mitä mä nyt teen?!??!!

työssäkäyvä
[QUOTE="vieras";24011305]no täytyyhän mun tietää pidänkö sinistä vai punaista paitaa!!![/QUOTE]

ääliö voit vaihdella tai pitää liilaa!

mä oksensin ja mies ja nyt lapsi, voidaanko mennä töin j tarhaan huomenna ja kaverin synttärielle kun mun mies ja lapsi pettyy jos se ei saa kakkua?
 
Huomenna olis tarhassa lelupäivä. Onko se ihan ok että meidän esikoinen 5v vie sinne isin vesipiipun josta on polteltu pilveä?? Se niin tykkää siitä ku siinä on hieno lehden kuva ja hienot värit! Mies on siis työmatkalla, ei kai se nyt suutu jos lapsi sen ottaa huomenna mukaan..?
 
"joku"
Siis voiks niitä vauvanruokia mitä myydään kaupassa antaa oikeesti vauvoille?

Tein tänään plussatestin ja oon eilen juonut yhden saunakaljan tuleeko mun lapsesta nyt viallinen?
 
salaliitto
[QUOTE="Mmm";24011766]Sun miehellä on varmasti huono omatunto kun tuli kotiin, on varmasti pettäny sua.[/QUOTE]

niin varmaan tai sitten niillä on naapurin kanssa salaliitto muo vastaan....meenkin sinne huutaan sille!
 
-tiNttU- harmaana
mun mies sano mulle et menee leikkaan ruohon, et mun pitäs sit tehdä jotain ruokaa??!!!!
miten se kehtaa vaatia mitään tollasta??!!!!
mä en enää tiedä mitä tehdä.... :(
 
Kotiinlähtövaatteet vauvalle? Rv 4+2 ja ajattelin pakata vaaville kotiinlähtövaatteet valmiiksi. Mitä teidän lapsilla on ollu päällä? Onks muuten nahkahousut ja narutopit käteviä vauvalla, ne kun näyttäis NIIIIIIN ihkulta! :heart:

Sairaalakassi on muuten jo pakattu; siellä on nyt pelttorit (ku vauva voi huutaa ja mun on pakko kuitenki nukkuu), koko Leena Lehtolaisen tuotanto (koska siellä sairaalassa ei kuitenkaa oo mitää tekemistä), latasin ipodille 200 soittolistaa varmuuden vuoksi jos toi lukeminen alkaa kypsyttää. Omat vaatteet otin kans ku ne sairaalavaatteet on rumia. Onks stringit synnytyksen jälkeen ok? Sit vähä ruokaa ku ei synnytystä ennen kuulemma saa laitokselta mitää kunnon syötävää: 4 suklaalevyä, kassillinen banaaneja, 6 pack cokista, energiajuomaa, sipsejä, munkkeja, kahvipannu ja tykötarpeet. Aattelin kans tilata pizzaa ja käydään hesen kautta ennen synnärille menoa. Vaihdettiin meidän auto pakuun ni mahtuu kaikki kamat mukaan.
 
Onks OK kun annoin pojalle nimeks Oskari? Mikä ois ollu parempi? Kai sen saa vielä vaihtaa??? Ristiäisistä on jo 10 minuuttia ja kummin poskilihas nykäs kun se kuuli nimen. Se ei siis tykänny?

-Siis IHAN HIRVEE!!!!nimi!!!!
-Siis tosi ihq!!!
-Siis oisit aatellu ennenkö lapsia teit!!!
-Siis toi on aivan kauhee, kuulostaa joltain kuraselta maajussilta!!!
 
Viimeksi muokattu:
maammo
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;24014576:
Helkkariako täällä vielä kyselet?!?!?! SOITA JO!!! :headwall:
Siis MITEN joku voi roikkua täällä PALSTALLA kun sen lapsi AIVASTAA???? siis toisten ei kyl pitäs antaa tehä lapsia kun ei osata huolehtia niistä. Kyl sitä on aikaa paltailla mut lapsi kun tarvii ni ei o aikaa ees soittaa lanssia????Siis soita nyt äläkä istu sinä....tuu sit kertomaan miten kävi, jooko :)
 
"vieras"
oon juonu puoli pulloa kossua ja kahdeksan siideriä, voinko ajaa autolla?
Siis kyllä mun mielestä voi lähtee!!! Painoa sulla kuitenkin on sen verran ettei toi tunnu missään ja lakihan on sellainen et jokainen voi itse päättää mitä kohtia noudattaa ja millä tavoin!!! Mä olisin ainakin ihan ajokunnossa!!! Jos susta tuntuu siltä et voit ajaa, ja olisi PAKKO lähtee autolla jonnekin?!?!? niin hyvin voit ajaa. Maalaisjärjen käyttö on hei sallittua!!!
 

Yhteistyössä