mitä saitte miehiltänne ystävänpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
IhanPihallaSONE
Öh, me ei olla ostettu toisillemme mitään, ei tullut edes mieleen kummallekkaan että pitäis juhlistaa jotenkin ystävänpäivää. Ollaanko me jotenkin outoja?
 
kolmen äiti
Kortti tuli mieheltä eilen...yritti vissiin sillä sovitella riitaa joka oli meneillään...vaan eipä se niin helpolla pääse :) Ostin ittelleni tänään kukkia, kun ei niitä muualtakaan oo tullu...
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivoteltiin aamulla hyvät ystävänpäivät ja annettiin pusu ja halaus.minusta riittää eikä mitään lahjahömpötys kaupallista paskaa
meillä meni samalla kaavalla, paitsi että ihan positiivisella mielellä toivoteltiin. Lapset oli tehneet meille vanhemmille kortit. :heart: Isompi ihmetteli, että hän ei saanut yhtään... Pitää kaivaa kaapista jokin kiva kortti ja antaa hänellekin.
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
en edes toivotusta.. olin ostanut lahjan mutta jää antamatta..
minun mielestä lahjaa ei anneta vastalahjan toivossa. Mitä sitten, jos hänkin ajattelee just samanlailla ja teillä kummallakin menee päivä piloille?
 
Wilppu
Sain heti aamulla ystävänpäivätoivotuksen ja pahoittelut, ettei ole kukkia tms, kun on ollut monta päivää kipeänä kotona eikä ole näin ollen päässyt käymän kaupassa. Nappasin ukon kainaloon ja totesin, että on tärkeintä, että hän on siinä.

Itse leivoin meille kakun iltapäiväkahville, ei sen kummempaa.
 
auringonkukka-75
Minä olen kieltänyt ostamasta mitään, koska ystävänpäivä on mun mielestä ihan höpöhöpö-hapatusta. Ollaan kyllä menossa yhdessä syömään ulos, kun ollaan pitkästä aikaa kahdestaan. Oltaisiin se tehty muutenkin, nyt vaan sattui just ystävänpäiväksi mummi pyytämään lapsenlapsen luokseen päiväksi :)
 
v
Toivotti hyvää ystävänpäivää tekstarilla, kun on kotonaan, mutta lahjaa en saanut enkä saa, tosin en itsekään anna, ei ole meillä tapana juhlian ystävänpäivää sen kummemmin.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.
Minä puolestani imuroin jo, koska hän inhoaa imurointia.
Siinä ystävänpäivä-ajattelua meillä.
IHANA ELE! :)
Tässä on asian ydin (toisesta välittäminen) ymmärretty aivan upeasti! :) Tämä on muuten jotenkin ihan runollinen...
"Lupasit imuroida kotiin tultuasi,
koska rakastat minua,
imuroin puolestasi,
koska rakastan sinua"

Aika tökerö väännös, mutta joku lahjakkaampi voisi aiheesta tehdä kauniin runon. :)
 
minä
Tai siinähän se runo jo oli valmiina:

"Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan,
vaikka inhoaa imurointia.
Minä puolestani imuroin jo,
koska hän inhoaa imurointia."
 
Peräkylän eukko
Toi eilen kukkia ja lähti illalla poikien kanssa viikonloppua viettämään. Ihan ansaittua sellaista ja ihan luvan kanssa :) Mun antoi eilen nukkua pitkään siitä hyvästä :)
 
nin kans
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
Siis tosiaanko kukaan ei muistanu sua mitenkään?

Voi voi. Ota pipari.
Tätä minäkin, yksi kaupallinen päivä lisää - aivan turhaa, onhan näitä kaikenmaailman muistamispäiviä olemassa jo ennestäänkin. Ennen syntymäpäiväkin tuntui todella juhlapäivältä, nykyään kun on tuontuostakin joku antamis/ottamispäivä, menee merkitys oikeiltakin juhlallisuuksilta.
 
VieRaS
Annoin omatekemän kortin ja sydämmenmuotoisia suklaita :) Itse en saanut mitään, mutta ei se minua haittaa. eka en meinannut mitään hankkia, muttakun tuo lahjojen ostaminen ja antaminen on niin kivaa :D
 

Yhteistyössä