Mitä mieltä pitkistä hiuksista pikkupojilla?

  • Viestiketjun aloittaja minäminäminä
  • Ensimmäinen viesti
Ennenkin linkittäny
Alkuperäinen kirjoittaja Oon ennekin linkitelly:
Kattokaa googlen kuvahaulla tokalla sivulla kuva KATE HUDSONISTA ja pitkätukkapojastaan....... Ei KOVIN HYVÄ kuva siitä pojasta........ Käykää kattoon, kun mun koneella en saanutkaan linkitettyä kuvaa, enkä sitä sivustoo mistä se kuva on!





Kuka katsoi ja kuka vois linkittää?!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ennenkin linkittäny:
Alkuperäinen kirjoittaja Oon ennekin linkitelly:
Kattokaa googlen kuvahaulla tokalla sivulla kuva KATE HUDSONISTA ja pitkätukkapojastaan....... Ei KOVIN HYVÄ kuva siitä pojasta........ Käykää kattoon, kun mun koneella en saanutkaan linkitettyä kuvaa, enkä sitä sivustoo mistä se kuva on!





Kuka katsoi ja kuka vois linkittää?!!!
mitä tuota turhaa linkittämää rupiaa.
 
Kauniisti pitkät hiukset on kivat myös pojalla :) Minusta kynitty "Pietarin katuloapsi -look" on kaamea. Jotkut siilitukat näyttää ihan pikkurikollisilta :ashamed: kun on kynitty pää.

Tässä minun mielestäni kaunis aika pitkä tukka pojalla, ja nyt on jo kasvanut pidemmäksikin. (Naamaa vähän sumutettu, kun en halua levitellä kenenkään kuvia).

 
Musta se on kyllä karmean näköistä :x
Pojalla kuuluu vaan jotenkin olla lyhyet hiukset, ei mitään pitkälettiä. Tulee aina mieleen kun näkee pitkätukkaisen pikkupojan, että siinä on varmaan äiti toivonut tyttöä ja kasvattaa siksi poikaparalle pitkää tukkaa. Toinen asia sitten jos itse aikanaan tahtoo kasvattaa pitkät hiukset, mutta se on sitten pojan oma päätös.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja komea mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Meiän vajaa 1v2kk ikäsellä pojalla, on ihanat pitkät kihartavat hiukset. Vaatteis on paljo vaaleenpunasta, pinkkii ym. punasta. :heart:
vedätkö meitä 6-0?
Ei oo mitään tarvetta vedätyksiin.
oisit kai halunnut tytön? mitä ihmeen hinttaria oot pojastas tekemässä?
Millä perusteella?
 
"vieras"
Entäs sitten se patapäämalli, joka näyttää siltä kuin olisi ollut kattila päässä ja sitten leikattu sen rajojen mukaan koko pään ympäri ja sitten niskahiukset ajeltu lyhyiksi. Eipä noita kyllä nykyään enää ole onneksi näkynyt.. Pahenpi tuo malli kuin pitkät hiukset.
 
Tässä poikani (nyt 3 v. 2 kk) hiukset viime joulukuussa. =)



Leikattiin pari viikkoa sitten lyhyiksi. Olivat ehtineet kasvaa jo puoleen selkään. Kiharat onneksi säilyi, ajattelin että se olisi ollut pelkkää vauvakiharaa.

Me kyllä tykkäsimme tuosta pitkästäkin tukasta pojalla, mutta lyhyttä varmaan vastedes pidetään helppohoitoisuuden takia.
 
Tässä poikani (nyt 3 v. 2 kk) hiukset viime joulukuussa. =)



Leikattiin pari viikkoa sitten lyhyiksi. Olivat ehtineet kasvaa jo puoleen selkään. Kiharat onneksi säilyi, ajattelin että se olisi ollut pelkkää vauvakiharaa.

Me kyllä tykkäsimme tuosta pitkästäkin tukasta pojalla, mutta lyhyttä varmaan vastedes pidetään helppohoitoisuuden takia.
Aivan ihanat hiukset pojallanne! Onko nykyään ihan lyhyet vai sellaiset "tavallisen" mittaiset pojan hiukset?
 
"Mirva"
Tässä poikani (nyt 3 v. 2 kk) hiukset viime joulukuussa. =)



Leikattiin pari viikkoa sitten lyhyiksi. Olivat ehtineet kasvaa jo puoleen selkään. Kiharat onneksi säilyi, ajattelin että se olisi ollut pelkkää vauvakiharaa.

Me kyllä tykkäsimme tuosta pitkästäkin tukasta pojalla, mutta lyhyttä varmaan vastedes pidetään helppohoitoisuuden takia.
Aivan järkyttävä! Ei jumalauta millaisia hiuksia vanhemmat pojillaan pitävät. Onneksi sittemmin tulitte kuitenkin järkiinne...ainakin vähän.
 
Aivan ihanat hiukset pojallanne! Onko nykyään ihan lyhyet vai sellaiset "tavallisen" mittaiset pojan hiukset?
No ei ihan lyhyt muttei mikään polkkatukkakaan, poikamainen malli mutta kiharat erottuu selvästi. Samanmittaiset hiukset hänellä oli vähän päälle vuoden vanhana, kun annettiin ihan vauvasta saakka kasvaa. Väri tummeni huomattavasti kun leikattiin, eli ei ole enää vaalea vaan vaaleanruskea, mitä näkyy tuolla ihan juuressa.

Kokeilin juuri hiusten pituutta, niin ihan juuri ja juuri ylettyisi miniponnarille. =) Luulen että seuraavalla parturireissulla lyhenee vielä enemmän, ajateltiin että otetaan ns. pehmeä lasku pitkien hiusten jälkeen.

Pojan pk-ryhmässä hänen paras ystävänsä on poika jolla on tuollaiset samanlaiset pitkät kiharat kuin hänellä tuossa kuvassa, mutta tummat. Ja kun pojallani on siniset silmät, kaverillaan on ruskeat. Olivat aikamoinen parivaljakko pitkine tukkineen. :D

Muutenkin täällä meilläpäin on ehkä enemmän pitkähiuksisia poikia kuin muualla Suomessa, luulen. Täällä se on ihan arkipäivää eikä miten ihmeellistä.
 
Viimeksi muokattu:
En lukenut koko ketjua, mutta 1970-luvulla pitkät hiukset pojilla olivat hyvinkin tavalliset. Itse en ymmärrä sitä, miksi nykyisin melkein kaikkien poikien hiukset on kynitty melko persoonattoman näköisiksi. Omasta mielestäni pitkät hiukset pojilla (ja miehillä) ovat ainakin paljon hienommat kuin lyhyet!
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä