mitä mä nyt teen?!??!!

ei tajuu
Meidän 6-veellä on kauhea uhma päällä, kaikkea on jo yritetty mutta mikään ei auta. Osaisittekohan te muut neuvoa vähän?

Esim. eilen ruokakaupassa poika otti karkkipussin hyllystä ja vaikka kuinka selitin että sitä ei osteta niin se toi sen kassalle asti. Yritin siis ihan kaikkea, selitin että meillä on karkkipäivä vain tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin ja sanoin että voi tulla hammaspeikkoja. Sanoin myös että äitille tulee paha mieli kun tuollain hangoittelee vastaan. Lopuksi sanoin että takavarikoin kaikki pojan lelut (en tietenkään ikinä oikeasti tekisi niin pikkuiselle) mutta ei sekään auttanut mitään! En enää tiedä mitä yrittäisi, olen aivan epätoivon partaalla.

Lopulta poika vaan meni kassan ohi karkkipussin kanssa ja se jäi maksamatta koska sanoin pojalle että en maksa sitä ja täytyyhän minun olla johdonmukainen. Kassaneiti oli tyrmistyneen näköinen vaikka selitin tilanteen.
 
"vieras"
saako mun lapset syödä jäätelöt kotona? Kaveri otti ja suuttu kun hänellä ei ollut omilleen jäätelöä kun täällä kävivät. Sanoi sen olevan epäkohteliasta, että meidän lapset mätystää tuutteja täällä. Siis ei minusta kyllä, kai nyt kotona saa syödä vai saako? Ottakoon omat jäätelöt ens kerralla, ettei tuu paha mieli. Sanoinkin ihan suoraan, että enhän mä voi koko pihapiiriä alkaa ruokkia, tai kohta meillä käy koko kylä täällä aina oven takana pummimassa jätskiä jos menen heille jäätelöä tarjoamaan. Ne on sellasia vähän köyhempiä toi perhe, kulkee huonoissa vaatteissa ja tulee tänne aina vaan syömään kerran vuodessa. En tiedä pitäskö tehdä ls-ilmo.?
 
Mit vit?
Anoppi pyysi syömään, katkasenko välit ??

Mies käy joka päivä töissä, pitäskö erota??

Päiväkodissa yksi hoitaja käski laittaa lisää vaatetta lapsille mukaan, ko olikin niin kylmä. Törkeää! Otanko yhteyttä esimieheen??
 
hei nyt kyllä autatte mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siis kun ruokahan _PITÄÄ_ olla lämmintä kun ei se muuten täytä, mut sit kuitenkin olis tosi terveellistä syödä paljon vihanneksia ja kasviksia.. mä aattelin yllättää perheen ja kerrankin tehdä jotain muuta ku kuumia nakkeja ja ranskalaisia, mut toi jäävuorisalaatti meni uunissa ihan kamalan näköiseks : /
miten te kuumennatte tollaset sapuskat??????????

_ihan käsi keittiössä_
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046238:
hei nyt kyllä autatte mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siis kun ruokahan _PITÄÄ_ olla lämmintä kun ei se muuten täytä, mut sit kuitenkin olis tosi terveellistä syödä paljon vihanneksia ja kasviksia.. mä aattelin yllättää perheen ja kerrankin tehdä jotain muuta ku kuumia nakkeja ja ranskalaisia, mut toi jäävuorisalaatti meni uunissa ihan kamalan näköiseks : /
miten te kuumennatte tollaset sapuskat??????????

_ihan käsi keittiössä_
lisään vielä, et ostin tollasseen broilerin grilliboxin ku oli _TOSI_ halvalla, ni miks se musta paistorasia (sellast vähän muovin näköstä ) levii tonne uunin pohjalle? onkx siin jotain vikaa? kai niitä silti voi syödä???????
 
"vieras"
lapsi on hangannut koko kevään silmiä päiväkodissa ja sillä on niinku atopia myös jota raapii. me käytetään siihen yves rocherin voidetta ja vähän ollaan laitettu silmätippoja, mut lapsi vaan hankaa silmiään ja ihokin on pahentunut. Mä en halua viedä lasta allergiatesteihin kun se on sellasta rääkkäystä, eikä kyllä ruveta mitään kortisoniakaan käyttämään. Puhumattakaan allergialääkkeistä. Nyt päiväkodista kehdattiin arvostella, ettei oteta lapsen allergiaa tosissaan =/ Ihan hoitaja tuli puhumaan. Sit mä vein sen sinne vaan , ja ne laitto sen kotiin sieltä hankaamaansilmiään :O Saanko olla loukkaantunut? Siis tollasen mitättömän asian takia niinkö joku siitepölyallergia ei muka voi olla hoitokunnossa? Ei oo totta!
 
ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046265:
lisään vielä, et ostin tollasseen broilerin grilliboxin ku oli _TOSI_ halvalla, ni miks se musta paistorasia (sellast vähän muovin näköstä ) levii tonne uunin pohjalle? onkx siin jotain vikaa? kai niitä silti voi syödä???????
No voi tietysti, samanlailla rapsutat sen pinnasta pois kun hiilen muista ruoista. Mut kandee jatkossa laittaa pellin päälle se rasia niin on helpompi sit siivota...
 
"vattu"
Anoppi anto vaan 100euroo per mukula helluntaipäivälahjaks, välit poikki vai kiristys?

Ukko ei tee muuta kotona kuin hoitaa lapsia, tiskaa ja laittaa ruaat. Ikinä ei imuroi. Ootteko samoilla linjoilla, narsisti!!!

Miten voin välttyä menemästä töihin?? Lapset nyt 6, 4 ja 2, mies ei suostu enää uuteen vauvaan. Jätänkö sen?
 
ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046238:
hei nyt kyllä autatte mua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siis kun ruokahan _PITÄÄ_ olla lämmintä kun ei se muuten täytä, mut sit kuitenkin olis tosi terveellistä syödä paljon vihanneksia ja kasviksia.. mä aattelin yllättää perheen ja kerrankin tehdä jotain muuta ku kuumia nakkeja ja ranskalaisia, mut toi jäävuorisalaatti meni uunissa ihan kamalan näköiseks : /
miten te kuumennatte tollaset sapuskat??????????

_ihan käsi keittiössä_
Kamalan näköseks se salaatti menee mahassakin, että älkää vaan välittäkö.
 
No voi tietysti, samanlailla rapsutat sen pinnasta pois kun hiilen muista ruoista. Mut kandee jatkossa laittaa pellin päälle se rasia niin on helpompi sit siivota...
ok kiitos neuvosta..
täällä on ihqt tuoksut, ihan ku ulkona grillattais, samanlainen savun haju :heart:

oho, pitää mennä kattoo, ikkunan alle tuli paloautot ja joku soittaa ovikelloa, mitäköhän tuolla naapurissa _TAAS_ on tapahtunu??????
 
[QUOTE="vattu";24046298]Anoppi anto vaan 100euroo per mukula helluntaipäivälahjaks, välit poikki vai kiristys?

Ukko ei tee muuta kotona kuin hoitaa lapsia, tiskaa ja laittaa ruaat. Ikinä ei imuroi. Ootteko samoilla linjoilla, narsisti!!!

Miten voin välttyä menemästä töihin?? Lapset nyt 6, 4 ja 2, mies ei suostu enää uuteen vauvaan. Jätänkö sen?[/QUOTE]
:O No on sulla pihi anoppi,ainakin 200 e per nuppi olis pitäny antaa.Hmm älä välejä laita poikki,kiristä ettei anoppi saa hoitaa / nähä penskoja enää koskaan.
Joo,narsisti äijä,miten sää voit kahtoo tollasta ukkoo,joka ei tee ikinä mitään? :(
Älä jätä miestä,jätä ehkäisy pois miehelle kertomatta.:D
 
Viimeksi muokattu:
ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046310:
ok kiitos neuvosta..
täällä on ihqt tuoksut, ihan ku ulkona grillattais, samanlainen savun haju :heart:

oho, pitää mennä kattoo, ikkunan alle tuli paloautot ja joku soittaa ovikelloa, mitäköhän tuolla naapurissa _TAAS_ on tapahtunu??????
No mitä siellä oli??
 
