Mitä pahaa siinä muka on jos 4 vuotias käy pihalla sytyttämässä kynttilät lyhtyihin?

• Viestiketjun aloittaja heipsvaan
  • Ensimmäinen viesti
frankie
Sädetikkuja ei saa käyttää ku kypärä päässä vai mitenkäs se meni :D Aina joku muuten vetoo kaikenmaailman lakeihin monissa keskusteluissa. Jos tulisi laki jossa käskettäisiin hypätä kaivoon, niin palstamammoista moni näin tekisi, eikös vaan.

frankie
Pojan 10-vuotias kaverikin osasi kuulemma käsitellä tulta. Pojat sitten meinasivat polttaa koko autotallin, kun polttelivat siellä puupinon vieressä styroxeja.
Onkos tämä niinku se huuhaa porttiteoria huumeista. Se alko viattomalla kynttilöiden sytyttämisellä, senjälkeen kärtsättiin muurahaisia, ei aikakaan kun siirryttiin jo nuotioden väsäilyyn.

Nykyään lapseni lusii elinkautista tuhopoltoista :( Olkaa tarkkana vanhemmat, tämä tarina on tosi.

Mä olen kyl ollut itsekin ulkona, mutta en vieressä seisomassa, kun meidän 5v sytyttelee noita tuikkuja lyhtyihin. Ja osaa se pinota klapit takkaan ja sytykkeet oikeisiin väleihin, yhdessä sit sytytetään. JA aikuiset lisää aina takkaan puita.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29293289:
Ai hysteeristä jos nelivuotiaalla on tulentekoväline ja sytyttelee kynttilöitä. Nyt olen ehkä kuullut ihan kaiken...
Itse sanoisin, että vastuullista.
Se on hysteeristä, että sinä et anna 8-vuotiaan opetella käyttämään tulta, kuten tuolla ylempänä mainitsit. Minä lämmitin sen ikäisenä jo uuneja, kertaakaan en edes meinannut taloa polttaa. Jo sille 4-veelle pitää opettaa, että jos vaate syttyy palamaan, niin pitää kieriä maassa.

Olkoon
Tämä aloitushan on provo, pakko olla, mutta jos ei olisi, fiksu ap ei ole ottanut huomioon, että jokin päivä se mukula keksii sytytellä kynttilöitä kotona ihan itsekseen..

Yhteistyössä