Mitä mieltä tästä: naistyökaveri soittelee miehelle

heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
No eikö sua alkaisi ihmetyttään, että miksi miespuolinen kaverisi ei haluais tavata miestäsi?
Ei =) Asiasta voitaisiin keskustella, mutta eihän tapaamiseen voi aikuista ihmistä pakottaa. Siltikin, kaikissa pusseissa on ihan puhtaita jauhoja, jokaisella osapuolella :D
Aijaa. Itse en voi ikinä ymmärtää tuollaisia. En pitäisi edes naispuolista kaveria jos ei suostuisi tapaamaan miestäni, jos samaan aikaan esim. kahville pyytäisin. Tällöin ei ole edes senvertaa kiinnostunut elämästäni, että suostuisi tapaamaan minulle tärkeimmän aikuisen ihmisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Mun miehellä on esim. yks naispuoleinen kaveri josta minä en niin pidä ja en sitä kotiini usein edes haluaisi, en tosin kiellä mutta mielessäni ajattelen. En silti kiellä miestä olemasta hänen kaveri. samoin mies ei hirveesti ole samalla aaltopituudella kahden minun kaverin kanssa, ei silti kiellä minua olemasta heidän kavereita. Näinkin voi olla.
Aivan, asiaan on useampia näkökulmia. Tällä palstalla nähdään yleensä vain se kaikkein pahin vaihtoehto. Siksi mä tässä näitä omiakin kokemuksia kirjoittelen, että huomattaisiin, että asia voi olla toisinkin.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Mun miehellä on esim. yks naispuoleinen kaveri josta minä en niin pidä ja en sitä kotiini usein edes haluaisi, en tosin kiellä mutta mielessäni ajattelen. En silti kiellä miestä olemasta hänen kaveri. samoin mies ei hirveesti ole samalla aaltopituudella kahden minun kaverin kanssa, ei silti kiellä minua olemasta heidän kavereita. Näinkin voi olla.
Mutta jo tällöin jos et kaverista pidä, olet saanut jonkinlaisen kontaktin kaveriin eli ehkä tavannutkin kerran?

Jos taas jo heti et pidä, vaikket ole edes tavannut henkilöä, pidän sua tosi outona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä en käsitä:
mun mielestä on jotenkin naurettavaa että jotkut naiset yrittämällä yrittää toisten miehiä! onko siinä jännää just se kiinnijäämisenpelko vai mikä? jos nä olisin sinkku niin en mä ainakaan toisen ukkoja alkaisi vehdata
Joo niillä on lisäks joku erobuumi kun 10 hengen porkusta on vuoden sisällä eronnu melkein kaikki. Ja onhan niillä sitte tietty kiva erouussinkku porkka omasta takaa jonka kanssa pe isketyä kaupungille :/
No alkaa kuulostaa entistä epäilyttävämmätlä! Onko se jolle se lässyttää sinkku? Jotenkin alkais herätyskellot soida! Meillä ainakin mies näkis tuollaisen läpi ja naureskelis kotona, ennemmin oman vaimon ja lasten kanssa pitäis viihtyä kun työkavereiden kanssa puhelimessa (vaikka olis miehiäkin - silloin puhuttais nopeesti vain asia ja sitten takaisin perheen luo). Miten usein näitä puheluita tulee, miten kauan kestävät, entä nuo illat, miten usein ja milloin ukko tulee kotiin?
Tosiaan koeta myös saada miehesi huomamaan miltä siltä tuntuisi jos sinä tekisit samaa, ja jos ei tuntuisi miltään, niin alkaisi minulla ainakin jo kauhistuttamaan miehen tunteet ylipäätään!
Tohon eroporukkaa seki kuuluu :/ ja miehellä sellainen epäsäännöllinen työ et tulee ja menee, eikä siis työaikaa. Et siinä vois epärehellinen soossata vaikka mitä. Lisäks niillä on työnpuolesta pippaloita ja koulutustsia tämän tästä.
 
eräs ex
Onko miehelläsi useinkin näitä menoja työkavereiden kanssa. Entä miten hän käyttäytyy sinun kanssa? Onko vielä romantiikkaa ja intohimoa myös kotona, vai jutteleeko vaan puhelimessa muiden kanssa?

