mitä mä nyt teen?!??!!

"eee"
13-vuotias kysyi mitä on kuukautiset, mitä teen?! Epäilen että joku sen vanhempi kaveri on ollut asialla kun on tollasta menny tytölle kertomaan ja nyt tyttö sitten alkanu asiaa pohtia, mitä mä sille oikeen sanon?! Mitä ton ikäselle voi asiasta kertoo?! Voinko sanoo esim. et se on almanakan toinen nimi?? Auttakaa äkkii, ennen ku se tulee kysymään lisää *nolo*
 
"vieras"
hässin omani ja naapurin isännän kanssa, kumpihan on isä? Miksi mun kaikki valkoset lakanat on punasia kun otin ne koneesta ja pesin samalla uuden punaisen puseroni? Voikohan pyykit kuivata uunissa ja missä asteessa kun kuivausrumpu hajos?
 
no hemmetti
[QUOTE="vieras";24011150]sisko on raskaana eikä tiedä vauvan sulkupuolta. mistä mä nyt tiedän tuleeko MINUSTA SETÄ VAI TÄTI?!?!?[/QUOTE]

Kaikenlaisia rasistisia juntteja sitä maa päällään kantaa. Ootko ikinä kuullut sukupuolineutraalista kasvatuksesta?
Lapsi saa traumoja ja kasvaa kieroon, jos sä menet itseäsi sedittelemään/enottelemaan/tädittelemään. Sivistynyt ihminen käyttää nykyisin nimitystä vanhemmansisarrushenkilö.
 
virkkuvieras
voidaanko jättää meidän koirat viikoks keskenään kotiin kun lähdetään etelään? ei ole ketään joka niitä kävis hoitamassa ja etelään on pakko päästä.
voikohan toi 15v jo pikkuhiljaa alkaa katsoa muumeja? meillä ei telkkaria katsota koska ollaan niin täydellisiä et me itse touhutaan koko ajan jotain lasten kanssa, tv ei ole mikään lapsenvahti. en anna edes miehen katsoa esim.salkkareita tai uutisia, sais pian traumoja. lapsesta puhumattakaan.
otin tolta 1vuotiaalta 16" pyörästä apupyörät pois, jokohan se ajais sillä ilman? on niin nolot ne apupyörät jotenkin kun naapurin erkki 20vkin ajaa jo ilman.
meidän tulostin sanoo et muste loppu, onko siitä siis muste loppunut? voinko laittaa mustekynästä mustetta sinne?
jos tyydytän itseäni banaanilla, voinko tulla raskaaksi? miltä mun lapsi sitten näyttäis? olisko se keltainen ja käyrä? kiusattaisko sitä sit koulussa?
oonko mä kaunis, arvostelkaa! (mutta en sit kestä mitään kritiikkiä, et kehuja vaan!)
laitetaan vessanpyttykuvat pinoon!!!!
voiko häälahjaks pyytää rahaa? meidät kutsuttiin häihin missä ensinnäkin toivotaan rahaa (vittu annan tasan 2 euroo jos sitäkään, niin törkeetä!!) ja lisäks hääpari esitti toiveen et lapset jäis kotiin, siis vittu se on perhejuhla eikä sen hääparin päivä!! varmana otetaan meidän 6 lasta mukaan, ei se meitä koske et lapset pitäs jättää kotiin!! mennään tasan syömään ja lähetää vittu menee, niin loukkaava koko kutsu!!!
 
tuoretta tietämystä
miten opettaa lapsi pyyhkimään perseensä?
Mulla on uhmaikäinen lapsi ja se ärsyttää mua :(
Mulla on teini ja se ärsyttää mua :(
mulla on mies ja se arsyttää mua :(

*Päivän ovislima-kuvaketju *
 
"vieras"
mitä mieltä meidän päivän ruuasta?
aamupalalla 1 kananmuna per naama ja toissaviikkosta kaurapuuroa.
päivällä kolme makaronia ja nakki per naama, ei salaattia kun ei meillä syödä.
iltapalaks hapankorput mieheen?

onks hyvä? vieraitakin on, et vähän stressaa noi tarjottavat kun ovat ajaneet 800km ilman ruokaa kun tulevat.
 
"vieras"
Siis mikä IHMEEN baareissa käyminen? Harrastaako muka sellaista joku 18 vuotta ylittänyt?

