Mitä "kiellettyä" haluaisitte tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti
"nilla"
Käydä sanomassa suorat sanat muutamille ihmisille, jotka on mua loukanneet/kävelleet ylitse. Työpaikalla puhua kaikista työ"kavereista" mitä niistä OIKEASTI ajattelen ja katsoa millaisia ilmeitä muiden naamalle valahtaa. Haluaisin tehdä mieheni mustasukkaiseksi. Harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa, kokeilla salasuhdetta.

Mutta mitään näistä en tee, koska olen kiltti nössykkä, joka ei uskalla koskaan mitään, ettei elämä hajoaisi palasiksi.
 
"vieras"
tekisi joskus mieli ajaa oikeasti jonkun tientukon/hidastelijan perään kiinni, ja tönäistä sitä autoa. ärsyttää kun 50 km/h alueella körötellään 35 km/h hidastuttaen kaikkien muidenkin matkantekoa. jos ei uskalla/osaa ajaa niin kannattaa jättää se auto kotiin. ymmärrän jos on esim. tosi liukasta, kaatosade, sankka sumu tai joku muu todella näkyvyyttä heikentävä sää, mutta keskellä pilvistä päivää tahallaan kärrätään huomattavaa alinopeutta.
 
"vieras"
tekisi mieli sanoa eräälle lihavalle tuttavalle että kaikkea ei tarvitse suuhun laittaa minkä kiinni saa!

lisäksi voisin huomauttaa eräälle perheelle heidän esikoisen virikehoidon tarpeellisuudesta. äiti on vauvan kanssa kotona ja isä työttömänä kotona. esikoinen hoidossa JOKA arkipäivä 8-16 :(
 
hulluja on.
Tekis mieli kommentoida miehen veljelle ja hänen uudelle tyttikselleen ikävästi. Haluaisin sanoa, että se tyttis on narsisti, ihan vaan, koska se on, todella laskelmoiva ja kjiero. Keksii tikusta riitaa ja lähettelee viestejä milloin kenellekin. Oli keksinyt, että minulla on miehen veljeen suhde, kun olin jotain kommentoinut sen syntymäpäivänä. Enää en siis uskalla kommentoida yhtään mitään.
 
[QUOTE="noh";24890070]Keksin vielä yhden. Eräs tuttava kutsuu itseään taiteilijaksi, tekee sellaisia maalauksia, joita ihan oikeasti osaisi tehdä lapsetkin. Teki mieli purskahtaa nauramaan kun näin ekan kerran hänen "teoksiaan".. Tämä henkilö on vielä olevinaan hirveän boheemi ja erikoinen, vaikka ihan oikeasti hän on ihan samanlainen tavallinen pullainen kuin kaikki muutkin, HALUAISI vaan kovasti olla jotenkin erilaisempi ja parempi kuin muut. Mainostaa näitä tekeleitään aktiivisesti siellä ja täällä, tekisi joskus mieli sanoa rehellinen mielipiteeni näistä.[/QUOTE]

Et ole koskaan kirjoittanut Teemu Mäelle?
Kommenttisi voisi nimittäin olla melkein sanasta sanaan väitöskirjansa kirjallisesta jossa jossain kohdin esittelee hilpeintä saamaansa yleisöpalautetta. Löytyy teoksesta Teemu Mäki: Näkyvä pimeys, esseitä taiteesta, filosofiasta ja politiikasta.

:D
 
Haluaisin kertoa eräälle tuttavalleni mielipiteeni hänestä ja hänen tavoistaan.

Työpaikalla haluaisin kertoa työkavereilleni mitä oikeasti kenestäkin ajattelen ja mitä tuo yksi meidän työntekijä siellä oikeen touhuaa toisten selän takana. Esimiehelle haluaisin haistattaa pitkät.

Tällä hetkellä haluaisin myös haukkua kummisetäni maasta taivaaseen yms. Kyllähän näitä riittäs vaikka ja kuinka.
 
[QUOTE="jojo";24888836]Tekisi mieli muokata jotain tiekylttiä. Esimerkiksi tienviitta, jossa lukee Salokunta, suorastaan kutsuu muuttamaan tekstin muotoon palokunta :D[/QUOTE]

Mulla on usein sama. Yhdellä parkkiksella mua houkuttaa kyltti jossa lukee
AINOASTAAN
PAIKAN LUNASTANEILLE.

