vahti on päälläAlkuperäinen kirjoittaja Näin;29293037:Minä en antaisi vielä oman 8-vuotiaanikaan tehdä moista, mutta meitä on moneen junaan. Riskit vaan on liian suuris otettavaksi.
oli kylläkin eka aloitukseni. Oletko itse käynyt ulkona?? Syönyt hyvin??? Ottanut lääkkeesi???Oletko ap käynyt ollenkaan ulkona tänään? Kun tuntuu sun provoja lukiessa, että sulta on happi loppunut päänupista tyystin.
Joopa joo..oli kylläkin eka aloitukseni. Oletko itse käynyt ulkona?? Syönyt hyvin??? Ottanut lääkkeesi???
Onkos tämä niinku se huuhaa porttiteoria huumeista. Se alko viattomalla kynttilöiden sytyttämisellä, senjälkeen kärtsättiin muurahaisia, ei aikakaan kun siirryttiin jo nuotioden väsäilyyn.Pojan 10-vuotias kaverikin osasi kuulemma käsitellä tulta. Pojat sitten meinasivat polttaa koko autotallin, kun polttelivat siellä puupinon vieressä styroxeja.
Tulitikut eivät kuulu tupakointivälineisiin.Tupakointivälineiden myyminen, välittäminen jne. alle 18-vuotiaille on kielletty.
Ja syttyy ehkä vaan toppahaalari ja sen mukana koko poika. Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Käppers;29293248:No tuskinpa tuossa tulipaloa syttyy. Sangen turvallinen tapa harjoitella, palaa korkeintaan omat näpit.
Vähän ehkä hysteeristä tuommoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29293262:Ja syttyy ehkä vaan toppahaalari ja sen mukana koko poika. Jep.
Ai hysteeristä jos nelivuotiaalla on tulentekoväline ja sytyttelee kynttilöitä. Nyt olen ehkä kuullut ihan kaiken...Alkuperäinen kirjoittaja Käppers;29293275:Vähän ehkä hysteeristä tuommoinen.
Se on hysteeristä, että sinä et anna 8-vuotiaan opetella käyttämään tulta, kuten tuolla ylempänä mainitsit. Minä lämmitin sen ikäisenä jo uuneja, kertaakaan en edes meinannut taloa polttaa. Jo sille 4-veelle pitää opettaa, että jos vaate syttyy palamaan, niin pitää kieriä maassa.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29293289:Ai hysteeristä jos nelivuotiaalla on tulentekoväline ja sytyttelee kynttilöitä. Nyt olen ehkä kuullut ihan kaiken...
Itse sanoisin, että vastuullista.