Mitä "kiellettyä" haluaisitte tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti
Olen vuosia haaveillut "totuuspäivästä". Että yhden päivän ajan saisin laukoa eräille valituille ihmisille sen, mitä heistä ajattelen ja sitten seuraavana päivänä heidän muistinsa olisi deletoitu. Vaikka normaalisti sanon asioita mieluiten suoraan ja kasvotusten (mieluummin, kuin esim. selän takana), niin näille muutamille tekstin sisältö olisi niin rumaa, että ei voi, kun elantoni riippuu heistä. Eli vaikka he eivät tuosta totuuspäivästä mitään muistaisikaan, niin oma oloni helpottuisi, kun saisin oikein kirosanojen kera päästää pullotetut paineet pihalle.
 
Ruma
Pakko sanoa, että Facebook on sellainen paikka, jossa tekisi mieli kommentoida mitä oikeasti ajattelee. Esim. yksi kaveri oli kirjoittanut leiponeensa aamulla ruisleipää ja että aikoo tehdä päivälliseksi kaalilaatikkoa. Olis niin tehnyt mieli kommentoida, että mahtaa sua pierettää illalla. Ei kuitenkaan ollut niin hyvä kaveri, että olisin kehdannut. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24894827:
Mä en ainakaan tykkää mun esimiehestä, tiettyjen asioiden vuoksi ja ne mä haluaisin henkilökohtaisesti hälle sanoa. Kyl mä tuun toimeen kaikkien kanssa, mut se esittäminenkin on pitkän päälle aika raskasta.. Ehkä mä oon jotenkin kummallinen, mut mä oon joskus pyrkinyt siihen, että pystyisin kertomaan ihmiselle suoraan mitä mä ajattelen, sillai nätisti, mut nykysin en pysty enää pahottamaan kenenkään mieltä niin tyydyn nielemään kaikki, sieltä sit kumpuu toi, että olis kiva joskus letkauttaa kaikki ulos..
Se on kyl totta, että esimiehille ja asiakkaille ei voi näyttää pettymystään eli heille pitää näyttää hymynaamaa, vaikka tekisi mieli sanoa päinnäköä. Mutta se nyt vain kuuluu ammattietikkaan. Eli niissä toki ymmärrän sen, että tekisi mieli sanoa toisin.
 
"nöppäri"
Meillä on tossa kulmilla tietyöt menossa ja töistäpäin tullessa joudun kiertämään kauemman reitin mukaan, että pääsen meidän alueeelle. Voi kun tekisi mieli vetää tota tilapäistä "luiskaa" vastavirtaan yön pimeinä tunteina ;)
 
Polttaa tupakkaa. Inhoan tupakan hajua, mieheni ei voi sietaa tupakoitsijoita... Nyt jostain syysta mulle on tullut tavaksi humalassa polttaa jos en ole mieheni seurassa ja tulee tilaisuus, ja tekee sen seurauksena usein mieli selvanakin, en ole kylla toteuttanut . Ei siita mikaan sen kummempi olo mulle tule, jotenkin se polttamistapahtuma vaan viehattaa. Voisin polttaa vaikka tupakatonta savuketta jos "oikean" tuntuinen tulis vastaan... Mutta inhoan siis tupakkaa :D (Kumma miten se itse polttaessa ei muuten haise pahalle.....)

Ei nyt paljon muuta tule tahan hataan mieleen, mita nyt joskus haluaisi sanoa hidastelijoille, portaiden tukkijoilla, bussissa haisijoille...
Muuten olen kylla tenhyt tassa listassakin mainittuja asioita, vaikka olen silleen ihan kiltti ihminen kylla... Olen kannustanut lenkkeilijoita, kavellyt ulos tyopaikasta koskaan palaamatta, olen kertonut muutamallekin tyypille (miehen kaveri, tyyppi jonka kanssa teen tyoprojekteja) etta he ovat itsekkaita ja materialisteja ja tuottavat toisille mielipahaa ja myos itselleen ongelmia omilla toimillaan...
Onko nama nyt sitten niin kiellettyja juttuja...?
 
Yksi tuttu selittää aina facessa kuinka se menee lääkikseen kuhan lähihoitajaks valmistuu. Ei ole lukiota käynyt. Tekisi mieli hieman iskeä sitä maan tasalle, mutta se saa aina kauheet kilarit jos joku sitä yrittää, joten olen vaan lakannut lukemasta sen päivityksiä. Muitakin juttuja tuolla naamassa mihin tekis mieli kommentoida pari valittua sanaa mutta kohteliaisuudesta en viitsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks musta ei kehtaa nikillä;24889941:
Mä oon tehnyt näin Raisiossa Mylly -> Pylly, Ihala -> Vihala, Vaisaari -> Paisaari (silloin oli vielä Teletapit kova sana).

Oli oikein suunniteltu "rikos", kävin etukäteen mittaamassa kirjaimet ja kotona askartelin kontaktimuovista uudet (tai siis sellaiset laput siihen oikean kirjaimen päälle, oikeita kylttejä ei vahingoitettu). Yön pimeinä tunteina käytiin exän kanssa laittamassa paikoillleen ja meinattiin kuolla nauruun. Hulluilla on halvat huvit.
Vuorokauden sisällä ne kaikki oli vaan otettu pois :D
Löydettiin tällainen ullakolta:

Ja miehen kaveri paloi halusta käydä yöllä laittamassa sen tonne vaalimainosten telineisiin :D Tätä ei tosin toteutettu... Mutta tuli vaan mieleen..
 
7thHeaven
Koska tiedän kaikenlaisia keinoja kusettaa valtiota, asumiseen ja tukien nostamiseen liittyen, välillä palan halusta jäädä vain sossupummiksi ja nauttia kaikkien muiden verorahoja. Mutta pidän liikaa työnteosta kuitenkin.
 

Yhteistyössä