Polttaa tupakkaa. Inhoan tupakan hajua, mieheni ei voi sietaa tupakoitsijoita... Nyt jostain syysta mulle on tullut tavaksi humalassa polttaa jos en ole mieheni seurassa ja tulee tilaisuus, ja tekee sen seurauksena usein mieli selvanakin, en ole kylla toteuttanut . Ei siita mikaan sen kummempi olo mulle tule, jotenkin se polttamistapahtuma vaan viehattaa. Voisin polttaa vaikka tupakatonta savuketta jos "oikean" tuntuinen tulis vastaan... Mutta inhoan siis tupakkaa
(Kumma miten se itse polttaessa ei muuten haise pahalle.....)
Ei nyt paljon muuta tule tahan hataan mieleen, mita nyt joskus haluaisi sanoa hidastelijoille, portaiden tukkijoilla, bussissa haisijoille...
Muuten olen kylla tenhyt tassa listassakin mainittuja asioita, vaikka olen silleen ihan kiltti ihminen kylla... Olen kannustanut lenkkeilijoita, kavellyt ulos tyopaikasta koskaan palaamatta, olen kertonut muutamallekin tyypille (miehen kaveri, tyyppi jonka kanssa teen tyoprojekteja) etta he ovat itsekkaita ja materialisteja ja tuottavat toisille mielipahaa ja myos itselleen ongelmia omilla toimillaan...
Onko nama nyt sitten niin kiellettyja juttuja...?