Mitä hieroja näkee pakaroita hierottaessa?

• Viestiketjun aloittaja "jumi"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieraana"
Mulla on oikeasti meinannut tulla pieru joskus hierojan pöydällä maatessa...kaikin voimin taistelin vastaan ja onnistuin vaivoin torjumaan. Kyllä olis hävettäny jos olis päässy...

• Tykkää
Reactions: ammuli
nooh
[QUOTE="Vieraana";28200618]Mulla on oikeasti meinannut tulla pieru joskus hierojan pöydällä maatessa...kaikin voimin taistelin vastaan ja onnistuin vaivoin torjumaan. Kyllä olis hävettäny jos olis päässy...[/QUOTE]

Ei tarvi hävetä, sitä tapahtuu eikä siinä ole mitään hävettävää. Jos yhtään itseään helpottaa, kannattaa hierojalle puhua avoimesti ja vaikka nauraa asialle kuin turhaan nolostella :)

"hmm"
Kun painellaan, selästä tahi vatsasta, niin on ihme jos se kaasu ei purkaudu!

En ole hieroja, ja en tiedä miten he suhtautuu piereviin asiakkaisiin. Maksava asiakas kuitenkin lienee aina oikeassa?

Ei kai autokaupassakaan näytetä ovea, jos on idiootti, mutta maksukykyinen?

Saraldo
[QUOTE="Vieraana";28200618]Mulla on oikeasti meinannut tulla pieru joskus hierojan pöydällä maatessa...kaikin voimin taistelin vastaan ja onnistuin vaivoin torjumaan. Kyllä olis hävettäny jos olis päässy...[/QUOTE]

Mulla myös hierotaan aina pakarat, ne on ihan juntturassa aina. Kyllä siinä välillä saa taistella, ettei paine karkaa, kun hieronta rentouttaa pakaralihaksia. Yritä siinä sitten kiristää niitä lihaksia, ettei karkaa, kun toinen samalla rentouttaa niitä :D

Ja mitä tulee tuohon lihavien hieromiseen... mä olen ainakin saanut aina ihan kiltisti aikoja mun vakihierojalta, ei ole karkottanut mua pois vaikka lihava olenkin. Eikä mun makkaroiden välissä ainakaan mitään töhnää ole :snotty:

"Herttinen"
Kyllä tässä ihan ääneen täytyy nauraa näille jutuille :D Huomaa et 2+ palsta kyseessä, olen 3 vuotta palstaillut ja perjantait on parhaita.

Vai että kalkkuna vai majava xD

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28201051:
Mun hieroja oli täysi sadisti, huudan ääneen tuskasta sen käsittelystä.
Mun entinen deitti, joten ehkä se purkaa muhun jotain patoutumia, mutta ei se sentään ole mun häpyhuulia siellä ole hieronut :D
Ei tuokaan onneksi häpyhuuliin koske :D sit tulis jo turpaan, mä en ole oikein naisiin päin kallellaan :D

[QUOTE="vieras";28201104]Täälä menee kaikki 5-8vuotiaiden keksimät vitsit läpi täyttä häkää. :D[/QUOTE]

Meillä 5- ja 9-vuotiaat puhuvat tämäntyyppistä läppää. On ainakin kotoisat jutut, jossei muuta. :O

Yhteistyössä