Hoitoon? Lapset? Isälleen vai? :eek: Sairasta. Kun lapset on tehty, ne pitää hoitaa ITSE. Mitäs teit niin monta, ettet itse jaksa ja pitää isälleen HOITOON jättää.

Me kävimme ainakin miehen kanssa suoraan synnytyssalista Pyllyssä ja Bumbossa ja Hypermargeteissa. Minulta tosin roikkui vielä jälkeiset pillusta, mutta KYLLÄ NYT VAIPPOJA PITÄÄ ostaa ja ruokaa! :eek: :headwall: Mies ei voi käydä yksin, me emme voi ostaa vaippoja ennen vauvan syntymää ja sikstoiseks vauva ei saa sitoa vanhempiaan, kyllä nyt muutaman minuutin ikäistä lasta pitää sosialistaa. Jos sinä jäät neljän seinän sisälle mätänemään, älä minulle kiukuttele :(.

Meillä YuccaMirjam veteli tissiä 6,5 vuotiaaksi, koska lapsi itse kertoo koska on valmis irroittamaan mammun tisusista. Meillä ei yökyläilty enenn kuin Yucca meni riparille. Sieltäkin soitti kotiin, kun 5 päivää oli niin pitkä aika ilman perhepetiä ja äidin tissejä :(. Olette vain kateellisia, te ette edes viitsineet imettää! Jokainen voi imettää, jos vaan HALUAA.

Ai mun mies? Joku 7500 tienaa viikko. Riippuu tietty viikosta, yleensä tulee vielä bonarit ja lisärit päälle, joten säästöön menee lapsilisät. Ostamme niillä kaikille kuudelle lapsellemme uudet Volvot ja ajokortit sitten aikanaan =).

Kirpparilla tienaan yleensä aina myydessäni sen 550 €viikko. Siis tuosta jo pöytävuokra vähennetty. Myyn vauvanvaatteita ja cditä.

Meillä On NeriSessikalla Molon ja Cuppiksen ja Tiksun ja Burren toppahaalarit, ostan kyllä vielä lisäksi Pariisin matkalta Armanin, koska siinä oli JUST sen värinen kanin esinahka kauluksessa, kun olen kytännyt jo pitkään. Siis pitäähän haalareita nyt olla. Koska yleensä kauppakeskuksissa on likaiset lattiat ja voi sitten vaihtaa. Ulkoile? Ei, me emme ulkoile kuralla tai kovalla pakkasella. +5 asteessa todella lumisella kelillä Jeri ja Pettiina saavat viisitoista minuuttia kirmata hangella ja sitten jo tulemme sisään juomaan itsepuristettua tuoremehua, että Huppa haalarin jälleenmyyntiarvo Huutiksessa säilyy.
 
  • Tykkää
Reactions: miauh ja himpatti
-tiNttU- harmaana
[QUOTE="vieras";24026517]ostan kyllä vielä lisäksi Pariisin matkalta Armanin, koska siinä oli JUST sen värinen kanin esinahka kauluksessa, kun olen kytännyt jo pitkään. [/QUOTE]

totaalireps :LOL:
 
"vieras"
Plus, että nappasin HaisevanHuilun nettibutiikista Sisqolle ja Sebolle samikset seilorasut, ovat niin liikkiksiä että ihan mamma tässä meinaa ylpeydestä pakahtua. 108 € per setti -50 % alessa! Mulla kävi kyllä hyvä tuuri, kun olin ajoissa paikalla =).

NisuMaija on semmoinen hoikkeliini, että sen kintuissa ei pysy kuin Burren jegginsit...Ostin kokeeksi H&M:n trikoot, mutta vyötäröltähän ne oli isot meidän tytskälle. Kyllä noissa Burreissa on ihana malli! =) 82 € oli alekoodilla.

HanttaKirsikka halusi Lacosten lenkkitossut ja isosiskonsa Milli Luii vittonin käsiveskan. Ostin samanlaisen myös Lillille Päätyivät kärryyn nekin. Tosi kiva, kun jo noin pienillekin tehdään laatulaukkuja. Tytöt ovat niin söpiksiä samanlaisissa käsilaukuissaan kerhon kesäretkellä kotieläinpihalla.