Inhottavalta kyllä kuulostaa. Ei siinä välttämättä ole mitään vielä tapahtunut ja voi olla myös ohimenevää. Paljon voimia!
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Mun miehellä on esim. yks naispuoleinen kaveri josta minä en niin pidä ja en sitä kotiini usein edes haluaisi, en tosin kiellä mutta mielessäni ajattelen. En silti kiellä miestä olemasta hänen kaveri. samoin mies ei hirveesti ole samalla aaltopituudella kahden minun kaverin kanssa, ei silti kiellä minua olemasta heidän kavereita. Näinkin voi olla.
Aivan, asiaan on useampia näkökulmia. Tällä palstalla nähdään yleensä vain se kaikkein pahin vaihtoehto. Siksi mä tässä näitä omiakin kokemuksia kirjoittelen, että huomattaisiin, että asia voi olla toisinkin.
Kyllä asia voi olla toisin, mutta nyt oli kyse lässyttämisestä/lirkuttelusta puhelimessa ja kosteista saunailloista, harrastatko sinäkin siis näitä miesystäviesi kanssa?
 
ruska
Mulla itellä on luottamus miehiin mennyt niin monta kertaa, että mä epäilisin kyllä ja selvittäisin asian. Toisaalta meillä ei oo kummallakaan enää yhessäoloaikana ollu kavereita vastakkaisesta sukupuolesta (paitsi yhteisiä), joten jos mieheni rupeisi soittelemaan naispuolisen työkaverin kanssa (kun ei paljon miespuolistenkaan kanssa soittele) niin kyllä ihmetyttäis :/
En haluasi heti ekana ajatella pahinta, mutta... ajattelen silti.
Toivottavasti asia selviää parhain päin!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Aijaa. Itse en voi ikinä ymmärtää tuollaisia. En pitäisi edes naispuolista kaveria jos ei suostuisi tapaamaan miestäni, jos samaan aikaan esim. kahville pyytäisin. Tällöin ei ole edes senvertaa kiinnostunut elämästäni, että suostuisi tapaamaan minulle tärkeimmän aikuisen ihmisen.
Me ollaan isännän eli mieheni kanssa ensisijaisesti me, mutta myös minä ja hän. Meillä on yhteinen elämämme, jota elämme 95% ajasta, mutta molemmilla on myös omat kuviomme, eikä kummallakaan ole välttämättä kamalasti halua tuppautua niihin. Meidän suhde on kyllä jo kohta 22v vanha, että voihan sekin auttaa ymmärtämään tätä selittämääni kuviota. Mielestäni parisuhde ei voi toimia hyvin pitkään, jos ollaan liian liki - mutta siitäkin toki voi olla monia eri näkökantoja :)
 
epäilevä
Niin miehesihän ei välttämättä ole tehnyt vielä mitään, mutta kovasti häntä ehkä siihen houkutellaan... Siksihän tuo pitäisi selvittää, ettei mitään satu. Meilläkin miehen kanssa diili että kun rehellisesti kertoo (etukäteen) niin toisesta pääse kyllä ihan helposti eroon jos haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ex:
Onko miehelläsi useinkin näitä menoja työkavereiden kanssa. Entä miten hän käyttäytyy sinun kanssa? Onko vielä romantiikkaa ja intohimoa myös kotona, vai jutteleeko vaan puhelimessa muiden kanssa?

Inhottavalta kyllä kuulostaa. Ei siinä välttämättä ole mitään vielä tapahtunut ja voi olla myös ohimenevää. Paljon voimia!
Heilla on useita kertoja vuodessa mm. "koulutustilaisuuksia" ympäri maata siis hotellissa yövytään ja joku instanssi tajoaa koulutuksen lisäksi kosteat tarjoilut. Saunailtoja/hohtokeilausta ja just niillä oli joku tähtornihibbalo. Et näitähän riittää.
 
vieras
Ehkä miehesi vaan nauttii pikku flirtistä ja pitää tuota vielä viattomana, eikä aiokaan mennä pidemmälle. NAuttii naispuolsen työkaverinsa huomiosta jne. Mutta jollain kerralla sitä voi sitten saunaillassa vähän lipsahtaa.. Aika pian pitäisi saada poikki tuommoinen. Vielä ei varmaankaan ole pettänyt. TAi sitten hänellä on tosi hyvä pokka jos pystyy sinun kuullen juttelemaan puhelimessakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Mun miehellä on esim. yks naispuoleinen kaveri josta minä en niin pidä ja en sitä kotiini usein edes haluaisi, en tosin kiellä mutta mielessäni ajattelen. En silti kiellä miestä olemasta hänen kaveri. samoin mies ei hirveesti ole samalla aaltopituudella kahden minun kaverin kanssa, ei silti kiellä minua olemasta heidän kavereita. Näinkin voi olla.
Mutta jo tällöin jos et kaverista pidä, olet saanut jonkinlaisen kontaktin kaveriin eli ehkä tavannutkin kerran?

Jos taas jo heti et pidä, vaikket ole edes tavannut henkilöä, pidän sua tosi outona.
Kaikki ei tykkää kaikista, eikä kaikista tarviikaan tykätä. Olen tavannu tämän miehen kaverin ja miehen kaverina saakin olla. Mulla ei vaan ole intoa hänen kanssaan ystävyyttä alkaa solmimaan vaikkei mulla mitään häntä vastaan olekaan. Jos ei vaan synkkaa niin ei, mitä sitä väkisin vääntää kun näinkin voi elää.



