vieras
En saanut ennen kolmikymppisiä kaikkia lapsia. Olisin varmaan tehnyt ne ennemmin jos sopiva mies olis osunut kohdalle.
Taidanpa peesata täysin Pinkiä - iän kohdalle muutan että mittariin tuli juuri 27v =)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:omalla kohdallani ajattelin, että lapset alle kolmikymppisenä. ja näin kävi, täytän 29v ja kolme lasta saanut. riittää minulle ja miehelleni =)
Mun äiti saanut minut 19 vuotiaana, eikä jaksa touhuta lasteni kanssa. Ei siis iästä kiinni! Miehen mummo on 73 vuotias ja on todellakin mukana mummona perheen elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja OT:Mun oma äiti on saanut mut jo lähemmäs 40v. Nyt on yli 70v, eikä jaksa touhuta omien lasteni kanssa. Päinvastoin, mun pitää autella arkiasioissa. Todellakin halusin tehdä lapset alle kolmekymppisenä.
Kyllähän nuorempanakin voi olla juoksut juostu. Ite rauhoituin kun esikoista aloin odottaa. Eka syntyi, kun olin 22v. Neljä lasta syntyi 3,5 vuodessa ja kun kaikki ovat täysi-ikäisiä, olen vähän alle 44v. Jotenkin hurjalta tuntuu, jos olisin melkein 60v, kun lapset lentävät pois pesästä, mutta varmasti se joillekin sopiikin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti:Mähän olen vieläkin nuori ja ikää on 37. Miksen voisi sitä kakkosta tehdä enää. Juoksut juostu silloin alle kolmikymppisenä, joten nyt sitten on ihana keskittyä täysin perheeseen.
Silloin se on äitisi valinta. Puhun omasta kokemuksesta, tuntuu kurjalta kun äiti jo iäkäs..siis sillä tavalla, että onhan se eri asia jos isovanhemmat on nuorempia. Käyn töissä, hoidan lapset ja äidin...Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti:Mun äiti saanut minut 19 vuotiaana, eikä jaksa touhuta lasteni kanssa. Ei siis iästä kiinni! Miehen mummo on 73 vuotias ja on todellakin mukana mummona perheen elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja OT:Mun oma äiti on saanut mut jo lähemmäs 40v. Nyt on yli 70v, eikä jaksa touhuta omien lasteni kanssa. Päinvastoin, mun pitää autella arkiasioissa. Todellakin halusin tehdä lapset alle kolmekymppisenä.
Niin, mutta onhan silloin saanut siitä yksinolosta nauttia ennen sitä 30 ikävuotta. Elikkäs plus miinus nolla. Onko siitä lapsettomasta ajasta nauttinut 60 v. jälkeen vai ennen 30 vuottaan.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kyllähän nuorempanakin voi olla juoksut juostu. Ite rauhoituin kun esikoista aloin odottaa. Eka syntyi, kun olin 22v. Neljä lasta syntyi 3,5 vuodessa ja kun kaikki ovat täysi-ikäisiä, olen vähän alle 44v. Jotenkin hurjalta tuntuu, jos olisin melkein 60v, kun lapset lentävät pois pesästä, mutta varmasti se joillekin sopiikin.Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti:Mähän olen vieläkin nuori ja ikää on 37. Miksen voisi sitä kakkosta tehdä enää. Juoksut juostu silloin alle kolmikymppisenä, joten nyt sitten on ihana keskittyä täysin perheeseen.