Haluaisin niiiin lisätä tuonne "ainoastaan" jälkeen TAIVAS-... :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: as if
-----
[QUOTE="vieras";24892575]tekisi mieli sanoa eräälle lihavalle tuttavalle että kaikkea ei tarvitse suuhun laittaa minkä kiinni saa!
[/QUOTE]

Mulla on yksi tosi lihava tuttu, joka paitsi syö kaikkea mitä eteen tulee, myös välttelee liikuntaa kaikin mahdollisin tavoin. Tekisi mieli sanoa suoraan, että kävellään nyt tämä vähän pidempi reitti kauppaan, tekee sulle vain hyvää. Oon kuitenkin hillinnyt itseni, omapa on asiansa jos ei välitä terveydestään.
 
meak
Ja se tuli vielä mieleen, että aina kun lenkkeilijä juoksee mun ohi, tai tulee vastaa, niin tekis ihan hirveesti mieli huutaa sille jotain"Hyvä hyvä, vielä jaksaa, jaksaa vaan"- tyyppistä :D
Eihän tää oo kiellettyä, ainakaan päätellen siitä kuinka moni huutelee lenkkeilijöille. Kannustuksia olis kiva kuulla lenkillä, kun yleensä kuulee vain typeriä kysymyksiä "mihin sulla on kiire?" tmv. Se oli hauska kun toinen lenkkeilijä ohitti mut ylämäessä ja tarjosi peesipaikkaa.
 
Käräyttää lähipiiristä parit pettäjät puolisoilleen..vaan viestintuojahan siinä ammuttaisiin..

Vetää mässyä niin että alkais oksettaa ja katsoa samalla kaikki Tarantinon leffat kerralla läpi. Aika ei vain oikein riitä..

Alkaa aikuisviihdepalvelujen puhelintyöntekijäksi - vaan kauanko sitä jaksais??

Ja tietysti laukoa tutuille omat mielipiteet kertalaakista raikkaaksi. Tämä vain ei kovin hyvää vastaanottoa yleensä saa, kokemusta on :(

Lisäys: Jos oikein v-mäiseksi haluaisin ruveta niin kostaisin eräälle minut viimeisilläni inhottavasti säikäyttäneelle naapurille (haukkui pataluhaksi) laittamalla pussillisen koirankakkaa postilaatikkkoon ja tilaamalla vaimon nimellä isoimman dildon minkä nettikaupasta löydän...noh vaan en tietenkään näin tee mutta ajatuksella on mukava itseään viihdyttää :)
 
Viimeksi muokattu:
------
Eihän tää oo kiellettyä, ainakaan päätellen siitä kuinka moni huutelee lenkkeilijöille. Kannustuksia olis kiva kuulla lenkillä, kun yleensä kuulee vain typeriä kysymyksiä "mihin sulla on kiire?" tmv. Se oli hauska kun toinen lenkkeilijä ohitti mut ylämäessä ja tarjosi peesipaikkaa.
Ne on kateellisia kun itsellänsä ei ole niin hyvää kuntoa, että jaksaisivat hölkätä saati juosta pitkää matkaa.

Mikä on muuten peesipaikka?
 
..........
Alkaa aikuisviihdepalvelujen puhelintyöntekijäksi - vaan kauanko sitä jaksais??
Tätä olis muuten helvetin hauska kokeilla, mut piruillessa tekisi varmaan mieli mennä Kummeli-linjalla ja vastata vanhan naisen äänellä: "Seksipuhelin Marjatta. Ottaa slipoverin pois..."

Mielummin kokeilisin tuota kuin normaalia puhelinmyyntiä, vaan en tiedä miten hyvin pitäisi pokka. Onhan tuo raja koomisen ja eroottisen välillä kuitenkin aika häilyvä. :D
 
------
[QUOTE="vieras";24892861]miks se on helpompaa?[/QUOTE]

Kun toinen juoksee edellä (tai vierellä), niin kummasti se motivoi itseäkin juoksemaan. Ainakaan ei kehtaa luovuttaa niin helposti, jos kovakuntoinen kaveri juoksee vieressä.
 

Yhteistyössä