Mitä mieltä tästä: naistyökaveri soittelee miehelle

mari
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
No just ap vastaskin että mies ei edes tajua käyttäytyvänsä tuolla tavalla. Mutta tietysti kannatta puhua, mutta eikö tuollaiset asiat yleensä kielletä vaikka oliskin jotakin? Saisit nyt sen naisen teillä käymään, vielä mielellään niin että lapset ei ole kotona niin voisit keskittyä tarkkailemaan heitä (salaa tietysti - siis niin etteivät tajua ja huomaa että tarkkailet). Kyllä silloin monesti jotakin paljastuu vaikkeivät haluaisikaan paljastaa... Naisesta varsinkin, salaisista katseista näkee paljon.
Tässä vaan on se vaarana, että tulee yltiömustasukkaiseksi ja näkee pieneessäkin katseessa "semmoista".
Mutta entä kun ynnää kaiken aikaisemmin tapahtuneen? Kyllä tällä tavalla kuitenkin selviää paljon enemmän kuin että mies vain sanoo että "kuvittelet".
Miten ap miehesi suhtautui niihin kalsareihin lahjana?
No sen mielestä se on kiva eikä millään tavalla outo lahja. Ei mullakaa oo mitään lahjojen ostoa vastaan vaikka tuikkukynttilä tai namirasia on ihan ok. Mut alusvaatteet on :/
Niinku joku aikasemmin sano, niin miehet voi oikeesti olla tosi sinisilmäsiä tollasille asioille. Mitäs miehes ajattelis jos joku sun työkaveri ostelis sulle jotain pitsihepeneita? Kysyppäs.
 
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
 
epäilevä
Munkin mielestä alusvaatteet on outo lahja. Niitä antaa joko mummo tai sitten avo/aviopuoliso. Tai joku isompi porukka huumorimielellä. Jos joku nainen antais mun miehelle mulla tulisi olo että se haluaa antaa jotain mikä on todella lähellä mun miestä, ja vaikuttaa muutenkin sen asioihin...
 
naikkonen
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
peesi!
 
Minä oisin sitä mieltä että luotat siihen ukkoos ja vaikka sillä naikkosella ois jotain mielessä niin uskot miehees että se ei siihen ala. Ja toki sitä voi silmänsä pitää auki ja jos kovin alkaa oudoks menemään niin sitten marssit sen eukon luo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Niin, mut kaiken tän lisäks ap lirkuttelee sille naiselle. Ei se sillon ole ok. Eri asia jos ap tuntis tän naisen ja muutenki tietäs missä mennään. Kyllä mäki hymyilisin jos joku lähettelis mun äijälle jotain alkkareita, mut se ei lirkuttelekaan kelleen naiselle ja vietä kosteita koulutustilaisuuksia niiden kanssa harva se ilta. Sehän riippuu miten se mies siihen lahjaan suhtautu. Ihmettelikö vai nauroko vai mitä?

Älä säkään Tallu ole sitten liian sinisilmäinen. Tiedän että suhteet on erilaisia, mutta silti....
Niin, meidän suhde nyt on semmoinen kuin se on. Sitä on vaikea ymmärtää. Eikä sitä pettäminen kaataisi.

Jos ap:n mies ei tiennyt lirkuttelevansa? Kyllähän meistä jokainen suhtautuu ja puhuu eri tavalla eri ihmisille? Onhan se mukavaa saada huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, ja usein äänensävykin on sama, jolla se toinenkin juttelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Tässä vaan on se vaarana, että tulee yltiömustasukkaiseksi ja näkee pieneessäkin katseessa "semmoista".
Niinku joku aikasemmin sano, niin miehet voi oikeesti olla tosi sinisilmäsiä tollasille asioille. Mitäs miehes ajattelis jos joku sun työkaveri ostelis sulle jotain pitsihepeneita? Kysyppäs.
Se on niin mustis jos kommentoin telkkarista jonku miehen ulkoista olemusta, että varmaan antais nyrkillä ja polttais hepenet :/ voisin olettaa näin.
 
naikkonen
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Tässä vaan on se vaarana, että tulee yltiömustasukkaiseksi ja näkee pieneessäkin katseessa "semmoista".
Niinku joku aikasemmin sano, niin miehet voi oikeesti olla tosi sinisilmäsiä tollasille asioille. Mitäs miehes ajattelis jos joku sun työkaveri ostelis sulle jotain pitsihepeneita? Kysyppäs.
Se on niin mustis jos kommentoin telkkarista jonku miehen ulkoista olemusta, että varmaan antais nyrkillä ja polttais hepenet :/ voisin olettaa näin.
Jospa laittasit ne sen kalsarit roviolle:) Sanot ettei sun tartte kattella, saatika pestä, toisen naisen ostamia kalsareita. Samalla tavalla kohtelet miestäs ku se sua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
En mä itse ostaisi, vaikka ajattelenkin siitä myötämielisesti, koska liian intiimiä ja erikoista se on minustakin. Omassa suhteessani se ei merkitsisi mitään, mutta uskon, että se useimmissa suhteissa voi merkitä.
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei mua haittaisi, tai ei ainakaan saisi haitata koska itselläni on 2opiskelukaveria (miestä ) joiden kanssa soitellaan ja höpötellään ihan vaan niitä näitä. Ihan kuten tyttökavereittenikin kanssa.
Ja edelleen: käytte jatkuvasti ulkona ja ryyppäätte ja saunailette ja annatte lahjaksi alusvaatteita...? Kuten siis ap:llä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
Olen ostanu kaverille bokserit, partavettäkin jne. Minä olen saanu ite pitsisiä alusvaatteita. Huumorilla näitä ostellaan. Mies ei liiemmin lahjoja ostele muutenkaan niin ei ole naiskavereilleen ostellu mitään ihmeitä.

