Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
En mä itse ostaisi, vaikka ajattelenkin siitä myötämielisesti, koska liian intiimiä ja erikoista se on minustakin. Omassa suhteessani se ei merkitsisi mitään, mutta uskon, että se useimmissa suhteissa voi merkitä.
Niimpä. Musta jokaisen täytyy ajatella asioita myös omaa suhdetta pidemmälle. Vaikka ite hyväksyis mitä, ei voi olettaa toisen hyväksyvän. Kyllähän tollanen vitsi vois mennä hyvien kaverien kesken, mutta ei oo toi nainen ajatellu yhtään että mitäköhän vaimo sanoo, ku ei tunne ollenkaan. Tai sitten on ajatellu ja tarkotus on hämmentää. Ilkeetä, sanon mä!
Vielä ap:lle. Onko teillä mitään romantiikkaa, pusuja, haleja, jopa seksiä tmv. Kyllä sen vaipparumban keskellä täytyy jotenki keretä huomioimaan. Miten sun mies lapseen suhtautuu? Onko lämmin ja hoitaako? Kai hän muistaa että lapsi on myös hänen!!