Mitä mieltä pitkistä hiuksista pikkupojilla?

  • Viestiketjun aloittaja minäminäminä
  • Ensimmäinen viesti
SNoopy
Mikä ettei, toki pojalla voi olla pitkä tukka. Jos itsellä olisi poika/poikia, hiusmalli tosin olisi mitä todennäköisemmin lyhyt.

Mutta älkäätten pitkähiuksipoikien äidit ottako itseenne, jos joku sattuu erehtymään sukupuolesta sen takia. Vai otatteko?
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja komea mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Meiän vajaa 1v2kk ikäsellä pojalla, on ihanat pitkät kihartavat hiukset. Vaatteis on paljo vaaleenpunasta, pinkkii ym. punasta. :heart:
vedätkö meitä 6-0?
Ei oo mitään tarvetta vedätyksiin.
oisit kai halunnut tytön? mitä ihmeen hinttaria oot pojastas tekemässä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SNoopy:
Mikä ettei, toki pojalla voi olla pitkä tukka. Jos itsellä olisi poika/poikia, hiusmalli tosin olisi mitä todennäköisemmin lyhyt.

Mutta älkäätten pitkähiuksipoikien äidit ottako itseenne, jos joku sattuu erehtymään sukupuolesta sen takia. Vai otatteko?
Naurattaa vaan, jos joku luulee poikia tytöiksi. Jotenkin niin kertoo ihmisestä jotain niin aatamia semmonen luuleminen. Ja kun vielä meillä pojat tykkää vaaleanpunaisesta ja muutenkin punaisesta, niin mä annan tykätä. Molemmat halus vaaleanpunaiset paidat sählykerhoon. Ja armoton tappelu, kun heille ei kuitenkaan sopinut, että kummallakin ois samanväriset. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja komea mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Meiän vajaa 1v2kk ikäsellä pojalla, on ihanat pitkät kihartavat hiukset. Vaatteis on paljo vaaleenpunasta, pinkkii ym. punasta. :heart:
vedätkö meitä 6-0?
Ei oo mitään tarvetta vedätyksiin.
oisit kai halunnut tytön? mitä ihmeen hinttaria oot pojastas tekemässä?
Lapsen sukupuolel ei oo yhtään mitää välii. Pojasta tulee sellanen ku tulee, ei tosiaankaan olla tekemässä mitään tietynlaista.
 
Mun pojalla oli vielä koulun alkaessa pitkät, olkapäille.. sitten leikkautettiin..
Eskarissa oli pitkät, ja opet kehotti leikkaamaan pojan hiukset (mitä v***a se niille kuului ees), mut pidettiin päämme. Hälle sopi pitkät ja sillä siisti!

Nyt on taas ylikasvaneet olkapäille, vaikka vasta kuukausi sitten leikattu.. Tuolla jäppisellä on paksu tukka ja nopeasti kasvava..

kesäkuun alku 2008

kesäkuun loppu 2008

 
mush
Meidan pojalla oli tukka vyotarolle asti kun leikattiin kolme vuotiaana. On sellainen ihmeellinen hiuslaatu ettei mene takkuun millaan, no, paitsi jos nyt kiisselia yms poperoita siihen sotkee :) Tukkaa ei harjattu kuin muutaman kerran, silloin kun siihen meni ruokaa ja passikuvaan mennessa. Ihana lainehtiva ja kiiltava tukka. Poika itse ei millaan halunnut hiustenleikkuuseen (otsatukka leikattiin nukkuessa).
Eipa meita kylla hairinnyt yhtaan vaikka joskus tytoksi luulivat, eika hairinnyt poikaa itseaan.
Mutta tosiaan se tukka oli niin kaunis ettei sita hennonut katkoa, niin meille sanoi muutkin.
Mutta jos se kuontalo olisi takkuillut, niin silloin se olisi pidetty lyhyena. Kolme vuotiaana poika meni tarhaan niin silloin saatiin maaniteltua pikkumies parturiin.
 
no mikä ei
Miksi ei pojalle sopisi pitkä tukka siinä missä tytölle lyhyt...? Riippuu sekä pojasta että tukasta, kaikki hiusmallit eivät sovi kaikkiin kasvoihin. Näin erään pojan, jolle oli kasvatettu ja leikattu melko tyttömäinen polkkatukka ( otsatukka, pitkät sivut tasapitkät niskatukan kanssa ), ja se näytti kyllä vähän, ööö, transulta. Toisaalta täytyy sanoa, että yksi pitkä takatukkasuortuva on minusta lähinnä vaan omituinen ja rumakin, kuten on huonosti hoidettu hevitukka.
 
vieras
meillä on pojalla lyhyt poikatukka ja tytöllä lyhyt tyttömäinen tukka. pojalla on poikien värien lisäksi, vähä punasta ja oranssia puseroissa. tytöllä on melkein kaiken värisiä vaatteita.
 
mie
Kyllä tykkään, lapselle sopii pikkaisen pitempi tukka eikä semmonen kynitty. Mutta liian pitkäkin on tietty hankala, niin tytöilä kuin pojillakin. Mä en ihan jaksa ymmärtää, miksi siitä yksivuotiaasta pitäisi heti hiustyylistä nähdä, onko se tyttö vai poika. Kuuleehan sen nimestäkin sit...
 
Kivat. Tosin meidän pitkätukilta päätettiin leikata sitten kuitenkin lyhyiksi kun tuntui ettei siitä hiusten hoidosta tule mitään. Mut muuten olisin kyllä mielellään pitänyt pitkät tukat. Kummallakin sellaiset vaaleat kiharat B)
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Pitkähiuksisesta punaiseen puetusta pojasta tulee ainakin mulla ihan väkisin mieleen, että äitinsä toivoi tyttöä...
Tai antaa vaan pojan olla niin kuin se tykkää? Punainen on yllättävän monen pikkupojan lempiväri...
 
pph
Omalla lapsella oli 2 vuotiaaseen pitkä tukka, en sitten tiedä onko perää, mutta vanhemman pojan hiukset leikattiin alle 2 vuotiaana, ne ovat suorat, toisen leikattiin yli ja ovat luonnostaan taipuvaiset.
Kyllä pitkät hiukset ovat aika hankalat oli tuossa 4 vuotias poika jolla oli olkapäille asti hiukset ja aina olivat ruokalautasella, välillä sitten laitoin hiukset kiinni.
 
Oon ennekin linkitelly
Kattokaa googlen kuvahaulla tokalla sivulla kuva KATE HUDSONISTA ja pitkätukkapojastaan....... Ei KOVIN HYVÄ kuva siitä pojasta........ Käykää kattoon, kun mun koneella en saanutkaan linkitettyä kuvaa, enkä sitä sivustoo mistä se kuva on!
 

Yhteistyössä