"jee"
Mä tein eilen positiivisen raskaustestin, meille tulee vauvavauvavauva :) Tänään mennään ostaan kaikki tarvittava ja mies tilaa saksasta kolmet vaunut ja Englannista kahdet rattaat. sit se alkaa huomenna tapetoimaan vauvalle pesää ja ostetaan sit sinne semmonen vauvakehto, johon mussu mahtuu ainakin 3vkoa. Enää 9kk, niin meillä on vauva. Toivottavasti ei ollut vaan haamujen haamu, en usko ku kaivoin viel roskiksesta ja katoin ja siin oli aika punastakin.
 
Tilillä on 2000e ja kaapissa ja pakasteessa ruokaa,miten me oikein pärjätään niillä viikonlopun yli ?
Mitä mä oikein teen !!! Ei kai ruoka ja rahat lopu !!! ? Auttakaa nyt!!
 
No mitä siellä oli??
no et ikinä usko mitä tapahtu!!!!!!!!!

oven takana oli palomies, toi mulle ihanan ison tuulettimen, nyt ei tuu kuuma enää tässä kämpässä.
jotain se puhu kans et pitäis ihan vaan pizzaa tilailla tai käydä mäkkärissä syömässä tästä lähin, ei enää kuulemma haluais kolmatta kertaa tänne tulla, mut en mä oikein ymmärtäny mitä se sano..mut kyl se oli komeen näkönen :heart:
 
"hankey"
[QUOTE="apua";24046049]Kuka syöttää lapsilleen kiisseleitä? Miten joku voi pilata lapsensa terveyden niin?? Oliko edes tuorehedelmää lisänä ja joku raaste aterialla, tuskin. Huoh...[/QUOTE]

jos sokeritonta puolukkakiisseliä juhannuksen kunniaksi?

ostettiin kyllä Lidlistä yksi pussi omenoita ja siitä olen lapsille välipalalla kuorinut ja jakanut 6 osaan. iso pussi on, riittää koko pyhiksi.

Ei ne muksut tykkää porkkanaraasteesta vaikka miten yritän sitä tarjota. "Yök" sanovat. Mummolta saatiin syksyllä pussi luomuporkkanoita ja keittön nurkassa olen sitä pitänyt ja siitä aina tarvittaessa pyyhkäissyt puhtaaksi ja raastanut.
 
ei tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046481:
no et ikinä usko mitä tapahtu!!!!!!!!!

oven takana oli palomies, toi mulle ihanan ison tuulettimen, nyt ei tuu kuuma enää tässä kämpässä.
jotain se puhu kans et pitäis ihan vaan pizzaa tilailla tai käydä mäkkärissä syömässä tästä lähin, ei enää kuulemma haluais kolmatta kertaa tänne tulla, mut en mä oikein ymmärtäny mitä se sano..mut kyl se oli komeen näkönen :heart:
Wau! Ootko varma ettei se pyytänyt sua treffeille kun kerran puhu ulkona syömisestä?
 
"hankey"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24046481:
no et ikinä usko mitä tapahtu!!!!!!!!!

oven takana oli palomies, toi mulle ihanan ison tuulettimen, nyt ei tuu kuuma enää tässä kämpässä.
jotain se puhu kans et pitäis ihan vaan pizzaa tilailla tai käydä mäkkärissä syömässä tästä lähin, ei enää kuulemma haluais kolmatta kertaa tänne tulla, mut en mä oikein ymmärtäny mitä se sano..mut kyl se oli komeen näkönen :heart:
etkö hokannut, sehän pyysi sinua treffeille mäkkäriin. Voi sinnuu tyhmää.....
 
Otitko ees sen numeron ylös? Ei hätää, kyl sen saa numerotiedustelusta: Puh 112
just aattelin et soitan tonne ja kysyn..kai ne tietää kenestä mä puhun, hyvät tuntomerkit ainakin ku aika harva nyt kuitenkaan palomiehen vaatteissa on..
voiko muuten treffeille pukee tätä *kuva* ja käykö nää vaatteet lapsille *kuva* ja voiko miehen ottaa mukaan?
 
"ongelma"
mun mies hakkas mut taas ihan verille. kaks hammasta irtos ja hirveitä ruhjeita ja pari murtumaa, mutta oikeesti se rakastaa mua ja on muuten aivan ihana aviomies <3
välillä se tukistelee ja läpsii lapsiakin, mutta ei se musta oo niin vaarallista kun se kuitenkin on 2 päivää kuukaudesta ihan hyvä isä :)
 

Yhteistyössä