mitä mä nyt teen?!??!!

"hankey"
totta, mutta ajattelin että kun masuasukki sitten syntyy tuolta yksiöstään plop vaan, niin mulla on varmaan tisukat täynnä mammukkaa mitä voin sitten lypsää ja tehdä anopille vaikka pannarin :heart:

Kuulostaa ihanalta. Jäätelökin voisi anopille maistua. Ensin nautitte hyvästä ruuasta ja sitten näytätte olohuoneessa sen synnytysvideon vieraille.
 
oih, synnytysvideo! en ollenkaan tajunnut!!!!! tottaki sellainen pitää tehdä!! mies siis on sekä kätilö, että kuvaaja :heart: mutta kai mä nyt yksinkin synnytän ilman miestä niin se saa vaan kuvata :) pitää muistaa meikata oikein kivasti ja laittaa hiukset ja ihanat vaatteet =)
 
"hankey"
olisipa lämpimämpi vuodenaika kun synnytät. Pihalla paljussa, luonnonvalossa ja luonnonäänissä oli Prinsessan ihana syntyä. Synnytyksen jälkeen voisivat naapuritkin tulla vauvaa katsomaan ja nostamaan maljan itsepuritettua tyrnimehua.
 
mutta jos se onkin poika??!!! no, kai siihenkin tottuis.
vois ihan kutsua kaikki jotka tuntee käymään ja katsomaan itse synnytystä, varsinkin sisarusten teini-ikäiset lapset olisivat varmasti innoissaan =)
ainoo vaan et sisko vois suuttua kun mä oon sit niin fresh ja hyvän näkönen kun synnytän kun se on ottanu jotain puudutuksia ja ollu ILMAN MEIKKIÄ HIUKSET VAAN PONNARILLA synnyttämässä!!! :O
 
tiNttUlle...
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tinttu
entäs maksalaatikko, jos esim kerran kahes viikos? onko totaalisen nounou?

ja toinen et kuinka paljon syötte majoneesia? eli siis hampparit ja valmiit patongit ym joissa majoneesia täytteenä? eikös majoneesissa ole pastöroimatonta maitoa?
 
Onko hyvät tarjoilut sadalle hengelle:
- lihapiirakka
- 2 nakkia

Onko nettikaupat sunnuntaina auki?

Kumman paidan laittaisin illalla baariin (kuva)?
- "en laittais kyllä kumpaakaan"
- "mä laittaisin ton sinisen".
- "no mä laitan sit tän valkosen"

Mitä mieltä nimestä?
ap - "Jorma-Juuso"
vieras - "ihan kamala, en kyllä antais lapselleni."
ap - "no en mä sitä kysyny"

Miten keitetään perunoita?

Illan naamakuvapino pitkästä aikaa! Kaikki laittaa kuvan jookos?
(aloittaja on tietysti harmaa eikä aloituksessa ole kuvaa)

Mulla on ihana mies
ap - "Se toi tänään mulle kukkia."
vieras1 - "Se selvästi pettää sua".
vieras2 - "Joo, ihan selvä merkki pettämisestä. Mä en kattelis tollasta päivääkään"

Mun mies on täysi tollo
ap - "se ei tuo mulle koskaan kukkia"
vieras1 - "Se selvästi pettää sua".
vieras2 - "Joo, ihan selvä merkki pettämisestä. Mä en kattelis tollasta päivääkään"

Mulla on sellanen tennispallon kokoinen vihreä patti naamassa. Mikähän se on? Oon kyllä menossa lääkäriin ens vuonna mutta ajattelin ensin kysästä täältä.

Onko kukaan lappeen rannasta?
 
Viimeksi muokattu:
"jutta"
Minulla on ebolavirus ja tippapussi roikkuu käsivarressa. voinko mennä silti baariin? mitä päälle?

Kaapista löytyi 5 vuotta vanhoja jauhoja, joissa kiemurtelee matoja ja skorpioneja. voiko vielä käyttää? laittakaa jauhelihareseptejä?

HaisevanHuilun nettikaupas oli ale, -6% ja tilasin ainoalle lapselleni tickettii, moloo, meandia , cupcakee ja muita ihanuuksia! Mitä ruuaksi kolmihenkiselle perheelle 3e:lla neljäksi viikoksi? mistä niitä eu-ruokakasseja saa? meneeks ne hyvin kaupaksi huutiksessa?
 
ai että
[QUOTE="jutta";24036938]Minulla on ebolavirus ja tippapussi roikkuu käsivarressa. voinko mennä silti baariin? mitä päälle?

Kaapista löytyi 5 vuotta vanhoja jauhoja, joissa kiemurtelee matoja ja skorpioneja. voiko vielä käyttää? laittakaa jauhelihareseptejä?

