Mitä mieltä tästä: naistyökaveri soittelee miehelle

Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Ja kun täällä on muutama hyvin myötämielisesti noihin suhteisiin suhtautuva, ni kysymys teille: Et ostatko ite miestyökaverille/miesystävälle siis vaan ystävälle alusvaatteita lahjaks? Tai tuleeko lahjaa miettiessä mielee et hei ostanpa sille alushousut?
En mä itse ostaisi, vaikka ajattelenkin siitä myötämielisesti, koska liian intiimiä ja erikoista se on minustakin. Omassa suhteessani se ei merkitsisi mitään, mutta uskon, että se useimmissa suhteissa voi merkitä.
Niimpä. Musta jokaisen täytyy ajatella asioita myös omaa suhdetta pidemmälle. Vaikka ite hyväksyis mitä, ei voi olettaa toisen hyväksyvän. Kyllähän tollanen vitsi vois mennä hyvien kaverien kesken, mutta ei oo toi nainen ajatellu yhtään että mitäköhän vaimo sanoo, ku ei tunne ollenkaan. Tai sitten on ajatellu ja tarkotus on hämmentää. Ilkeetä, sanon mä!

Vielä ap:lle. Onko teillä mitään romantiikkaa, pusuja, haleja, jopa seksiä tmv. Kyllä sen vaipparumban keskellä täytyy jotenki keretä huomioimaan. Miten sun mies lapseen suhtautuu? Onko lämmin ja hoitaako? Kai hän muistaa että lapsi on myös hänen!!
On meillä ihan normi elämä, tolla vaipparumballa lähinnä sitä et voi olla hohdokkaampaa toi baarielämä ainaki kun sitä sivusta kuuntelee. Ja kaipa sitä itse kukin kaipaa jotaki sinkku ajoistaan. Mut ukko on töissä niin että arkea ja lastenhoitoa pyöritän minä. tossa kerroinki et sillä on tosi epäsäännöllinen työaika, myös illat ja viikonloput asiakastyötä. Ja koulutusmatkat :/
 
ex työkaveri
ja en tosiaankaan tykkäisi että miehelle joku nainen ostelisi kalsareita. aika selkeeltä tuo minun mielestä sen naisen puolelta vaikuttaa mitä ajaa takaa.. pöh, muutenhan uto kunnioitaisi toisen perhe-elämää ja rajoittaisi jutustelut työaikaan tai sitten haluaisi ihan reilusti tutustua teidän koko perheeseen.
 
jeps
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
 
vieeras
Pyydä miestä sulkemaan puhelin kun on vapaalla/lomalla. Oletko nähnyt naista tai puhuuko miehesi siitä usein? Voisiko olla, että miehesi olisi kuitenkin hiukan ihastunut tähän naiseen ja etsii jotain "jännitystä"? Voisitko yrittää joskus mennä mukaan johonkin tilaisuuteen(kosteisiin juhliin), jossa tämä nainenkin on? Humalassa monesti ihminen tulee kuorestaan enemmän esiin ja voisit saada nähdä mitä heidän välillä on. Kun miehesi on menossa johonkin juhliin, niin ilmoita yllättäen, että lähdet mukaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Joo tekis kyllä mieli sille pirauttaa puhelu, mut sitte mie vasta vainoharhainen hullu akka olisinki :D ne joutuis kilvan antaa ukolle laptanssia seuraavassa koulutuksessa :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Mulla kävi sama mielessä, että ei kai miehesi jostain syystä häpeä sinua? Oletko ylipainoinen tms? Anteeks suorat ja röyhkeät kysymykset...
 
Onpas ikävä tilanne :/ Kyllä tuosta kenellä tahansa heräisivät epäilykset eikä siihen tarvita kovin villiä mielikuvitusta.

Mun miehellä on naispuolinen ystävä jonka kanssa hällä ei ole koskaan ollut minäänlaista romanssia, ellei yhtä vuosia sitten tapahtunutta kännipussailua oteta lukuun... (tämä siis tapahtui ennen kun me miehen kanssa löydettiin toisemme). Minäkin olen tähän naiseen hyvin tutustunut vuosien mittaan ja ihan mukava ihminen on, itsekin vakavassa suhteessa tätä nykyä.

Meillekin kuitenkin syntyi tästä ystävättärestä pientä keskustelua joskus muutamia vuosia sitten kun yhteiseloa miehen kanssa oli takana vajaa vuosi. Meillä oli tuparit ja tämä ystävätär oli paikalla, lähtiessään sitten lärkytteli ovensuussa mun miehelle, halaili yms. ja satuin näkemään, kun antoi suukon miehelle suupieleen. Siitähän sitten riemu repes :xmas:

Nämä ovat herkkiä asioita ja jos nyt ei mikään sairaalloisen mustasukkainen ole, kyllä vaisto kertoo kun puolison käytös on kyseenalaista ja herättää epäilyksiä.
 