 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
Olen ostanu kaverille bokserit, partavettäkin jne. Minä olen saanu ite pitsisiä alusvaatteita. Huumorilla näitä ostellaan. Mies ei liiemmin lahjoja ostele muutenkaan niin ei ole naiskavereilleen ostellu mitään ihmeitä.
Miten se ilmenee että huumorilla? En siis kritisoi, minustakin voi huumorilla ostella vaikka mitä, mutta miten se toinen puolisko näkee sen että on huumorilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei mua haittaisi, tai ei ainakaan saisi haitata koska itselläni on 2opiskelukaveria (miestä ) joiden kanssa soitellaan ja höpötellään ihan vaan niitä näitä. Ihan kuten tyttökavereittenikin kanssa.
Ja edelleen: käytte jatkuvasti ulkona ja ryyppäätte ja saunailette ja annatte lahjaksi alusvaatteita...? Kuten siis ap:llä.
Joo oikeesti ei mua haitaa sen ihmisen sukupuoli vaan toi mun mielestä outo käytös. Ja kyllähän se puhuu kaiken aikaa kaikenlaisille ihmisille puhelimses, mut otti korvaa toi "erityisihmiselle" puheääni jolla se ei todellakaa puhu muille ku mulle yleensä. Et jos en oli ite ollu vieres ni oisin luullu sen mulle puhuvan. Jos joku muu sen työkaveri soittaa (eikä ne päivitä sen kuulumisia tämän tästä) ni sillä on ihan normi puhe, eikä "valu hunajaa" :/
 
naikkonen
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
En mä itse ostaisi, vaikka ajattelenkin siitä myötämielisesti, koska liian intiimiä ja erikoista se on minustakin. Omassa suhteessani se ei merkitsisi mitään, mutta uskon, että se useimmissa suhteissa voi merkitä.
Niimpä. Musta jokaisen täytyy ajatella asioita myös omaa suhdetta pidemmälle. Vaikka ite hyväksyis mitä, ei voi olettaa toisen hyväksyvän. Kyllähän tollanen vitsi vois mennä hyvien kaverien kesken, mutta ei oo toi nainen ajatellu yhtään että mitäköhän vaimo sanoo, ku ei tunne ollenkaan. Tai sitten on ajatellu ja tarkotus on hämmentää. Ilkeetä, sanon mä!

Vielä ap:lle. Onko teillä mitään romantiikkaa, pusuja, haleja, jopa seksiä tmv. Kyllä sen vaipparumban keskellä täytyy jotenki keretä huomioimaan. Miten sun mies lapseen suhtautuu? Onko lämmin ja hoitaako? Kai hän muistaa että lapsi on myös hänen!!
 
epäilevä
Miellä ainakin ukko välttelee työkavereita lomilla, ei siksi etteikö pitäis niistä, mutta että sais olla kunnolla lomalla! Niitä ehtii sitten taas koko vuoden pällistellä ja kuunnella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
Olen ostanu kaverille bokserit, partavettäkin jne. Minä olen saanu ite pitsisiä alusvaatteita. Huumorilla näitä ostellaan. Mies ei liiemmin lahjoja ostele muutenkaan niin ei ole naiskavereilleen ostellu mitään ihmeitä.
Ok no huumoria on erilaista. Musta alusvaatteet ei oo huumoria. Ja ukko vetäis herneet jos mulle joku sellasia ostais. En tosin oikeesti ees ottais ees vastaa lahjaa jonka tietäisin loukkaavan kumppania.
 
ex työkaveri
aika kurja tilanne, minä pahoittaisin varmasti mieleni varsinkin jos mies ei edes haluaisi tutustuttaa meitä keskenään. Meillä oli vähän sama tilanne, mutta minulle soittelin perheellinen työkaveri (mies siis) tuommoisia mitä kuuluu puheluita.. ja just aika usein. tosi kiva tyyppi, ei siinä mitään ja hyviä kavereita työn kautta oltiinkin mutta minua häiritsi asia sen vaimon kannalta ja just kun ei halunnut ikinä ottaa vaimoa mukaan mihinkään illanviettoihin. vähensin sitten just sen takia kun en koskaan tätä vaimoa "saanut" nähdä, niin yhteydenpitoa, jota ei ole enää juuri ollenkaan. oli kyllä vähän sellainen olo että olisi varmaan halunnut jotain enemmänkin.. :/
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
me ollaan molemmat siinä määrin mustasukkaisia, ettei tulis edes mieleen että kummallakaan olis mitään "omia kavereita" vastakkaista sukupuolta.
Nin, mä en ole juurikaan mustasuikkainen, paljon ymmärtäväisempi kuin mies tällaisissa asioissa, mutta koska tiedän mitä mieltä mies on niin pidän samat rajat kuin hän. Kaiken a ja o on minusta se että asioista keskustellaan, että ollaan selvillä mitä toinen puuhaa vaikkei paikalla oliskaan.
Kertooko ap sun mies tarkemmin mitä niissä kolutuksissa yms. tapahtuu?
 

Yhteistyössä