HaisevanHuilun nettikaupas oli ale, -6% ja tilasin ainoalle lapselleni tickettii, moloo, meandia , cupcakee ja muita ihanuuksia! Mitä ruuaksi kolmihenkiselle perheelle 3e:lla neljäksi viikoksi? mistä niitä eu-ruokakasseja saa? meneeks ne hyvin kaupaksi huutiksessa?[/QUOTE]

Mutta skorpionit on hyviä sämpylöiden seassa. Narskuu mukavasti hampaissa :)
 
ei tajuu
Siis mitä tarkoittaa AP???

Ja hei, meidän lapsi putosi 2-vuotiaana parvekkeelta eikä sille tullut siitä mitään, että todellakaan ei kannata kenenkään vahtia lapsiaan, kyllä ne kestää kaikki kolhut!
 
ei tajuu
Mun mies ei tee yhtään mitään!!!

Saan itte pestä pyykit ja tiskit ja imuroida ja hoitaa lapset, siis tosi rankkaa yksin. Mies kun tulee töistä niin se menee suihkuun ja sohvalle löhöömään. Kaiken lisäks se on aina töissä (7 päivää viikossa 12 h) Se ei tajuu yhtään kuinka rankkaa on tehdä ite kaikki kotityöt!!!
 
"kiire"
Olen rv 100 ja joku roikkuu jalkovälistä, onkos tää nyt SITÄ????!!!??? KIIRE

Mitä kokoo ostan tiketit Armicaroliinalle, kun käyttää kokoo 98, tai mitä mä teen yleensäkään ottaen elämässä auttakaa!!

KUKA oli stokkan hulluillä päivillä? Mä olin ja ostin 35kpl tosiihkuihania kakkoslaadun tuulipukuja, kun maksoi vaan vähän enemmän kuin normaalisti. Vitsi mä oon nero :) :) Sit ku myyn ne huutiksessa, saan varmana jotain!

Ai, ei teiän 3kk vauvat ole vielä virikehoidossa päiväkodissa?? Sit ihmetellään, kun suomalaiset on niin epäsosiaalisia!!!!!!! Meiän Mico-Acusti on ollut heti syntymästään alkaen 23h tuntia hoidossa ja viihtyy tosi hyvin ,kun on kavereita.
 
helppivä
Ruokakauppaan meni 400e,minusta ihan liikaa,voinhan tehdä kauppaan valituksen??!

Entä kun ostin isommalle lapselle karkkipussin ja söin sen jo itse, voinko antaa sille vaikka omat juhannuskaljani korvaukseksi?
 
ei tajuu
Me sovittiin jo eilen anopin kanssa että mennään tänään shoppailemaan. No, nyt se sitten lähetti viestin että sillä on 40 kuumetta, että mennään joku toinen päivä. Minä kyllä loukkaannuin tuosta, ja vastasen että ei mennä sitten ollenkaan. Loukkaannuinko teidän mielestä turhaan??

Eikä tämä ole ainoa kerta kun anoppi loukkaa. Kerran kun anoppi tuli kylään niin vaikka meillä oli uudet verhot makuuhuoneessa, niin se ei sanonut mitään niistä! Pitäisi varmaan tosissaan ottaa etäisyyttä siihen!!
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
"hankey"
Alkuperäinen kirjoittaja helppivä;24045966:
Ruokakauppaan meni 400e,minusta ihan liikaa,voinhan tehdä kauppaan valituksen??!

Entä kun ostin isommalle lapselle karkkipussin ja söin sen jo itse, voinko antaa sille vaikka omat juhannuskaljani korvaukseksi?
Kävit ihan väärässä kaupassa, toisenmerkkisessä olisi mennyt vain 50 euroa. Ja olisit vaihtanut tuotteet halvemmiksi: sisäfile -> sika-anutajauheliha, jäätelö _> itsetehty vaniljakiisseli.

Eikä kunnon äidit juo kaljaa!!!!!!!
 
"apua"
[QUOTE="hankey";24046010]Kävit ihan väärässä kaupassa, toisenmerkkisessä olisi mennyt vain 50 euroa. Ja olisit vaihtanut tuotteet halvemmiksi: sisäfile -> sika-anutajauheliha, jäätelö _> itsetehty vaniljakiisseli.

Eikä kunnon äidit juo kaljaa!!!!!!![/QUOTE]

Kuka syöttää lapsilleen kiisseleitä? Miten joku voi pilata lapsensa terveyden niin?? Oliko edes tuorehedelmää lisänä ja joku raaste aterialla, tuskin. Huoh...
 

Yhteistyössä