IhanPihallaSONE
Öh, me ei olla ostettu toisillemme mitään, ei tullut edes mieleen kummallekkaan että pitäis juhlistaa jotenkin ystävänpäivää. Ollaanko me jotenkin outoja?
meillä meni samalla kaavalla, paitsi että ihan positiivisella mielellä toivoteltiin. Lapset oli tehneet meille vanhemmille kortit. :heart: Isompi ihmetteli, että hän ei saanut yhtään... Pitää kaivaa kaapista jokin kiva kortti ja antaa hänellekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toivoteltiin aamulla hyvät ystävänpäivät ja annettiin pusu ja halaus.minusta riittää eikä mitään lahjahömpötys kaupallista paskaa
minun mielestä lahjaa ei anneta vastalahjan toivossa. Mitä sitten, jos hänkin ajattelee just samanlailla ja teillä kummallakin menee päivä piloille?Alkuperäinen kirjoittaja kk:en edes toivotusta.. olin ostanut lahjan mutta jää antamatta..
IHANA ELE!Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.
Minä puolestani imuroin jo, koska hän inhoaa imurointia.
Siinä ystävänpäivä-ajattelua meillä.
Tässä on asian ydin (toisesta välittäminen) ymmärretty aivan upeasti! Tämä on muuten jotenkin ihan runollinen...Alkuperäinen kirjoittaja pallero:IHANA ELE!Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.
Tätä minäkin, yksi kaupallinen päivä lisää - aivan turhaa, onhan näitä kaikenmaailman muistamispäiviä olemassa jo ennestäänkin. Ennen syntymäpäiväkin tuntui todella juhlapäivältä, nykyään kun on tuontuostakin joku antamis/ottamispäivä, menee merkitys oikeiltakin juhlallisuuksilta.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Siis tosiaanko kukaan ei muistanu sua mitenkään?Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
Voi voi. Ota pipari.
Tämä on sitä parasta! Tällaiset liitot kestääAlkuperäinen kirjoittaja pallero:IHANA ELE!Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Hän lupasi imuroida bändiharjoituksista tultuaan, vaikka inhoaa imurointia.