Mitä "kiellettyä" haluaisitte tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti
Ruma
Joskus kun joku laittaa facebookiin kuvan lapsestaan, mun tekisi mieli kommentoida niiden kaikkien "voi kun söpö!" -kommenttien alle: "Voi kamala kun on ruma!"

Vaikka en oikeasti ajattelekaan kenenkään lapsesta että onpa ruma, niin silti mun mielestä se olis hauska vastapaino niille "Voi kun söpö ja lässynlää" -kommenteille.

En ole toteuttamassa, koska en halua loukata ketään ja omistan edes vähän käytöstapoja. Ja en siis tosiaankaan vihaa lapsia tai ajattele niitä rumina, tehdään tää nyt vielä kukkiksille selväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"vieras"
No sitä, mitä mä teen täällä. Eli sanon suoraan ja väännän vaikka ratakiskosta mallin.
Töissä ei voi, kun 50 ämmässä on aika monta jotka loukkaantuu jos sanoo väärällä äänensävyllä huomenta.
Varsinkin se vanha "marttyyri"sihteeri sietäis saada kopauksen päähänsä. Ei TARVII olla marttyyri, prkl!
 
lpktk
Valvoa koko yön, vetää sokeriöverit, nukkua sitten koko päivän, saunoa yksin, katsoa jalkapalloa uusien sokeriöverien kanssa, katsoa rästiin jääneitä ja/tai aiemmin katsottuja scifisarjoja ja nukkua sitten taas lisää ilman herätyskellon pelkoa. Kolme vuorokautta voisin varata tuolle.

Eipä taida ihan hetkeen onnistua.. :(
 
........
Joskus kun joudun kantamaan raskaita matkalaukkuja tai muita kantamuksia, tekisi mieli vain jättää ne johonkin maahan tai heittää sillalta alas ja jatkaa matkaa.

Tekisi mieli hiplata, halata ja vaikka mennä suutelemaan tuntemattomia ihmisiä, jos vain tulisi sellainen olo ja joku olisi niin söpö.

Jossakin täydessä ostoskeskuksessa, tilaisuudessa ja jollakin muulla julkisella paikalla huutaa täysillä jotakin käsittämätöntä. Olis myös kiva puhjeta julkisella paikalla laulamaan milloin vain itseä sattuisi huvittamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
Foortti harmaana
Purkaa kiukkua inhottaviin ihmisiin.
Kun mä vaan nielen kaiken paskan ja hymyilen.
(Asiakaspalvelussa. Elämässä)

Antais vaan kerrankin palaa ja huutais takas tai menis viskoo jollain kananmunilla
koulukiusaajien yms taloja.

Toisaalta en mä jaksa ;)
 
Nukkua 24 tuntia heräämättä kertaakaan! Univelkaa on kiitettävästi, enkä ole nukkunut ainuttakaan yötä kokonaan 8 kuukauteen.. Joka yö herätys 2-10 kertaa. No, ehkä vielä jonain päivänä saan nukkua ilman yöherätystä tai jatkaa unta aamulla.
 
"vieras"
[QUOTE="eee";24888953]Panna vaikka ketä. Muttei oikeen viitsi, kun maine kai siinä menisi.[/QUOTE]

(vihje: älä tee sitä omalla paikkakunnallasi eikä samassa porukassa... Mä kyllä olen nuorena nainut ristiin rastiin, niin että tiedän kyllä että nyt ruoho on vihreintä... Eikä mun ukkoni tiedä siittä yhtikäs mitään!)
 
"eee"
[QUOTE="vieras";24888988](vihje: älä tee sitä omalla paikkakunnallasi eikä samassa porukassa... Mä kyllä olen nuorena nainut ristiin rastiin, niin että tiedän kyllä että nyt ruoho on vihreintä... Eikä mun ukkoni tiedä siittä yhtikäs mitään!)[/QUOTE]

Tuo sun tapa varmaan onnistuisikin, mut kun haluaisin panna just tosi montaa puolituttua, sellaisia opiskelukavereita. Mutta kun opiskelevat kaikki samassa yliopistossa kuin mä ja vielä osa tunteekin toisensa, niin en oikein voi toteuttaa tuota. :D
 
"vieras"
Puhkasta yhen ihmisen pyörästä renkaat, sen jälkeen se mitä mulle teki...
Ja toinen: vaihtaa jonkun naapurin nimen kirjaimia alakerran nimitaulussa.
Mun tuttu on Paananen ja joku oli vaihellut kirjaimia ja kirjottanu tilalle, että Paskanen...
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"Noo"
Parkua täysillä ja heittäytyä suorin vartaloin maahan yhtä intohimoisesti kuin mun taaperoikäinen kun joku asia menee pieleen ja veetuttaa ihan mahdottomasti.

Mut taitaisivat duunissa soittaa valkotakkiset paikalle jos tämän tekisin =)

Mä oon tehnyt tuon, en tosin töissä vaan kotona heitäytysin muksun viereen pitämään seuraa. Muksu lopetti kyllä suht pian.
 
Ruma
[QUOTE="vieras";24889005]
Ja toinen: vaihtaa jonkun naapurin nimen kirjaimia alakerran nimitaulussa.
Mun tuttu on Paananen ja joku oli vaihellut kirjaimia ja kirjottanu tilalle, että Paskanen...[/QUOTE]

Oi, tää kuulostais hauskalta. Voin jo sieluni silmin nähdä itseni kerrostalon rappukäytävässä kihertelemässä naurusta ja vaihtelemassa kirjaimia joskus yön pimeinä tunteina... :whistle:
 
Ruma
[QUOTE="vieras";24889084]Maksaa jollekin, että tekis tän kouluhomman mun puolesta kun ei tästä tunnu tulevan yhtään mitään[/QUOTE]

Mä kans! Tai mennä vain sanomaan opettajalle, että "ei huvittanut, en saanut aikaseks. Tein mielummin kaikkea mukavaa."
 
"vieras"
[QUOTE="eee";24888953]Panna vaikka ketä. Muttei oikeen viitsi, kun maine kai siinä menisi.[/QUOTE]

Mä olen tehnyt tämän aikoinaan kun jäin sinkuksi pitkästä parisuhteesta :)
 

Yhteistyössä