Mitä "kiellettyä" haluaisitte tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Ruma
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jojo";24888836]Tekisi mieli muokata jotain tiekylttiä. Esimerkiksi tienviitta, jossa lukee Salokunta, suorastaan kutsuu muuttamaan tekstin muotoon palokunta :D[/QUOTE]
Nelostien ja 25-tien risteämään rakennetaan jotakin, joka houkuttaa vielä pahemmin: KAPULIN LOGISTIIKKAKESKUS... :whistle:
 
Mun tekis mieli sanoa yhdelle äitiystävälleni, että ei valittais mulle heidän perheen "ongelmasta", kun lapsi herää joinain öinä 1-2 kertaa yössä itkemään.
Okei, tiedänhän sen, että jos on tottunut nukkumaan yöt läpeensä ja lapset nukkuvat yöt läpeensä, ja kun yhtäkkisesti tilanne muuttuu niin, että se yöt läpeens nukkunut lapsi herääkin kerran tai kaksi yöllä, niin se on varmasti rankkaa.

Mutta tämä äitiystävä tietää meidän lasten nukkumistavoista, tai oikeastaan nukkumattomuustavasta, niin en jaksaisi aina kuunnella hänen valitustaan, kuinka hän on nyt niiiin väsynyt, kun ei yöllä saanut levätyksi! Mieskin on kotona, joten hän ei kuitenkaan yksin arkea pyöritä...

Ja niin, meidän nuorempi herää 1-2h välein läpi yön, klo 5 alkaa aamu. Vanhempi herää 1-3 kertaa yössä. Viikot olen yksin lasten kanssa yötä päivää..
 
Mun tekis mieli toisinaan huutaa kaupassa kassajonoja lähestyttäessä, että "menkää v***uun siitä, on mun vuoro!" Ja tietty sit kävis niin, et kaikki väistäis ja pääsisin heti maksamaan... Voi vihne, et eilenkin meni taas jonottamiseseen... tai lähinnä kanssa-asiakkaisiin.
 
yks musta ei kehtaa nikillä
[QUOTE="jojo";24888836]Tekisi mieli muokata jotain tiekylttiä. Esimerkiksi tienviitta, jossa lukee Salokunta, suorastaan kutsuu muuttamaan tekstin muotoon palokunta :D[/QUOTE]

Mä oon tehnyt näin Raisiossa Mylly -> Pylly, Ihala -> Vihala, Vaisaari -> Paisaari (silloin oli vielä Teletapit kova sana).

Oli oikein suunniteltu "rikos", kävin etukäteen mittaamassa kirjaimet ja kotona askartelin kontaktimuovista uudet (tai siis sellaiset laput siihen oikean kirjaimen päälle, oikeita kylttejä ei vahingoitettu). Yön pimeinä tunteina käytiin exän kanssa laittamassa paikoillleen ja meinattiin kuolla nauruun. Hulluilla on halvat huvit.
Vuorokauden sisällä ne kaikki oli vaan otettu pois :D
 
"noh"
Lopettaa vaan työt niin että en ilmoittaisi siitä kenellekään.. aamulla kun aina tuntuu siltä että en jumalauta mene ja sitten vaan jäisikin kotiin.. eikä enää ikinä palaisi töihin.

Asiakaspalvelussa haluaisin sanoa vastaan samalla mitalla. Jos asiakkaan joka toinen sana on vittu niin olisi oikeasti joskus kivaa vastata samalla tyylillä takaisin.. ehkä se herättäisi asiakkaankin tajuamaan millä tavalla puhuu.. tai sitten ei, mutta ärsyttäisipä kuitenkin ;) Tai kun asiakas uhkailee lopettavansa asiakkuuden (yleensä omien mokien takia, esim. jättänyt laskut maksamatta) niin voisi vaan todeta että vittu hyvä kun menet ja nauraa paskasesti päälle.

Haluaisin myös osata vittuilla tai piilovittuilla. En vain osaa tai kehtaa, mutta minulle tätä tehdään paljon kun olen sellainen helppo kohde.. Itse mietin liikaa mitä muut ajattelee tai että pahoittaisin toisen mielen.

Huumeita minäkin haluaisin kokeilla, jos olisi varmaa että siihen ei jäisi riippuvaiseksi.
 
"noh"
Keksin vielä yhden. Eräs tuttava kutsuu itseään taiteilijaksi, tekee sellaisia maalauksia, joita ihan oikeasti osaisi tehdä lapsetkin. Teki mieli purskahtaa nauramaan kun näin ekan kerran hänen "teoksiaan".. Tämä henkilö on vielä olevinaan hirveän boheemi ja erikoinen, vaikka ihan oikeasti hän on ihan samanlainen tavallinen pullainen kuin kaikki muutkin, HALUAISI vaan kovasti olla jotenkin erilaisempi ja parempi kuin muut. Mainostaa näitä tekeleitään aktiivisesti siellä ja täällä, tekisi joskus mieli sanoa rehellinen mielipiteeni näistä.
 
"poi"
Istun töissä isossa maisemakonttorissa ja joskus kun on oikein hiljaista, olisi mahtavaa päästä kunnon pieru. Ihan pokkana. Ja jatkaa töitä ihan kuin mitään ei olis tapahtunut.
 
Joskus tekisi mieli jyrätä kaupassa/kirppiksellä mammat/mummot, jotka ovat parkkeeranneet rattaat/kärryt keskelle käytävää ja ovat niin kuin muita ihmisiä ei olisikaan liikenteessä. Höysteeksi voisin vielä päästellä muutaman ärräpään. |O
:snotty:
 
turpaan vaan
Haluaisin haukkua pystyyn lapseni tarhakavereiden vanhemmat. Jotain on pielessä kasvatuksessa, kun 8 lasta syrjii meidän poikaa järjestelmällisesti eikä kukaan puutu siihen!! :( Ymmärrän että 4-vuotiaat tappelevat jne. mutta tuo systemaattinen KIUSAAMINEN on jotain, mikä järkyttää ajatuksenakin.
 
Haluaisin heittää lapseni ystävän äidin siniset luomivärit roskikseen. Suunnittelin sitä jo kerran, kun kävin heillä kahvilla.

Haluaisin myös kysyä yhdeltä äidiltä, että onko tämän lapsella muka muita päiviä olemassakaan kun niitä huonoja. Lapsi käyttäytyy aina tosi huonosti bussissa, ja joka kerta äiti taputtelee tenavaa päähän ja lässyttää että 'sinulla taitaa olla vähän huono päivä'.

Poikani päiväkodissa haluaisin (ja teenkin seuraavalla kerralla niin) kiskoa oven yhden miehen nenän edestä kiinni vaikka näen hänen olevan tulossa. Olen meinaan monesti pitänyt ovea auki tälle isukille ja hänen lapselleen, eikä hän koskaan sano kiitos, tai tervehdi, on vaan tuppisuuna.
 
"harmaana"
Haluaisin polttaa pilveä aina silloin tällöin viikonloppuisin.

Haluaisin mennä taas joskus baarin ja pokata sieltä jonkun yhdenillan hoidon.

Haluaisin sanoa yhdelle mun kaverille, joka aina arvostelee ja haukkuu selän takana muita, että voitko vittu jo lopettaa ja keskittyä siihen omaan elämääsi!!

Just nyt ei tuu muuta mieleen.
 
Joskus kun näen jossain armaijan vihreissä kulkevia, tekee mieli huutaa ihan täysillä "HUOMIO" ja katsoa, mitä tapahtuu. Ihan tyhmää, tiedän.

Samoin tekisi mieli kommentoida FB:hen tietyille ihmisille jotakin, mutta en voi koska ne on sukua :stick:

Ja välillä mun tekisi mieli tutkia naapurien postilaatikoita, että mitä postia niille tulee :ashamed:
 
joo o...
Joskus kun on aikansa kuunnellut jotain tosi hankalaa asiakasta ja alkaa mittari olemaan täynnä, ois ihanaa vetästä tiskin alta sanotaan vaikka nyt konekivääri ja sanoa että jos ei ala se turpa pysymään tukossa niin... :)
 
harmaana nyt
Ja se tuli vielä mieleen, että aina kun lenkkeilijä juoksee mun ohi, tai tulee vastaa, niin tekis ihan hirveesti mieli huutaa sille jotain"Hyvä hyvä, vielä jaksaa, jaksaa vaan"- tyyppistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
sieppi
Tekisi mieli liimata naapurin auton perään sellainen kala-merkki, uskovien merkki siis. Sitä niin ottaisi pattiin, ei kehtaisi autollaan ajaa :D

Tekisi myös mieleni sanoa facebookissa monille suorat sanat kun esim. valittelevat miten heille aina käy näin (uusi poikaystävä pettää tms.). Kun yksikin tyyppi vienyt muilta aviomiehiä ja tehnyt ties mitä itse.
 

Yhteistyössä