ruusuja. :D

MITÄ ne oranssit ruusut muuten tarkoittaa...? :whistle: :snotty: :LOL:

Mä ostin sydänsuklaata sille. :heart:
Ruusujen värin ollessa oranssi on ruusujen antajan mielessä hedelmällinen innostus elämää ja vastaanottajaa kohtaan. Sensuaalisuus, ihastuminen ja puhdas halu ovat edelleen oranssien ruusujen viestejä.

:whistle: :D
Uu ja se ihastus, voih :D ;) =) :heart:

Heluna

En mitään saanut. En mitään antanut. Ystävänpävä on amerikkalainen höpöhöpö-päivä, markkinamiesten keksintöä. Kyllä ystävyytensä, rakkautensa voi osoittaa niin monella muullakin tavalla kuin rientämällä kauppaan eurotukkujen kanssa.

Tiedän, että mieheni rakastaa minua ilman että sitä tarvitsee todistella lahjuksilla ja toisin päin. Tällaisiin kommentteihin aina joku toteaa, että ole kateellinen, kun miehesi ei ostanut sinulle mietään. Päinvastoin. Mieheni on mitä kultaisin ihminen, jonka huomioiminen näkyy arjessa joka päivä.
Yksi ystäväni sai joka juhlapäivä hienot lahjat, yleensä kultasepänliikkeestä tai vaikkapa kylpylälahjakortin tms. ...ihana mies? -Todella ihana! Petti ystävääni useiden muiden naisten kanssa minkä ehti, useiden vuosien ajan. Että mikä mittari lahjat oikeasti sihteen laadusta ovat?!

Heh
Sain halauksen ja suukon. Tässä nyt on kolmen viikon aikana ollut mun synttärit, meidän hääpäivä ja nyt tää ystävänpäivä, joten alkaa varmaan miehellä olla rahat loppu :).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
Samaa mieltä. Ystävänpäivä on pelkkää rahastusta. Mä en todellakaan odota mieheltä ystävänpäivälahjaa, korttia tai mitään toivotuksia. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vouhkaamista. Ihmisiltä otetaan rahat pois keinolla millä hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
Tiedän, että mieheni rakastaa minua ilman että sitä tarvitsee todistella lahjuksilla ja toisin päin. Tällaisiin kommentteihin aina joku toteaa, että ole kateellinen, kun miehesi ei ostanut sinulle mietään. Päinvastoin. Mieheni on mitä kultaisin ihminen, jonka huomioiminen näkyy arjessa joka päivä.
Yksi ystäväni sai joka juhlapäivä hienot lahjat, yleensä kultasepänliikkeestä tai vaikkapa kylpylälahjakortin tms. ...ihana mies? -Todella ihana! Petti ystävääni useiden muiden naisten kanssa minkä ehti, useiden vuosien ajan. Että mikä mittari lahjat oikeasti sihteen laadusta ovat?!
Eivät lahjat ole mikään mittari suhteen laadusta.

Mutta se lahjoja antamaton mieskin voi olla petturi, eli ei sekään mitään todista :D

Annuska
Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.
Minä puolestani imuroin jo, koska hän inhoaa imurointia.
Siinä ystävänpäivä-ajattelua meillä.

Heluna
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eivät lahjat ole mikään mittari suhteen laadusta.

Mutta se lahjoja antamaton mieskin voi olla petturi, eli ei sekään mitään todista :D
Ymmärrän toki että tottahan oma miehenikin voi olla ihan samanlainen häntäheikki vaikkei lahjoja paljon ostakaan :D Se on itsestään selvä asia, että kenestäkään ei koskaa tiedä. Mutta ajatus koko viestissäni oli se, että niin monet naiset pitävät lahjojen määrää mittarina siitä, kuinka paljon mies rakastaa ja kunnioittaa. Esim. " Mieheni ei muistanut nimipäivään, eikö hän välitä minusta pätkän vertaa?!" tai "Mies ei ostanut hääpäiväksi lahjaa, näinkö vähän minä hänelle merkitsen?", tällaisia kuulee jatkuvasti naisten suusta.

niin monet naiset pitävät lahjojen määrää mittarina siitä, kuinka paljon mies rakastaa ja kunnioittaa. Esim. " Mieheni ei muistanut nimipäivään, eikö hän välitä minusta pätkän vertaa?!" tai "Mies ei ostanut hääpäiväksi lahjaa, näinkö vähän minä hänelle merkitsen?", tällaisia kuulee jatkuvasti naisten suusta.
Jep, tuossa olet oikeassa, ja tuota en minäkään ymmärrä.

Mä sain ison kimpun tulppaaneja ja karkkia, itse annoin miehelle pingviinimukin.
Me kyllä muistetaan pienillä lahjoilla monia päiviä mutta en koe itseäni silti mitenkään materialistiksi tai suhdettamme pinnalliseksi.
Meidän ekat "varsinaiset" treffit osui muuten ystävänpäivälle, ja jo silloin sain mieheltä lahjan :heart:

vieras
eilen etukäteen 20 tulpaania ja aamulla "jumppaa" jota ei tapahdu kuin kerran vuodessa suunnileen (siis aamulla) eli oon ihan ihmeissäni ja hymyssä suin ollut koko päivän.

Yhteistyössä