mitä mä nyt teen?!??!!

apua!
mitä juhannuksena syödään? mitä me grillattas? mitä te kaikki muut syötte? juotte? grillaatte? jos ette niin mitäs sitten? entä jälkkärit? mun on pakko syödä kaikkee samaa kun kaikki palstalaiset, apuaaaaaa!!!! me ei tykätä makkarasta eikä uusista perunoista, mutta pakko niitä on syödä kilokaupalla kun onhan sentään JUHANNUS!!!
 
hädässä
Meillä ei oo ruokaa ja mä en voi mennä kauppaan kun ulkona sataa ja sit mä kastun. Mä soitin jo anopille, äidille, siskolle, naapurin Sirkulle, ex-bestikselle Mimmille, neuvolaan, sossuun, poliisille, palokunnalle, ensiapuun ja hätänumeroon. Ja kukaan ei auta! Jumalauta tässä menee usko ihmisiin ja yhteiskuntaan jonka pitäis tukea ja auttaa!! Mutta mistään ei sitä apua saa kun sitä tarvitsee!!! Ei vaikka ihan soittaa itse ja pyytää!!! Mistä vitusta mun olis pitänyt tietää et tänään sataa?! Just sillon kun mun piti kauppaan lähtee?! Mä mikään ennustaja ole!!11!!1
 
"Mami"
Juodaanko teillä juhannuksena?! Kauheaa! Meillä ei ainakaan juoda juhannuksena mitään muuta kuin itse tehtyä puolukkamehua. Eikä juoda koskaan muutenkaan. Meillä on ihanaa ja raitista ja mielikuvitusta. Kauheeta kun ihmiset vaan juo, naapurikin otti eilen kaljan, näin kun kyttäsin ikkunasta. Minusta ihmisellä joka juo kaljan ei oo mielikuvitusta. Teenkö ls-ilmoituksen??
 
hjälppii
Sataa ja tuulee. Pitäis tulla myrsky!!! Meillä ei ole ruokaa varastoituna kahdeksi viikoksi. Mitä sitten jos sähköt katkee? Pitääkö mennä ostamaan jättipurkki joditabletteja? Ostaa vettä varastoon? Hamstrata kaupan hyllyt tyhjiksi?
Onko kaupat auki vielä!!!!!!!!!! Tililläkin rahaa vain 1 euro. Mutta tuliko lapsilisät tänään???
Ou mai gaad...................
 
"eee"
siis onko sulla lapsia???!!! jos on niin mitä sä sillä tiedolla teet??!!! järkyttävää.
On, ja siis mähän ostaisin yhen pullon hyvää punaviiniä, jota nautin aterialla yhden lasillisen niin kuin minun miehenikin, jotta lapseni oppivat sivistynyttä alkoholinkäyttöä! Ei meillä oo tarvetta piilotella alkoholia lapsilta, juominen ei ole meille ongelma! Tämän yhden punkkupullon nyt korkkaamme, siitä sitten jouluaterialla taas otamme yhdet lasilliset per nuppi niin kuin sivistykseen kuuluu!

Sä oot vaan tollanen tyypillinen suomalainen ku luulet ettei oo mitää muut olemas ku raivoraittius ja kauheet perseet, ite varmaa oot jälkimmäisii ja tälläki hetkel iha gänäs!!
 
apua, mistä vihdat?
kasvaako hei espanjassa koivuja? kun meillä siis lento huomenaamuna espanjaan ja huomen tulee toi juhannus ja aattelin vaan et otanko tosta pihakoivusta noi vihdat mukaan, vai saako niitä sieltä...niin ja siis onko siel sit kaupat aukikaan iltapäiväl enää ku on toi juhannus? onks jollain puhelinnumeroo espanjaan? voisin yrittää soittaa ja kysyä...

kiitos jos joku tietää:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
kasvaako hei espanjassa koivuja? kun meillä siis lento huomenaamuna espanjaan ja huomen tulee toi juhannus ja aattelin vaan et otanko tosta pihakoivusta noi vihdat mukaan, vai saako niitä sieltä...niin ja siis onko siel sit kaupat aukikaan iltapäiväl enää ku on toi juhannus? onks jollain puhelinnumeroo espanjaan? voisin yrittää soittaa ja kysyä...

kiitos jos joku tietää:)
no daa..tietenkään siellä ei kasva koivuja!
johan koivun latinankielinen nimi suomikus saunokus kertoo et niitä ei kasva ku suomessa (ja ruottissa pari jotka joku on sinne salakuljettanu..keleen hurrit!! )
mut kyllä siellä italiassa, vai minne venäjälle sä nyt olitkaan menossa, nyt jotain samantapaisia kukkia kasvaa, joten nou hätä :)
 
juhannusespanjassa
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24049243:
no daa..tietenkään siellä ei kasva koivuja!
johan koivun latinankielinen nimi suomikus saunokus kertoo et niitä ei kasva ku suomessa (ja ruottissa pari jotka joku on sinne salakuljettanu..keleen hurrit!! )
mut kyllä siellä italiassa, vai minne venäjälle sä nyt olitkaan menossa, nyt jotain samantapaisia kukkia kasvaa, joten nou hätä :)
no hei kiitti...ihanaa! jos mä sit otan noi koivut tosta omast pihasta ja sit ONNEX voin tehdä niitten venäjänkukilla ne taijat et tyynyn allekukkia ni sit tulle se mies mun uneen jonka kans meen naimisiin. ai mut... ai kauhee...jos sieltä sit tuleeki joku mamu...pitääköhän mun ottaa sittenkin suomalaisii kukkiikin mukaan?
 
no hei kiitti...ihanaa! jos mä sit otan noi koivut tosta omast pihasta ja sit ONNEX voin tehdä niitten venäjänkukilla ne taijat et tyynyn allekukkia ni sit tulle se mies mun uneen jonka kans meen naimisiin. ai mut... ai kauhee...jos sieltä sit tuleeki joku mamu...pitääköhän mun ottaa sittenkin suomalaisii kukkiikin mukaan?
no kannattaa pelata varman päälle ja ottaa ne kukat täältä mukaan..auringonkukkia ainakin kannattaa ottaa, ja hortensioita, näät sit paremmin kuka se mies on ku tulee isommat unikuvat..
 
"hipp"
me sovittiin miehen kanssa että se voi lähtee juhlimaan juhannusta kavereiden kanssa.Mä soitin sille heti ensimmäisen kolmen tunnin aikana 200kertaa.Kysyin ihan nätisti joka kerta kenen kanssa ja missä se on,ja monelta tulee kotiin ja rakastaaan se mua.Ja sanoin et ruoka on valmiina.Sitten meille tuli riitaa toisellasadallakaheksannella puhelulla puhelimessa ja sen puhelin ei ollut enää päällä.Mä soitin sen kaverille 500kertaa eikä se enää halua puhua mun kanssa.Niillä lopuilla sen kavereilla on supersalaiset numerot joita kukaan tuttu ei jostain syystä anna mulle.
Mä asun keskellä metsää ilman sähköä eikä tänne ole edes tietä.Oon tosi huolissani jos mun mies on matkalla kompastunut kantoon.mitä mä teen???!!
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24053980:
no eihän ne ikinä oo pitkänä perjantaina ollu auki |O
Tänään mikään perjantai ole!! Kuinka idari ihminen voi olla?!?! Siis mä kävin aamulla töissä, ovi oli lukossa, joten tietty tänään on lauantai. Jos tänään olis perjantai mä olisin töissä!!!! Mikä hitto siinä nyt on?! Lauantainahan kaupat yleensä on auki häh?! Mä en ymmärrä!!
 

Yhteistyössä