Kertoisin miehelle varmaan, että olisi mukavaa tutustua hänen kavereihinsa. Mielestäni on ihan normaalia haluta tutustua puolison kavereihin, ja tietää millaisia tyyppejä yhteisessä kodissa vierailee perheen poissa ollessa. Ja varmaan tuosta lässyttävästä äänen sävystä, ja lirkuttelusta sanoisin suoraan että loukkaa kovasti. Ja jos joku naispuolinen ostaisi omalle miehelle kalsareita, enkä olisi koskaan ihmisitä edes tavannut ihmettelisin todella. Ja kyllä sanoisin ääneen, kysyisin samalla tykkäisikö mies jos saisin miespuoliselta työkaverilta pikkuhousuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Mulla kävi sama mielessä, että ei kai miehesi jostain syystä häpeä sinua? Oletko ylipainoinen tms? Anteeks suorat ja röyhkeät kysymykset...
Joo ei en oo ylipainonen :D et tuskin häpee tai jos häpee ni :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei mua haittaisi, tai ei ainakaan saisi haitata koska itselläni on 2opiskelukaveria (miestä ) joiden kanssa soitellaan ja höpötellään ihan vaan niitä näitä. Ihan kuten tyttökavereittenikin kanssa.
Ja edelleen: käytte jatkuvasti ulkona ja ryyppäätte ja saunailette ja annatte lahjaksi alusvaatteita...? Kuten siis ap:llä.
Kyllä saan mennä ulos niin paljon kuin haluan. Ja vyön olen saanut lahjaksi jossa lukee milf, mutta toi nyt on vaan läppää :D
Se on vaikea sanoa pitääkö jonkun muun suuttua mutta vastasin omalta kohdalta että en suutu koska en vaan suutu. En oikein edes osaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Mulla kävi sama mielessä, että ei kai miehesi jostain syystä häpeä sinua? Oletko ylipainoinen tms? Anteeks suorat ja röyhkeät kysymykset...
Joo ei en oo ylipainonen :D et tuskin häpee tai jos häpee ni :eek:
No hyvä. Tai siis että ei se sitten ainakaan siitä kiinni ole, että häpeäisi.
Kaikinpuolin hankala tilanne... kehottaisin vain juttelemaan ja juttelemaan. Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Mulla kävi sama mielessä, että ei kai miehesi jostain syystä häpeä sinua? Oletko ylipainoinen tms? Anteeks suorat ja röyhkeät kysymykset...
Joo ei en oo ylipainonen :D et tuskin häpee tai jos häpee ni :eek:
Ei miehen saa hävetä vaimoaan oli sitten ylipainoinen tai ei!!!

Oletko kysynyt mieheltäsi mitä mieltä hän olisi jos tilanne olisi toisinpäin, eli että sinulla olisi tällainen miesystävä?

Noista saunailloista kans... suurin osa työkavereista on siis naisia, saunooko ne yhdessä? ja alasti vai uikkarit päällä? Itse en antaisi mieheni saunoa muiden naisten kanssa!

Onko mahdollista, että näyttäisit tämän ketjun miehellesi niin hän näkisi, ettei kyseessä ole pelkästään sinun mielikuvituksesi?
 
pah
miksi te ihmiset ette keskustele puolisoittenne kanssa?
On ihan idiootimaista tulla täältä kysymään että mitä tämä tarkoittaa, entä tämä.

Ei ihme että ei suhteet toimi kun ei keskustella omista tuntemuksistaan vaan mietitään yksin ja kehitellään mitä upeimpia skenaarioita. Ja paltalaiset laittaa pökköä pesään.

Pitäiskö aikuistua ja keskustella kotona näistä asioista
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja työkamu:
:D Minkä minä sille mahdan että työkaverit ( miehet) puhuvat minulle hempeästi.
Kyllä sille sen mahtaa että itsekin voi laittaa sille lopun, ainakin jos tuntuu siltä että oma puoliso ei siitä pidä. Mutta kaikkiahan se ei tietenkään haittaa, minua kyllä haittaisi jossakin vaiheessa (kun ei voisi enää laittaa vitsin piikkiin - olisi jatkuvaa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Mulla kävi sama mielessä, että ei kai miehesi jostain syystä häpeä sinua? Oletko ylipainoinen tms? Anteeks suorat ja röyhkeät kysymykset...
Joo ei en oo ylipainonen :D et tuskin häpee tai jos häpee ni :eek:
Ei miehen saa hävetä vaimoaan oli sitten ylipainoinen tai ei!!!

Oletko kysynyt mieheltäsi mitä mieltä hän olisi jos tilanne olisi toisinpäin, eli että sinulla olisi tällainen miesystävä?

Noista saunailloista kans... suurin osa työkavereista on siis naisia, saunooko ne yhdessä? ja alasti vai uikkarit päällä? Itse en antaisi mieheni saunoa muiden naisten kanssa!

Onko mahdollista, että näyttäisit tämän ketjun miehellesi niin hän näkisi, ettei kyseessä ole pelkästään sinun mielikuvituksesi?
Enpä tedä mitä niillä on päällä ei sillä ainakaa uikkarit mukana oo. Ja tosiaan hotellimatkoja tekevät tämän tästä :/
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Kyllä tuossa nyt jotain mätää on... Häpeekö miehesi sinua ja lapsia, kun ei voi työkaverit voi käydä silloin kun te olette kotona?? Kysy, miksei se nainen voi käydä kahvilla sillon kun kaikki on kotona? Noh...Mä en kattelis moista touhua ollenkaan. Saattaisin vaikka vastata mieheni puhelimeen kun se naikkonen soittaa ja vähän kysellä.. ;)
Niin tuli vielä mieleen, että vaikutat tosi kiltiltä ihmiseltä! miten voitkaan olla noin viileä rauhallinen.. Mä olisin tehnyt asiasta selvää HETI. Jotenkin tuosta hommasta paistaa sellainen, ettei miehesi ehkä arvosta sinua ja perhettä tarpeeksi. Se loukkaisi ainakin minua kovasti ja tekisin tuosta naikkosen soittelusta lopun.
 
epäilevä
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
miksi te ihmiset ette keskustele puolisoittenne kanssa?
On ihan idiootimaista tulla täältä kysymään että mitä tämä tarkoittaa, entä tämä.

Ei ihme että ei suhteet toimi kun ei keskustella omista tuntemuksistaan vaan mietitään yksin ja kehitellään mitä upeimpia skenaarioita. Ja paltalaiset laittaa pökköä pesään.

Pitäiskö aikuistua ja keskustella kotona näistä asioista
No onhan tätä koko ajan ehdotettu, mutta mites keskustelet jos toinen aina vain vastaa että "kuvittelet" ja lopettaa siihen. Kyllä se keskustelukin aina on kahden kauppa. Ja jos ei halua keskustella, niin sittenhän on muulla katsottava ja kuunneltava että mitä tapahtuu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
miksi te ihmiset ette keskustele puolisoittenne kanssa?
On ihan idiootimaista tulla täältä kysymään että mitä tämä tarkoittaa, entä tämä.

Ei ihme että ei suhteet toimi kun ei keskustella omista tuntemuksistaan vaan mietitään yksin ja kehitellään mitä upeimpia skenaarioita. Ja paltalaiset laittaa pökköä pesään.

Pitäiskö aikuistua ja keskustella kotona näistä asioista
Eiköhän ap ole yrittänytkin keskustella. Nyt hän kyselee vain muiden mielipiteitä. Miten muut toimisivat jne.
Vai oletko sinä nyt sitten se ainut aikuinen..?
 
niin
olikos ne miehen saamat alkkarit nyt koko työporukalta vai joltain yksittäiseltä naiselta? Jos koko työporukalta, niin silloin mun mielestä ok, sakilla vaan hurtti huumori. Yksittäiseltä naiselta saatuna olisi mun mielestä outoa.

Ja sinuna painottaisin miehelle, että SINÄ haluat jutella asiasta, vaikka se miehestä olisikin tyhmää. Kysy häneltä, eikö sillä ole mitään väliä, mitä SINÄ tunnet tai mietit asiasta? Ja tosiaan, kysy myös se, mitä mies tuumaisi, jos sinä lirkuttelisit hunajaisella äänellä useamman kerran viikossa miespuolisen työkaverisi kanssa ja kävisit hänen kanssaan baarireissuilla ja saunomassa?
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja tosiaan, kysy myös se, mitä mies tuumaisi, jos sinä lirkuttelisit hunajaisella äänellä useamman kerran viikossa miespuolisen työkaverisi kanssa ja kävisit hänen kanssaan baarireissuilla ja saunomassa?
Näin kannattaa tehdä. Jos hän ei sitä hyväksyisi, voit samantien sanoa, ettet sääkään sitten hyväksy miehesi tekoja, joten saa loppua tuollainen.
 
vieras
Luultavasti ovat vain kavereita, koska jos olisi salattavaa, nainen ei varmaan soittelisi tai ainakaan miehesi avoimesti juttelisi. Mutta tuollainen hempeä lirkuttelu on kyllä loukkaavaa sinua kohtaan.
 
vieras
Lahjaasiasta. Mulle tulis mieleen pikemminkin joku sisäpiirin pila jos alushousut jollekin lahjaksi ostettais. Tyyliin miehelläs ei jossain koulutusmatkalla/saunaillassa oo ollu ollenkaan alushousuja jalassaan tai niille on tapahtunut jotain ja työkaverit nyt sitten puolipiloillaan ostivat sille pöksyt, jotta ei tarvitse ilman olla.
 

Yhteistyössä