mitä mä nyt teen?!??!!

:D :LOL: :LOL:
:O Huh huh mitä asiakaspalvelua,surkeaa palvelua,ei tollanen ämmä sovellu asiakaspalveluun : /
Asiakas on aina oikeessa,oli kyse mistä tahansa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
samettiruusu
Voinko palautaa kauppaan, tuote pahasti vialla, ostin kermapurkin joka oli valkoista vielä juodessani sen, mutta tuli ruskeena pönttöön, varmasti oli pilaantunutta.Muille sattunut samaa?Kaikki maan pph t pannan, vein lapseni hoitoon aamulla ja kompastuin kuralammikkoon ja löin pääni pph n varpaaseen, isokenkäistä väkeä, hyi.
 
"vieras"
Olenko hyvä äiti? Synnytin NicoJanican viikoilla 41+3 aivan luomuna. Siis huom! synnytin eiku niinku mitään sektio ollut kysymyksessä. Varmistin aina NicoJanican läheisyyden tarpeen kantamalla häntä kaikki päivät kantoliinassa. Meillä ei edes mitään vaunuja ollut. Voi reppana olisi voinut traumatisoitua yksinään siellä kärryissä. NicoJanica on nyt 3 1/2 vuotias ja edelleen imetän häntä lapsentahtisesti- Tänäänkin hiekkalaatikko toinen sai tulla ottamaan huikat tisusta kun halusi. Naapurin Kalevi kyllä kyttäsi vähän outu ilme naamalla meidän puuhia. Kertakäyttövaippoja ei meillä ole koskaan käytetty. Ollaan pisuteltu lavuaarin päällä heti syntymästä lähtien. Kaikki ruoka on luomua ja itsetehtyä. Olenko hyvä???? Mieskin saa panna mua aina kun haluaa. Oli riitaa tai ei, mutta vaimon kuuluu antaa kun mies haluaa. Itseppähän mieheni valitsin. Olenko hyvä vaimo???
 
Mut kertokaas nyt et olisko Ukko-Mies vai Yrjö-Urpo parempi nimi meidän vauvalle?? KIIRE!! Ristiäiset heti aamu kuudelta. Ja ei kait kukaan sit vaa kehtaa tulla ilman vähintään satkun lahjaa?? Mielellään tietty käteistä ni voitais sit miehen kaa mennä illalla baariin ku vauva nukkuu.

Ni kait sen vauvan saa jättää nukkumaan kotiin ku Naima-Rauha on kuitenki jo 3 vee...kyl se ny osaa antaa pulloa jos vauva herää.
 
"vieras"
[QUOTE="Pikan";24004827]Pitääkö lapsi viedä psykiatrille kun se sanoo etupylly? Traumoja?[/QUOTE]

Pitää. Varaa aika heti. ÄLÄ VIIVYTTELE!!! Voi lapsiparkaa :( Mistä se on tuon oppinut. Aivan varmasti jonkin white trash mamman pennulta!!!
 
"apua"
Mulla on niin tressi päällä ton anopin takia etten saa unta :(. Olin sanonut Jessica-Jemimalle, ettei se saa synttärikakkua, jos ei syö päivällä kunnon ruokaa. Jessica-Jemima ei syönyt ja siis tiesi, ettei saa kakkua. Sit tuli syndevieraat + se anoppi. Heti möläytti suustaan, että mä rääkkään Jessica-Jemimaa! Eikä siinä vielä kaikki: anoppi syötti Jessica-Jemimalle kakkua omalta lautaseltaan omalla lusikallaan!!! Siis haloo miten voi olla noin kauhee ämmä. Ei ihme, että appiukko kuoli kaksi vuotta sitten. Me erotaan maanantaina, koska mies ei sanonut äidilleen mitään tossa tilanteessa.
 
"Gemma"
Kuvapino kehiin!

Nyt laitetaan kaikki kuvat meijän paskahuusin pytyistä!
Kuvat kehiin viikon ostoksista ja kuitit myös!
Kerätään kuvia anopeista!
Penskojen parhaiden oksennusten kuvat tähän!
Epämääräiset raskaustestikuvat tähän pinoon!
 
"vierailija"
voinko palauttaa lapseni synnytyslaitokselle ja vaatia toista tilalle, olisin halunnut pojan enkä tyttöä?! imettäminen on muuten äitiyden mitta!!!
voinko mennä lapseni mukana kouluun? mieheni sanoi moi naapurin rouvalle, niillä on suhde ihan varmasti.
lapsi on pahasti allerginen pähkinöille ja kalalle, voinko silti antaa sille pähkinäkalaa ruuaksi?
kaveri ei vastannu mulle puhelimeen, katkaisenko välit? pitäskö laskut maksaa eräpäivään mennessä?
 

Yhteistyössä