Laita pakaroiden väliin peppureiän tienoille rusina. Jos hieroja hätkähtää, tiedät, että hän on nähnyt reiälle.
Jaa-a, riippuu varmaan hierojasta että kumpi pahemmin hätkäyttää, majava vai kalkkuna. Pitää vaan koittaa muistaa että kaikilla luonnon elukoilla on oma erityinen kauneutensa :xmas:Varmaan hierojallekkin ikäviä asiakkaat, jotka ei aja pillu eikä persekarvoja.
Älä nyt, se on oikeasti tuskallista, kun hierotaan ihan jumissa olevia pakaralihaksia! Meinaa itku tulla....Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28201033:Nyt alkaa tuntumaan siltä, etten ole saanut rahoilleni vastinetta hierojalla
Mun hieroja oli täysi sadisti, huudan ääneen tuskasta sen käsittelystä.Älä nyt, se on oikeasti tuskallista, kun hierotaan ihan jumissa olevia pakaralihaksia! Meinaa itku tulla....
Ei tuokaan onneksi häpyhuuliin koske sit tulis jo turpaan, mä en ole oikein naisiin päin kallellaanAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28201051:Mun hieroja oli täysi sadisti, huudan ääneen tuskasta sen käsittelystä.
Mun entinen deitti, joten ehkä se purkaa muhun jotain patoutumia, mutta ei se sentään ole mun häpyhuulia siellä ole hieronut
Äläs nyt! Tuossa yllähän osa on jo varannut aikaa hierojalle.Mua tympii, että teette ammatistani vitsin
Että ihan kotikäyntiÄläs nyt! Tuossa yllähän osa on jo varannut aikaa hierojalle.
Itsekin tuossa muistutin miehelle, että olis syytä varata tuttu vakkarihieroja meille kotiin.
Älä nyt ota nin henkilökohtaisesti sitä paitsi eihän tässä hierojia tai hierontaa haukuttu. Ainakaan mun mielestä.Mua tympii, että teette ammatistani vitsin