 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Aijaa. Itse en voi ikinä ymmärtää tuollaisia. En pitäisi edes naispuolista kaveria jos ei suostuisi tapaamaan miestäni, jos samaan aikaan esim. kahville pyytäisin. Tällöin ei ole edes senvertaa kiinnostunut elämästäni, että suostuisi tapaamaan minulle tärkeimmän aikuisen ihmisen.
Me ollaan isännän eli mieheni kanssa ensisijaisesti me, mutta myös minä ja hän. Meillä on yhteinen elämämme, jota elämme 95% ajasta, mutta molemmilla on myös omat kuviomme, eikä kummallakaan ole välttämättä kamalasti halua tuppautua niihin. Meidän suhde on kyllä jo kohta 22v vanha, että voihan sekin auttaa ymmärtämään tätä selittämääni kuviota. Mielestäni parisuhde ei voi toimia hyvin pitkään, jos ollaan liian liki - mutta siitäkin toki voi olla monia eri näkökantoja :)
Onhan se näinkin. Nyt onkin kyse kaverista, joka ei suostuisi tapaamaan sinua, jos olet ehdottanut esim. kahvitusta, silloin kun miehesi on kotona. Jos kaveri yhtäkkiä ei suostukaan tähän, koska ei halua missään nimessä nähdä miestäsi, eikö tämä ole aika outoa?

En sitä pidä outona, jos luottamus pelaa, eikä sillain näe tarvetta tavata toisen kavereita. Mutta jos taas haluaa edes kerran nähdä, jotta voisi esim. moikata kaupungilla, eikä kaveri haluakaan missään nimessä edes nähdä, niin tätä pitäisi outona.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Kaikki ei tykkää kaikista, eikä kaikista tarviikaan tykätä. Olen tavannu tämän miehen kaverin ja miehen kaverina saakin olla. Mulla ei vaan ole intoa hänen kanssaan ystävyyttä alkaa solmimaan vaikkei mulla mitään häntä vastaan olekaan. Jos ei vaan synkkaa niin ei, mitä sitä väkisin vääntää kun näinkin voi elää.
Näin olet kerran hänet tavannut ja asia on ok. Kaveri ei siis ole piilotellut sulta heti alkuunsa ja pöydällä on varmaan puhtaat jauhot.

Ei kaikista ihmisistä tarvitse pitää, mutta jos toista ei ole edes tavannut, on kummallista jos heti on asenne:en sit missään nimessä halua nähdä tuota. Näin ei ollut sulla ja hyvä niin.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Kaikki ei tykkää kaikista, eikä kaikista tarviikaan tykätä. Olen tavannu tämän miehen kaverin ja miehen kaverina saakin olla. Mulla ei vaan ole intoa hänen kanssaan ystävyyttä alkaa solmimaan vaikkei mulla mitään häntä vastaan olekaan. Jos ei vaan synkkaa niin ei, mitä sitä väkisin vääntää kun näinkin voi elää.

Niin ja tähän vielä lisäys, ettei toisen kavereista tarvitsekaan pitää, kunhan on tietynlainen kunnioitus toista kohtaan. Eli esim. miehesi kaveri ei *ittuile sulle päin naamaa miehesi aikana tai sää **ttuile sille minkä kerkiät kun näet kaupungilla.
 
tp
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Jaa no kerronpa nyt vielä kun muistu mielee et sen firman työkaveri ystävät osti tolle ukolle synttärilahjaks alushousut :/ mikä seki oli musta melko intiimi lahja.
Aika mautonta. Ja ajattelematonta. Perheelliselle, parisuhteessa olevalle miehelle.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Jaa no kerronpa nyt vielä kun muistu mielee et sen firman työkaveri ystävät osti tolle ukolle synttärilahjaks alushousut :/ mikä seki oli musta melko intiimi lahja.
No on kyllä aika outo lahja kieltämättä.. Mutta voi olla ihan huumorilla höystettykin, jos porukalla on tuollaisen lahjan ostanut..

Jos taas yksinään nainen on ostanut alkkarit lahjaksi, pitäisi kyllä sitä tosi tosi oudolle.. En kyllä sitten uskoisi, että ainakaan naisen puolelta kaikki on ihan ok.

Mää varmaan laittaisit kissan pöydälle ja keskustelisin, jos mitään tulosta ei synny niin laittaisin stopin tuolle jotenkin (koska lässyttää puhelimeen)
 
mää vaan
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ex:
Onko miehelläsi useinkin näitä menoja työkavereiden kanssa. Entä miten hän käyttäytyy sinun kanssa? Onko vielä romantiikkaa ja intohimoa myös kotona, vai jutteleeko vaan puhelimessa muiden kanssa?

Inhottavalta kyllä kuulostaa. Ei siinä välttämättä ole mitään vielä tapahtunut ja voi olla myös ohimenevää. Paljon voimia!
Heilla on useita kertoja vuodessa mm. "koulutustilaisuuksia" ympäri maata siis hotellissa yövytään ja joku instanssi tajoaa koulutuksen lisäksi kosteat tarjoilut. Saunailtoja/hohtokeilausta ja just niillä oli joku tähtornihibbalo. Et näitähän riittää.
Voi vitsi. Ikävästi muistuu mieleen oma seurustelu aikoinaan. Meil ei onneks ollu lapsia. Pikkuhiljaa työpaikalla erobuumin ollessa päällä alko oleen yhä enempi kaikkia koulutustilaisuuksia, saunailtoja ym. Ku aloin hermostumaan niihin, sain sitten ikävän akan maineen:/ Nyt olen kyllä onnellinen että asiat meni miten meni (mies kyllästy ja jätti, en tiedä pettikö mutta sama se), tää nykynen mies on paljo parempi!:)
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Jaa no kerronpa nyt vielä kun muistu mielee et sen firman työkaveri ystävät osti tolle ukolle synttärilahjaks alushousut :/ mikä seki oli musta melko intiimi lahja.
No jo on! Mun yks entinen työnantaja oli ostamassa joululahjaks jotain seksikkäitä alusvaatteita (sanoi yhdet nettisivut ja käski valita sieltä). Mä ihan järkytyin ja sanoin ei kiitos, että voi vaikka rahana enemmin laittaa sen! No se ei ilmeisesti käynyt, ja kohta olikin tämä työnantaja entinen. Kerroin tottakai tuosta heti miehelle, eikä hänkään kovin innostunut ideasta... Nyt mun mielestä alkaa jo kuulostaa siltä niin kuin tuo nainen koettaa ihan tosissaan pikkuhiljaa iskeä sun miestä. Vai kuka muu väittää että nämä kaikki on ihan normaaleja asioita perheellisen miehen ja sinkkutyökaverin välillä? Ei meilläpäin ainakaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Kaikki ei tykkää kaikista, eikä kaikista tarviikaan tykätä. Olen tavannu tämän miehen kaverin ja miehen kaverina saakin olla. Mulla ei vaan ole intoa hänen kanssaan ystävyyttä alkaa solmimaan vaikkei mulla mitään häntä vastaan olekaan. Jos ei vaan synkkaa niin ei, mitä sitä väkisin vääntää kun näinkin voi elää.
Näin olet kerran hänet tavannut ja asia on ok. Kaveri ei siis ole piilotellut sulta heti alkuunsa ja pöydällä on varmaan puhtaat jauhot.

Ei kaikista ihmisistä tarvitse pitää, mutta jos toista ei ole edes tavannut, on kummallista jos heti on asenne:en sit missään nimessä halua nähdä tuota. Näin ei ollut sulla ja hyvä niin.
Minä sain jotenkin semmosen käsityksen että tämä ap ei tykkää näistä viihteellä käymisistä tai yleensä kosteista juhlista, ja sitten taas nämä miehen kaverit viihtyy hyvinkin. Saa semmosen kuvan että mies ei ehkä tämän takia halua tuoda kotiinsa mutta puhuu kuitenkin avoimesti vaimonsa aikaan puhelimessa kavereilleen. Kaikki ei edes ole semmosia että tykkää kahvitella tai yleensä kyläillä mielellään. Kun taas pienet juhlat kiinnostaa enemmän.

Nämä vaan arvailuja, ap itse tuntee miehensä paremmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Kyllä asia voi olla toisin, mutta nyt oli kyse lässyttämisestä/lirkuttelusta puhelimessa ja kosteista saunailloista, harrastatko sinäkin siis näitä miesystäviesi kanssa?
Ei ole ollut vielä tarvetta saunailtoihin, ja muutenkin olemme heidän kanssaan olleet ihan selvinä liikkeellä. Mutta puhelimessa "lirkuttelen" heille silloin tällöin :xmas:
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Minä sain jotenkin semmosen käsityksen että tämä ap ei tykkää näistä viihteellä käymisistä tai yleensä kosteista juhlista, ja sitten taas nämä miehen kaverit viihtyy hyvinkin. Saa semmosen kuvan että mies ei ehkä tämän takia halua tuoda kotiinsa mutta puhuu kuitenkin avoimesti vaimonsa aikaan puhelimessa kavereilleen. Kaikki ei edes ole semmosia että tykkää kahvitella tai yleensä kyläillä mielellään. Kun taas pienet juhlat kiinnostaa enemmän.

Nämä vaan arvailuja, ap itse tuntee miehensä paremmin.
Niin.. noinhan se varmaan ap:lla on mennykin...
 

Yhteistyössä