mitä mä nyt teen?!??!!

"vieras"
naapurin 80 v pappa oli meillä saunomassa pari kuukautta sitten ja istui pelkkä pyyhe päällä sohvalla ja plussasin tänään. Pitääköhän mun teettää isyystesti varmuuden vuoksi onko mies vai tuo vaari tulevan lapsen isä? Ikkunatkin pitäis pestä, täytyykö ne välitkin pestä vai meneekö pesuvesi ikkunan läpi? Luutusin lattiat tänään ja kaadoin ämpärillisen vettä lattioille per huone. Mies suuttu, miksi?
 
"..."
[QUOTE="vieras";24011029]naapurin 80 v pappa oli meillä saunomassa pari kuukautta sitten ja istui pelkkä pyyhe päällä sohvalla ja plussasin tänään. Pitääköhän mun teettää isyystesti varmuuden vuoksi onko mies vai tuo vaari tulevan lapsen isä? Ikkunatkin pitäis pestä, täytyykö ne välitkin pestä vai meneekö pesuvesi ikkunan läpi? Luutusin lattiat tänään ja kaadoin ämpärillisen vettä lattioille per huone. Mies suuttu, miksi?[/QUOTE]

Sun mies on narsisti. Jätä se! sä pärjäät kyllä hvin yksiksesi. Tai sit sen lapsen kanssa.
 
"vieras"
Meidän Janica on nyt 8 kk. Meidän harrastuksiin kuuluu muskari, vauvajumppa, vauvauinti ja käydään vauvojen värikylvyssä. Sitten me käydään perhekahvilassa ja vauvanruokakurssilla. Nyt mä pelkään ettei Janica saa harrastaa tarpeeksi ja siitä kasvaa epäsosiaalinen. MITÄ me vielä voitaisiin harrastaa??? AUTTAKAA!!!
 
"pulassa"
naapurissa on välillä juhlat pitäskö mun tehdä meidän lapsista ls-ilmo?
ajattelin naida ens yönä ja mun korva soi, voiskohan testata jo?
mun äiti ja isi poltti tupakkaa sisällä kun olin pieni, auttaskohan jos tekisin ls-ilmon nyt?

haamujen haamu(-ko)? vahvistin sitä vähän tussilla että näkyy paremmin. *sisältää kuvan*
 
"vieras"
voiko lapset pestä tolulla kun saippua ja shampoo on loppu ja rahaa saadaan vasta kuukauden päästä? vai onko fairy parempi?
naapuri imuroi LAUANTAINA klo 18 jälkeen, soitanko poliisit?
 
haloo
[QUOTE="vieras";24011150]sisko on raskaana eikä tiedä vauvan sulkupuolta. mistä mä nyt tiedän tuleeko MINUSTA SETÄ VAI TÄTI?!?!?[/QUOTE]

miten sä voit olla noin mustavalkonen, onks se jotenkinmuka tärkeetä on setä vai täti?voihansitä olla niinku molempii eikä tollanen määritelty.sanot vaan et setätäti täs hei, ihmeporukkaa täällä....
 
"vieras"
kehtaanko mennä uimarannalle jos olen vähän lihava (175cm/55kg)? voiko laittaa bikinit jos on A/AA rinnat? jos on yksi raskausarpi (pari milliä pitkä) voinko ikinä enää käyttää bikineitä?
 
Porvoolainen
Juusto unohtui huoneenlämpöön kolmeksi vuorokaudeksi, onko vielä syötävää?

Mitä puen talvivauvalle, -5 astetta, riittääkö jos päällä on body, sukkahousut, potkuhousut, villapuku, toppapuku, makuupussi ja villapussi?

Mä en ehdi siivota ja laittaa ruokaa, oon istunut tässä jo kolme tuntia. Miten te, joilla on aina siistiä, kerkeette??

Olen yh enkä pääse ikinä yksin edes suihkuun, kun lapset on hereillä 24 tuntia vuorokaudessa!!

Mun mies ei ikinä tee kotitöitä ja se on raksalla 10 tuntia töitten jälkeen ja viikonloput baarissa ja nyt on keskiviikko eikä se vieläkään vastaa puhelimeen kun lähti lauantaina, mutta se on niin hyvä isä ja me rakastetaan toisiamme, etten mä siitä halua erota vaikka viimeksi näin sitä talvella!

Juotteko samasta lasista lapsen kanssa vai tarttuuko karies kun lasit on pesty jo kolme kertaa astianpesukoneessa?

15 euroa lapsilisiin asti, tänään on kuun kolmas päivä, mitä ruokaa tekisitte seitsemälle hengelle??

Me ollaan niin köyhiä eikä rahat riitä mihinkään, sossusta ei saada yhtään ja yksinhuoltajat saa kaikki tuet, hyvähän niitten on elää leveesti elareilla, meidän perheen nettotulot on vaan 4000 euroa käteen eikä ne riitä mihinkään!!! Ole sinä hiljaa kun et oikeesti tiiä millasta on olla NÄIN köyhä!

Milloin harrastitte seksiä synnytyksen jälkeen? Synnytyksestä on nyt 2 vuotta ja 3 kuukautta, joko uskaltais? Mies on jo vähän vihjaillut!

Löysin miehen Facebookista viestin naiselta, joka sille on tekstaillut viimeset kolme kuukautta ja nyt se tsättäs, että oon varannu sen hotellin meille ensi viikolla, luuletteko että mies on pettänyt mua??
 
Juusto unohtui huoneenlämpöön kolmeksi vuorokaudeksi, onko vielä syötävää?

Mitä puen talvivauvalle, -5 astetta, riittääkö jos päällä on body, sukkahousut, potkuhousut, villapuku, toppapuku, makuupussi ja villapussi?

Mä en ehdi siivota ja laittaa ruokaa, oon istunut tässä jo kolme tuntia. Miten te, joilla on aina siistiä, kerkeette??

Olen yh enkä pääse ikinä yksin edes suihkuun, kun lapset on hereillä 24 tuntia vuorokaudessa!!

Mun mies ei ikinä tee kotitöitä ja se on raksalla 10 tuntia töitten jälkeen ja viikonloput baarissa ja nyt on keskiviikko eikä se vieläkään vastaa puhelimeen kun lähti lauantaina, mutta se on niin hyvä isä ja me rakastetaan toisiamme, etten mä siitä halua erota vaikka viimeksi näin sitä talvella!

Juotteko samasta lasista lapsen kanssa vai tarttuuko karies kun lasit on pesty jo kolme kertaa astianpesukoneessa?

15 euroa lapsilisiin asti, tänään on kuun kolmas päivä, mitä ruokaa tekisitte seitsemälle hengelle??

Me ollaan niin köyhiä eikä rahat riitä mihinkään, sossusta ei saada yhtään ja yksinhuoltajat saa kaikki tuet, hyvähän niitten on elää leveesti elareilla, meidän perheen nettotulot on vaan 4000 euroa käteen eikä ne riitä mihinkään!!! Ole sinä hiljaa kun et oikeesti tiiä millasta on olla NÄIN köyhä!

Milloin harrastitte seksiä synnytyksen jälkeen? Synnytyksestä on nyt 2 vuotta ja 3 kuukautta, joko uskaltais? Mies on jo vähän vihjaillut!

Löysin miehen Facebookista viestin naiselta, joka sille on tekstaillut viimeset kolme kuukautta ja nyt se tsättäs, että oon varannu sen hotellin meille ensi viikolla, luuletteko että mies on pettänyt mua??
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä