päätön
no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joo, mut se on niin so, et se huomataan ilman mainintaakin
Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
http://www.youtube.com/watch?v=eS8LzPf4dLs&feature=relatedAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Sano mua mutsiksi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:*dingg* Moon jo ihan ok, äiti *muisk*
Tai vähintään haistetaan :snotty: :x :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joo, mut se on niin so, et se huomataan ilman mainintaakin
sä ja sun vinkkelitAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
Joo, mä oon toisinaan täysin asiaton tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Tätä mie vähän epäilinkinAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä ja sun vinkkelitAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:http://www.youtube.com/watch?v=eS8LzPf4dLs&feature=related
:heart: :xmas:
Ei sentään erektus...Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:panetus..
Öitä, mutsi mää lähen unille :wave:Alkuperäinen kirjoittaja cothis::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:http://www.youtube.com/watch?v=eS8LzPf4dLs&feature=related
:heart: :xmas:
Mamma taitaa kans alkaa harkitsemaan asiaa, öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Öitä, mutsi mää lähen unille :wave:
tyytyväinen ? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
Ei sentään.Vaihteeks yksin kotona.. :snotty: Jospa hakis tuosta lähipubista jonkun..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei sentään erektus...
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tyytyväinen ? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ajattelin vaan,et olisin saanut vinkkeliä,missä olet töissä.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä sentään aina joudu töissä olemaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ootko sä töissä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole nyt housuja jalassa ...
en ole...
Hae mulle kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Ei sentään.Vaihteeks yksin kotona.. :snotty: Jospa hakis tuosta lähipubista jonkun..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei sentään erektus...
Nääh sulla on mies kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Hae mulle kanssa!
No ei vaineskaan
Mä en kyllä persettäni täällä näytteleAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Ei ole,se on töissäAlkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Nääh sulla on mies kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Hae mulle kanssa!
No ei vaineskaan