Mitä hieroja näkee pakaroita hierottaessa?

  • Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti
"Hieroja"
En mä ole kertaakaan pyytänyt asiakasta riisumaan alushousujaan. Ja alaraajoja hierottaessa näen lihakset. En mä katso että vau,onpa tuolla ihana takapuoli ja reidet :D Voi hyvää päivää! Ja jos jotain sattuu vahingossa näkymään, niin kohteliaasti peitän pyyhkeellä. Ja takapuoltahan ei muuten hierota niin että levitettäis ja että värkit näkyis. Tarkoitushan on hieroa nimenomaan niin ettei niitä pakaroita levitetä. Ihan ihme mielikuvia täällä ihmisillä:)
 
  • Tykkää
Reactions: ammuli
"vieras"
[QUOTE="Hieroja";28199555]En mä ole kertaakaan pyytänyt asiakasta riisumaan alushousujaan. Ja alaraajoja hierottaessa näen lihakset. En mä katso että vau,onpa tuolla ihana takapuoli ja reidet :D Voi hyvää päivää! Ja jos jotain sattuu vahingossa näkymään, niin kohteliaasti peitän pyyhkeellä. Ja takapuoltahan ei muuten hierota niin että levitettäis ja että värkit näkyis. Tarkoitushan on hieroa nimenomaan niin ettei niitä pakaroita levitetä. Ihan ihme mielikuvia täällä ihmisillä:)[/QUOTE]

No onpa sielä siveä hieroja.

Eiku ihan tosipuheessa kun mietin vaikka omaa työtäni hoitajana sairaalassa, niin ei vaikkapa katetrointikaan kiihota millään tapaa. Se on vain homma, joka hoidetaan. Samoin vuodepesut jne...
 
"jjjj"
[QUOTE="Hieroja";28199555]En mä ole kertaakaan pyytänyt asiakasta riisumaan alushousujaan. [/QUOTE]
Aijaa. Kyllä mun on aina pitänyt olla ilman pikkareita, kuulemma vaikeuttavat lymfanesteen virtausta. Toki mulla on ollut pyyhe intiimialueiden päällä aina siihen saakka kun on siirrytty nivusiin.
 
"vieras"
[QUOTE="emppu";28199631]Mutta jos tuleekin varren kanssa? Kuka korvaa?[/QUOTE]

Se laulava vakuutusyhtiö tulee volkkaribussilla paikalle. Varsi katoaa laulun edetessä ja kaikki hymyilee taas.
 
if
[QUOTE="vieras";28199643]Se laulava vakuutusyhtiö tulee volkkaribussilla paikalle. Varsi katoaa laulun edetessä ja kaikki hymyilee taas.[/QUOTE]

Onko hierojat vakuutettu paskaroiskeiden varalta? Tai jos otsaan kopsahtaa kovempi pökäle.
 
ei mun homma
Karua on hierojankin homma. Joutuu katselemaan peräpukamia, haistelemaan pieruja ja väistelemään kaikenlaisia ilmassa lenteleviä paskapökäleitä. Ja tuosta ei saa palkaa edes juuri mitään.
 
"Vieras"
[QUOTE="emppu";28199631]Mutta jos tuleekin varren kanssa? Kuka korvaa?[/QUOTE]

Valitus Eduskunnan oikeusasiamiehelle ja kuluttaja-asiamiehelle. Kyllä ne korvaajan löytää!!
 
"Siis"
[QUOTE="jjjj";28199612]Aijaa. Kyllä mun on aina pitänyt olla ilman pikkareita, kuulemma vaikeuttavat lymfanesteen virtausta. Toki mulla on ollut pyyhe intiimialueiden päällä aina siihen saakka kun on siirrytty nivusiin.[/QUOTE]
Aika tiukat pikkarit saa olla että lymfakierto estyy. Ja mitä se nyt auttais lymfakiertoon että sen hetken oot ilman pikkareita?

Mulla on ollu aina hierojalla pikkuhousut jalassa. Kauneushoitoloissa saa jopa erikseen sellaset kertakäyttöpikkuhousut, ettei omat sotkeennu esim. vartalonaamiosta.
 
"Hieroja"
[QUOTE="jjjj";28199612]Aijaa. Kyllä mun on aina pitänyt olla ilman pikkareita, kuulemma vaikeuttavat lymfanesteen virtausta. Toki mulla on ollut pyyhe intiimialueiden päällä aina siihen saakka kun on siirrytty nivusiin.[/QUOTE]

Olen klassinen hieroja, en tee lynfahoitoja. Joten en nuista käytännöistä siellä tiedä.
 
[QUOTE="Siis";28199779]Aika tiukat pikkarit saa olla että lymfakierto estyy. Ja mitä se nyt auttais lymfakiertoon että sen hetken oot ilman pikkareita?

Mulla on ollu aina hierojalla pikkuhousut jalassa. Kauneushoitoloissa saa jopa erikseen sellaset kertakäyttöpikkuhousut, ettei omat sotkeennu esim. vartalonaamiosta.[/QUOTE]

Se nyt vielä puuttuis et hieroja olis haarukka paljaana :O
 
"jjj"
[QUOTE="Siis";28199779]Aika tiukat pikkarit saa olla että lymfakierto estyy. Ja mitä se nyt auttais lymfakiertoon että sen hetken oot ilman pikkareita?

Mulla on ollu aina hierojalla pikkuhousut jalassa. Kauneushoitoloissa saa jopa erikseen sellaset kertakäyttöpikkuhousut, ettei omat sotkeennu esim. vartalonaamiosta.[/QUOTE]
No se hieroja jolla mä olen käynyt, hieroo myös jalkovälistä (ei siis mistään emättimestä tietenkään vaan klitoriksen ja häpyhuulet) ja se on kait vaikeeta housujen päältä/läpi. Enkä mä myöskään halua, että mun alkkarit menee siihen hieronta-aineeseen.
 
"harmaa"
Mulla kävi jokin aika sitten näin. Käyn hierojalla parin viikon välein. Olen käynyt vuosia. Mitään outoa ei ole tapahtunut, joskus olen tosin nukahtanut kesken hieronnan.

No, kävi sitten näin, vatsassa oli "outo" olo ollut koko päivän. Hieroja sitten paineli selkääni, jolloin paine karkasi hanurista. Ja kauhukseni tajusin, että pieru oli märkä :( Pikkarit oli kyllä päällä, eikä tavaraa tullut kuin ihan teelusikallinen. Mutta haistoihan sen. Hieroja ei sanonut mitään, eikä hänen ilmeestä huomannut virnuntaa kun maksoin ja tein lähtöä. Todella ammattilainen.

Ikävää tässä se, että olin tuolla hierojalla käynyt jo pari vuotta. Nyt ei enää todellakaan kehtaa hänen hierottavaksi mennä.
 

Yhteistyössä