Mietin kyllä edelleen sitä vauvelin ristiäislahjaa. Olemme miehen kanssa yöt valvoneet, että mitä me pyydetään kummeilta ja mummoilta (perintöä odotellessa...) lahjaksi vauvalle. Mies haluaisi Artekin keittiökaluston, itse kyllä tykästyin enemmän Ratian 180 osaiseen kahviastiastoon. Siinä on sentään kullitettu rengas kahvikuppien korvassa =). No, me mietitään vielä...Tosin vauvalla ei ole vielä omaa Nokian älypuhelintakaan, joten sekin olisi yksi varteenotettava lahjavaihtoehto. Mitä te muut olette toivoneet ristiäislahjoiksi? =)
 
oi oi oi
[QUOTE="vieras";24026645]Plus, että nappasin HaisevanHuilun nettibutiikista Sisqolle ja Sebolle samikset seilorasut, ovat niin liikkiksiä että ihan mamma tässä meinaa ylpeydestä pakahtua. 108 € per setti -50 % alessa! Mulla kävi kyllä hyvä tuuri, kun olin ajoissa paikalla =).

NisuMaija on semmoinen hoikkeliini, että sen kintuissa ei pysy kuin Burren jegginsit...Ostin kokeeksi H&M:n trikoot, mutta vyötäröltähän ne oli isot meidän tytskälle. Kyllä noissa Burreissa on ihana malli! =) 82 € oli alekoodilla.

HanttaKirsikka halusi Lacosten lenkkitossut ja isosiskonsa Milli Luii vittonin käsiveskan. Ostin samanlaisen myös Lillille Päätyivät kärryyn nekin. Tosi kiva, kun jo noin pienillekin tehdään laatulaukkuja. Tytöt ovat niin söpiksiä samanlaisissa käsilaukuissaan kerhon kesäretkellä kotieläinpihalla.

Mietin kyllä edelleen sitä vauvelin ristiäislahjaa. Olemme miehen kanssa yöt valvoneet, että mitä me pyydetään kummeilta ja mummoilta (perintöä odotellessa...) lahjaksi vauvalle. Mies haluaisi Artekin keittiökaluston, itse kyllä tykästyin enemmän Ratian 180 osaiseen kahviastiastoon. Siinä on sentään kullitettu rengas kahvikuppien korvassa =). No, me mietitään vielä...Tosin vauvalla ei ole vielä omaa Nokian älypuhelintakaan, joten sekin olisi yksi varteenotettava lahjavaihtoehto. Mitä te muut olette toivoneet ristiäislahjoiksi? =)[/QUOTE]

Sulla in sit loistava mielikuvitus!!! Nauran täällä kuset housuissa :LOL:
 
"www"
Mulla oli eilen ovis. Näytin limat myös miehelle ja lähetin kuvat niistä anopille meiliin (asuu 300 km:n päässä) ja ne olis samaa mieltä, et ihan varmasti oli ovislimat. No mut me sitten eilen pupuiltiin kultsin kans ja tänään tein testin. Oli haamujen haamu, mut ihan selvä sellainen! Heti ei testissä näkynyt mitään, mutta kaivoin se testin roskiskesta kolmen tunnin päästä ja ihan selvästi siinä oli hailea viiva kun kattoo tietyssä valossa. *KUVA* Teen parin tunnin päästä kuitenkin varmuudeksi vielä uuden testin, jotta voidaan olla ihan varmoja! Rinnatkin on jo tosi kipeet, koko ajan pissattaa ja housut ei enää mahdu päälle! Kiva kun on kesä ja kaikki näkee mun mahasta jo nyt, että oon raskaana!!!
 
ootan meidän esikoista rv 5+2 ja oon jo päättäny et synnytän kotona ilman kivunlievitystä ja ilman ammattihenkilökuntaa, tehdään siitä sellanen henkilökohtanen kokemus. mies saa toimia kätilönä ja katkaista napanuoran. oon suunnitellu et kaikki menee tosi hyvin.
sit me haudataan istukka puutarhaan ja istutetaan siihen kirsikkapuu ja pidetään istukkajuhlat :heart:
 
"hankey"
ootan meidän esikoista rv 5+2 ja oon jo päättäny et synnytän kotona ilman kivunlievitystä ja ilman ammattihenkilökuntaa, tehdään siitä sellanen henkilökohtanen kokemus. mies saa toimia kätilönä ja katkaista napanuoran. oon suunnitellu et kaikki menee tosi hyvin.
sit me haudataan istukka puutarhaan ja istutetaan siihen kirsikkapuu ja pidetään istukkajuhlat :heart:
Parempi kyllä olisi, jos valmistaisitte istukasta jotain juhlaruokaa ja pyytäisitte appivanhemmatkin syömään kanssanne.
 

Yhteistyössä