Mitä harrastusta et mielelläsi antaisi lapsen harrastaa?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
annika
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mikää laji ei sinänsä ole suorananaisesti kielletty, mutta metsästysharrastuksesta en pitäisi :/
peesaan.
moni kun sanoi että viulunsoitto olisi kamalaa, niin itse taas olisin tyytyväinen jos tyttäreni siitä innostuisi :D sama tosin koskee muitakin soittimia. tytön isä on muusikko ja teatterialan ihmisiä, tyttö on nyt jo osoittanut kiinnostustaan kaikkeen millä saa tuotettua ääntä :D
 
bertta
Ratsastus... inhoan hevosia ja olisi tosi 'kiva' hytistä maneesin reunalla ratsastustuntien ajan :x

Ja toinen on jääkiekko, pienestä asti melkein joka ilta treenit, huh!
 
"Meimi"
Mulla ei tuu mieleen, mitä en antais/haluais lapsen harrastavan. Kaikki käy.

Ja lapset harrastaakin näemmä monen inhokkeja, kuten viulunsoitto, ratsastus, lumilautailu. Näitten lisäksi ehtii harrastaa vielä muutakin, ja käydä koulua...
 
Mä salaa toivon, että kaikki meidän tytöt innostuisivat ratsastamaan, mikä näköjään myös on muutamalle inhokkilistalla.
Tässä tapauksessa se vasta olisikin helppoa ja halpaa :)

En hypi riemusta kattoon, jos joku noista haluaa alkaa soittaa mitä tahansa soitinta. Mä siedän huonosti meteliä, ja ne ensimmäisten vuosien treenit teksi musta ehkä mielenterveyspotilaan.
Mutta jos joku nyt sitten jostain soittimesta innostuu, niin anti mennä. Ne voi varmaan laittaa tallinvintille bilishuoneeseen treenailemaan isänsä kanssa, niin mun ei tartte kuunnella...
 
Balettia, telinevoimistelua ja taitoluistelua.

Just tuli telkkarissa et hyvin nuorena aloitettu tiivis harrastus hyvin epätodennäköisesti jatkuu teini-iän jälkeen. Kaverin tyttö harrastaa taitoluistelua ja nyt jo 3x viikossa ( toises ryhmäs olis ollu 5x viikossa ) harjoitukset.

Muutoin ei oo väliä! Noi on vaa sellaset harrastukset mitkä muuttuu jo hyvin vakaviksi heti.
 
ei jääkiekkoa
Ei jääkiekkoa,ei.Rahaa palaa hirveesti,treenejä liikaa,viikonloput sitte jossain turnauksissa.Mä haluisin myös että innostuisivat ratsastuksesta niin saisin sitten ostaa hevosen ihan rahan säästön kannalta.Tällä hetkellä poika pelaa salibandyä,treenit on pari kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä