Pitääks todistaa mitä on housuissa?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Pitääks todistaa mitä on housuissa?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Eih! Mä en ainakaan haluaisi nähdä "vieraan" ripulikuvaa!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Eihän sitä olis tarvinnut persettä näyttää, ku housuja....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en kyllä persettäni täällä näytteleAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Joo,mutta cothis kysyi mitä housuissa? Ei mitkä housut on jalassa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eihän sitä olis tarvinnut persettä näyttää, ku housuja....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en kyllä persettäni täällä näytteleAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Joo,mie lähen nukkuu. :xmas:
niin kysy joo. mut jos on sellaset päällimmäiset housut ja sit alimmaiset housut, niin eiks sillon saa valita että kummasta tuloksen kertoo =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo,mutta cothis kysyi mitä housuissa? Ei mitkä housut on jalassa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eihän sitä olis tarvinnut persettä näyttää, ku housuja....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä en kyllä persettäni täällä näytteleAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hitto..Cothis, siun olis pitänyt tehä tästä kuvaketju! :attn: :ashamed:
Joo,mie lähen nukkuu. :xmas:
Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
tuli sama mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
Vitsi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:tuli sama mieleenAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
Nonni :| heti sä arvasit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
Te olette huonoja valehtelemaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Nonni :| heti sä arvasit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
niin, mutta kysymys kuuluukin et minne se sammu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Te olette huonoja valehtelemaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Nonni :| heti sä arvasit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
Päätön tais sammua jo,kun se hävisi kuin pieru saharaan
Etkai sä sitä raasua sentään ulos teljennytAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:niin, mutta kysymys kuuluukin et minne se sammu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Te olette huonoja valehtelemaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Nonni :| heti sä arvasit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä ole päättömän messissä kun silläkään ei ole housujaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mullei oo housui :saint:
Päätön tais sammua jo,kun se hävisi kuin pieru saharaan
Pelottelinkohan mä päättömän pois epäsiveellisillä kommenteillani?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Päätön tais sammua jo,kun se hävisi kuin pieru saharaan
No kyllä ne autuaammat hetket sullekin koittaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kermaton tuhero. :kieh:
Helkkarin hienoa kun tänään ois ollu tarjolla naamarasvaa ja kivaa, niin likka onkin kotona.. :kieh:
joo, se on sidottuna tossa takapihalla, puussa, joku tilhi kävi moikkaamassa, se on alasti ja nananas perseessäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä sitä raasua sentään ulos teljennyt
Sinne jäätyy ilman housuja :saint:
Ota kuvaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:joo, se on sidottuna tossa takapihalla, puussa, joku tilhi kävi moikkaamassa, se on alasti ja nananas perseessäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä sitä raasua sentään ulos teljennyt
pitäiskö? jos mä kuitenkin ootan et tulis tikkaparvi vierailulleAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ota kuvaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:joo, se on sidottuna tossa takapihalla, puussa, joku tilhi kävi moikkaamassa, se on alasti ja nananas perseessäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkai sä sitä raasua sentään ulos teljennyt