Mitä hameen alla.

  • Viestiketjun aloittaja Mies.
  • Ensimmäinen viesti
Marco.42
Samaa olen itsekkin pitkään miettinyt, mitä hameen alla on, kun niin nätisti pylly pyörii.
Nyt lauantaina lopultakin pääsin katsoon kolmikymppisen työkaverin hameen alle, ihana kostea lähes karvaton pimpsahan se siellä. Ihana nainen.
 
Mies.
Minihameet sopivat kesään. Kesähelle on ihanaa aikaa kulkea rannalla hame hulmuten.
Minihame on kyllä superseksikäs ja sinäkin olet varmasti pyöreäpeppuinen nätti nainen, jota on ilo katsella minihameessa kesähelteellä. :) Eikä sinua varmasti haittaa, vaikka hameen alta paljastuis vähän enemmän kun pitäis, vai miten on? Mies vm.77.
 
Viimeksi muokattu:
Mies.
Kiitos ihailen kyllä! :) Eikä haittaa vaikka paljaat rinnat vilahtavat kaula-aukosta ja karvakolmio helman alta. ;) Keski-Suomestako teitä reheviä naisia löytyy? Mies vm.77.

Vai onko niin, että sieltä ei löydy karvoja ollenkaan? Karvatonta pillua on kylläkin ilo nuolla varsinkin, jos se on läpi märkä ja nainen on sidottuna sänkyyn ;).
 
Viimeksi muokattu:
nikk ari
Vai onko niin, että sieltä ei löydy karvoja ollenkaan? Karvatonta pillua on kylläkin ilo nuolla varsinkin, jos se on läpi märkä ja nainen on sidottuna sänkyyn ;).

Joo ihanampaa tuskin on kuin posliinityttö minihameessa, tuosta sitomisesta en nyt tiedä siitä ei oo kokemuksii. Ajakaa naiset ihmeessä karvat pois kesäksi...
 
Viimeksi muokattu:
Mies.
Onko xxxxl-nainen paikalla tai joku muu naisellinen nainen, joka uskaltaa pukeutua naisellisesti esim. nyt minihameeseen, avoimeen puseroon ja korkokenkiin? Stay-upit ei olis hassummat nekään ;). Mies vm.77.
 
Mies.
aika kiva on avoimessa puserossa vaeltaa ja hiukan kiusata

Joo sen uskon kyllä, kun rinnat rinnat näkyy sopivasti puseron alta ja kun on lyhyt hame päällä, niin on sopivan tuhma olo varmasti ;). Ei voi muuta kun ihailla vaan ja nauttia näkemästään. Käytätkö mieluummin avoimia toppeja vai puseroita jossa ylänapit auki? Mies vm.77.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen 77
Kesäaikaan minulla ehdoton pikkuhousukielto! Olkoon hame tai housut päällä. Hameen mitta on joko polviin asti tai sitten täyspitkä. Ostin juuri polviin ylettyvän vaalean mekon, josta kuultaa hieman läpi.... Ja TODELLAKIN tunnen oloni seksikkääksi!! Olen kokoa L - XL ja hyvin varustettu.....
 
Aina kinnostunut m....stä
Ihana runkata miestä hame päällä verkkosukissa ja antaa "sauvaa" hame ylhäällä kontillaan.
Olin miesten hame naamiaisissa ekaa kertaa, oli vähän orpo olo loppuillasta lokeilin nuoren mmiehen hameenalle. Oli ikman housuja ja oli ajanut kaikarvat pois munistaan. Siinä mentiin pikasesti mun luo ja eteisessä oli pakkakko nostaa sen mekkoa, kokeilla takaapäin On vieläkin seksikäs kun pukeutuu korsetteihin ym. Tykkää olla mun n...sena.
 
Viimeksi muokattu:
salesman
Toimin myyjänä. Viime viikolla tuli liikkeeseen rouva, iältään 55-60v, reisien puoliväliin ulottuvalla kotelohameella. Selvästi ei ollut rintaliivejä alla ja sääret olivat tosi upeat. Matalat korkokengät vielä korostivat seksikkyyttä. Palvellessani häntä mietin onkohan alla pikkareita. Sehän selvisi kun rouva kumartui jossain vaiheessa myyntitilannetta katsomaa alahyllytä tuotteen hintaa....oikein tarkoituksella pitkitti tilannetta...tiesi että olin hänen takanaan ja hän tarjosi todella upeat näkymät minulle. Sieltähän se haarusta pilkahti ja eipä ollut pikkareita alla. WOW!
Kesäaika on myyjälle samalla taivas ja helvetti. Katsoa saa muttei koskea ;)
 
Sexy lady
Viimeksi muokattu:
Mini
Alkuperäinen kirjoittaja Aina kinnostunut m....stä;10917804:
Olin miesten hame naamiaisissa ekaa kertaa, oli vähän orpo olo loppuillasta lokeilin nuoren mmiehen hameenalle. Oli ikman housuja ja oli ajanut kaikarvat pois munistaan. Siinä mentiin pikasesti mun luo ja eteisessä oli pakkakko nostaa sen mekkoa, kokeilla takaapäin On vieläkin seksikäs kun pukeutuu korsetteihin ym. Tykkää olla mun n...sena.
edä

Olen oluut nuoorena miehenä vanhempien miesten kanssa, ei aikaisemmin kiihotu kun pitää pukeutua pieneen mekkoon tai olla sukkaliivit päällä tosen huorana. Kyllä siinä välillä kiihottuu kun toinen pitää huorana ja tekee kunnolla alistaen joskus. Harrastus mitä kotona ei tiedä.
 
Ei paha
edä

Olen oluut nuoorena miehenä vanhempien miesten kanssa, ei aikaisemmin kiihotu ku,n pitää pukeutua pieneen mekkoon tai olla sukkaliivit päällä tosen huorana. Kyllä siinä välillä kiihottuu kun toinen pitää huorana ja tekee kunnolla alistaen joskus. Harrastus mitä kotona ei tiedä.
mentiin

Tapasin nuoren transupojan kapakassa ja mentiin kämpille mun luo jatkoille. Kyllä tuli halu katsella sen hameenalle ja sillä oli paljas pylly. Kyllä oli kiva pylly vaikka naidessa munat heilukin. Parempi kun vanha eukkoni.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
käytän sukkahousuja vain silloin, kun hame/mekko on liian lyhyt sukkien kanssa käytettäväksi. polvipituisen hameen/mekon kans mulla on aina joko stay upit tai sukkanauhat+sukat. pidän sukista enemmän kuin sukkahousuista, ja mielestäni hyvä olo, joka näkyy sit myös ulospäin, lähtee jo aluspukeutumisesta. niin, ja stringeistä en toistaiseksi ole luopunut..
hyvä
 

Yhteistyössä