mitä saitte miehiltänne ystävänpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
kade?
Tuskin se kateellisuutta on... En minäkään oikeen ymmärrä, miks pitäis ...lahjoilla .. näyttää toisille välittämisen määrää,...
Ehkä parisuhteen kokemus vain on toisilla syvällisempi ja toisilla pinnallisempi, ja toimivan suhteen ilmenemismuodot sitten sen mukaiset.

Tuskin, siis.
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
SIIS TOSIAANKO TE OSTATTE TOISILLENNE JOTAIN LAHJOJA??????? ei hyvää päivää.
kade?
Tuskin se kateellisuutta on... En minäkään oikeen ymmärrä, miks pitäis antaa älyttömästi lahjoja; jouluna, ystävänpäivänä, synttärinä, nimipäivänä ja siihen päälle vielä hääpäivät, naistenpäivät jne jne jne... Tai no samakait tuo ois, jos rahaa ois mielinmäärin, niin lahjoa vaikka joka toinen päivä ja juhlistaa joka ikistä kissanristiäistä lahjoin. Mut meidän ei lahjoilla tarvi näyttää toisille välittämisen määrää, välitetään toisista muutenkin ja suukko se on parempi lahja, ku kaikenmaailman hömpötykset.
Ootkos sä ymmärtäny nyt asian jotenkin väärin? Ei lahjoilla osoiteta välittämisen määrää, vaan ilahdutetaan saajaa! Ihan tosissaanko sä kaikilla lahjoillas vaikkapa jouluna vaan pyrit näyttämään että kattopa, nääääääääin paljon mä susta välitän?

Mä ostin ystävilleni ja miehelle pienet jutskat ihan vaan piristääkseni niiden päivää, en osoittaakseni paljonko välitän. Ne tietää sen muutenkin.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Sain.... Itse en antanut mitaan ....
Kuulostaa ihan toimivalta ja tasapanoiselta, ja varmaan onkin noin. Mielestäni siis terveempää kuin jopa hysteerinen "muka vastavuoroisuus", joka jää usein pelkän materian varaan.

Kuulostaa siis oikealta "ihmissuhteelta" ja parisuhteelta.

Onnea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Sain.... Itse en antanut mitaan ....
Kuulostaa ihan toimivalta ja tasapanoiselta, ja varmaan onkin noin. Mielestäni siis terveempää kuin jopa hysteerinen "muka vastavuoroisuus", joka jää usein pelkän materian varaan.

Kuulostaa siis oikealta "ihmissuhteelta" ja parisuhteelta.

Onnea!

Siis niin oli sovittu, kuten kirjoitin. Ja molemmat ovat tyytyvaisia :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
En mitään, koska mies sanoo et en ole hänelle ystävä, olen hänelle tärkeämpi kuin ystävä. Antoi kuitenkin suukon ja toivotti hyvää ystävänpäivää. :whistle: ;)

Varmaan tiedätkin, mutta Suomessahan tämä on nimellä ystävänpäivä. Valentine's Day. Monessa maassa "ystävänpäivänä" muistetaan vain sitä omaa rakasta, eikä päivä ole ystävien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Oransseja ruusuja. :D

MITÄ ne oranssit ruusut muuten tarkoittaa...? :whistle: :snotty: :LOL:

Mä ostin sydänsuklaata sille. :heart:
Ruusujen värin ollessa oranssi on ruusujen antajan mielessä hedelmällinen innostus elämää ja vastaanottajaa kohtaan. Sensuaalisuus, ihastuminen ja puhdas halu ovat edelleen oranssien ruusujen viestejä.

:whistle: :D
 

Yhteistyössä