Housuni ovat kaikki tyhjänä tällähetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja `!:?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ole
No ei tartte ainakaan arvailla, mitä mun housuista löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:En tiiä kenen housuista on kyse. :saint:
Saunasta tulin kato ja ei nyt kehtaa hyviä housuja enää tuhlata tälle iltaa..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Missä housuissa?
Aaah.. itsehän värjäsin tossa hiukset ja laitoin suihkunraikkaana stringini jalkaan.. nää on uudet ja ihan pirun hyvät jalassaAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Saunasta tulin kato ja ei nyt kehtaa hyviä housuja enää tuhlata tälle iltaa..
ei vain ns. takki tyhjänä vaan että housutkin, voi raukkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Housuni ovat kaikki tyhjänä tällähetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja `!:?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ole
Nii, yleensä mä en säilytä mitään mun housuissa, varsinkaan jos ne ei oo mun päällä.Alkuperäinen kirjoittaja ´!:ei vain ns. takki tyhjänä vaan että housutkin, voi raukkaa...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Housuni ovat kaikki tyhjänä tällähetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja `!:?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ole
(raukkoja housuja?)
Voi hitsi, vähä kivaa Mää tahtos kans tukkaan väriä Ja ois mullaki uudet stringit, mut... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Aaah.. itsehän värjäsin tossa hiukset ja laitoin suihkunraikkaana stringini jalkaan.. nää on uudet ja ihan pirun hyvät jalassaAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Saunasta tulin kato ja ei nyt kehtaa hyviä housuja enää tuhlata tälle iltaa..
kuten sanonta kuuluu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Housuni ovat kaikki tyhjänä tällähetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja `!:?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ole
Ei kai siinä sitten muuta, ku tukkaan väriäAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Voi hitsi, vähä kivaa Mää tahtos kans tukkaan väriä Ja ois mullaki uudet stringit, mut... :kieh:
EI voi ko entinen ei oo haalistunu vieläAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei kai siinä sitten muuta, ku tukkaan väriäAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Voi hitsi, vähä kivaa Mää tahtos kans tukkaan väriä Ja ois mullaki uudet stringit, mut... :kieh:
Lepakoita kavereiksiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:hämähäkinseittejä..
Ah, mä ratkaisin sen ongelman pari viikkoa sitten värinpoistolla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:EI voi ko entinen ei oo haalistunu vielä
Ei ei ei! Sit ei jää karvaa värjättäväks olleskaan. Tässon nimittäin blondi näie kaikkie allaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ah, mä ratkaisin sen ongelman pari viikkoa sitten värinpoistolla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:EI voi ko entinen ei oo haalistunu vielä
No perhana, sitten ei voi ku odotella kuten kiltin tytön kuuluuAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ei ei ei! Sit ei jää karvaa värjättäväks olleskaan. Tässon nimittäin blondi näie kaikkie alla
Kaikki ajallaan..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Lepakoita kavereiksiAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:hämähäkinseittejä..
Nee :/ Ei auta ko ootella.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No perhana, sitten ei voi ku odotella kuten kiltin tytön kuuluuAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Ei ei ei! Sit ei jää karvaa värjättäväks olleskaan. Tässon nimittäin blondi näie kaikkie alla