Mitä hieroja näkee pakaroita hierottaessa?

  • Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti
Itse hierojana voin sanoa omasta puolesta ettei tule "kyyläiltyä", pakarahieronnassa itse näkee vaan ns. lihakset jotka on siis mahdollisesti kipeänä ja jumissa joita yritellään availla. Asiakas kun on sellaisen mahdollisesti itselleen tilannut (erinäisten diagnosointien kautta selvitetty tarvittava toimenpide) Eiköstä niin? :)

Ja onko pakko laittaa boxerit jalkaan jotka pitää riisua kokonaan kun voi käyttää vaikka stringin mallisia? (VINKKI) Mutta kaikkuen paras on kuitenkin ilman housuja.

Älä tee ajatuksista ongelmaa kun hieroja tekee vain työtään. Noita intiimejä tilanteita tulee ja menee! Kaiki riippuu sinun rakenteesta. Jos on iso perse niin ei näe, mutta jos taka pillu näkyy pakaroiden välistä makoillessa normaalisti niin voihan se mahdollisesti vilahtaa. Yleensä kuitenkin asiakaan mieleksi laitetaan pyyhe pakaroiden alaosan päälle, jotta ei näkyisi mitään. Hieroja ei tästä tilanteesta kuitenkaan vaivannu. Älä jännitä, vaan nauti hieronta tilanteesta.

Pakarat muuten kannattaa hierotuttaa, koska ne ovat todella usein jumissa.

Tyytyväinen asiakas ovat minulle tärkeitä.
Jotta tietäisimme miten hoito onnistui tai miten voisimme toimintaamme kehittää, kysymme hoidon jälkeen näitä asioita, kysymyksiin voi tosin joskus olla vaikea suoralta kädeltä vastata. On kuitenkin tärkeää, että kerrot heti, jos jokin ei mennyt niin kuin olisit toivonut, sillä tällöin voimme pohtia yhdessä ratkaisua asiaan.

Toki meille hierojille saa antaa palautetta jälkikäteenkin soittamalla, tekstarilla tai sähköpostitse.

Jani
 
vierailija
Valmistuin hierojaksi jokin aika sitten. Olen yllättynyt, että kyllähän se asiakkaan peräreikä melkeen aina näkyy, sekä tussu. Tosin usein tahallani vedän vähän vaivihkaa perskannioikta "auki". Toki vain naisilta.
 
vierailija
Jos jalat on vähän erillään niin kyllä se pilden näkee. Tai ne häpyhuulet. Jos venyttelee pakaroita eri suuntiin niin näkee peräreijän vielä. Pese kaikki osat hyvin ennen hierontaa.
 
vierailija
No urheiluhierojana otan aina pakarat ja sillä löysään alaselän kireyden.Itse pidän aina pientä pyyhettä toisella pakaralla ja suojaan kaikki intiimi paikat kun käsittelen pakaroita.Koskaan en ole aja tellut mitä näkyy koska ammatti ihmisenä automaattisesti ajattelen anatoomisesti kuin kireät käsittelyssä on.Asiakas on ammatti ihmiselle tärkeä ja siksi intiimi asioissa on oltava tarkka.Terve tuloa tv Tare
 
vierailija
Olen nainen, ja kiinnostaisi tietää näkeekö hieroja sukupuolielimet, kun alushousut on pakaroita hierottaessa vedetty pois tieltä? Entä pyllyreiän?
Kyllä tussu näkyy, jos on takapillu. Peräaukko näkyy hoikilla, läskeillä ei. Ja kyllä niitä salaa katsellaan.
No kukapa ei yrittäisi nähdä pimppiä!!?? Ja outoo on jos pikkareita täytyy siirtää tai laskea!! Ei tartte!! Pervo hieroja kyseessä!!
 

Yhteistyössä