Mitä hameen alla.

  • Viestiketjun aloittaja Mies.
  • Ensimmäinen viesti
Hei nuori mies
Huh! Ei voi muuta, kun ihailla teitä kauniisti ja seksikkäästi pukeutuvia naisia. Olette ilo silmälle! Ja ajatus siitä mitä hameen alta löytyy, niin huh huh! :) Toivottavasti saan kohdata teitä hameisiin pukeutuvia naisia paljon ja salaa ihailla kauniita sääriänne. T: Mies vm. 77
Niin miehenikin sanoo, että olen varsiNainen himokääryle.
 
Viimeksi muokattu:
Ulla-Maija
Huh! Ei voi muuta, kun ihailla teitä kauniisti ja seksikkäästi pukeutuvia naisia. Olette ilo silmälle! Ja ajatus siitä mitä hameen alta löytyy, niin huh huh! :) Toivottavasti saan kohdata teitä hameisiin pukeutuvia naisia paljon ja salaa ihailla kauniita sääriänne. T: Mies vm. 77

Olen 51 v. Noin kolmekymppisestä lähtien ulkolämmön ollessa 10+ tai enemmän pukeudun aina liivi sukkiin ja sukkanauhoihin. Huomattavasti mukavampaa kuin sukkahousut. Vapaa-ajalla jätän aina alushousut myös mois., Joskus on joku nähnyt muttei se enempää haittaa. Juhlissa käytän aina korselettia.
 
Viimeksi muokattu:
Mies.
Olen 51 v. Noin kolmekymppisestä lähtien ulkolämmön ollessa 10+ tai enemmän pukeudun aina liivi sukkiin ja sukkanauhoihin. Huomattavasti mukavampaa kuin sukkahousut. Vapaa-ajalla jätän aina alushousut myös mois., Joskus on joku nähnyt muttei se enempää haittaa. Juhlissa käytän aina korselettia.
Kiva kuulla, että sinunlaisia naisia löyttyy, ketkä pukeutuu näin seksikkäästi. Varmaan mukavan seksikäs olo, kun liivisukat päällä ja hameen alla ei välttämättä pikkuhousuja ollenkaan. Minkä mittaista hametta käytät Ulla-Maija?
 
Viimeksi muokattu:
päivikki
käytän sukkahousuja vain silloin, kun hame/mekko on liian lyhyt sukkien kanssa käytettäväksi. polvipituisen hameen/mekon kans mulla on aina joko stay upit tai sukkanauhat+sukat. pidän sukista enemmän kuin sukkahousuista, ja mielestäni hyvä olo, joka näkyy sit myös ulospäin, lähtee jo aluspukeutumisesta. :) niin, ja stringeistä en toistaiseksi ole luopunut..
 
Mies.
Alkuperäinen kirjoittaja päivikki;10870811:
käytän sukkahousuja vain silloin, kun hame/mekko on liian lyhyt sukkien kanssa käytettäväksi. polvipituisen hameen/mekon kans mulla on aina joko stay upit tai sukkanauhat+sukat. pidän sukista enemmän kuin sukkahousuista, ja mielestäni hyvä olo, joka näkyy sit myös ulospäin, lähtee jo aluspukeutumisesta. :) niin, ja stringeistä en toistaiseksi ole luopunut..
Ei kai se haittaa vaikka sukkien reunus vähän näkyykin hameen alta, vai mitä naiset? Pikkupöksyt syytä pitää vissiin kuitenkin jalassa, jos hameen helma sattuu nousemaan luvattoman korkealle. Muuten kiva kuulla, että löytyy naisia, jotka käyttävät hameita ja sukkia. Varsinkin vähän varttuneemmat rouvat lyhyessä hameessa ja sukissa on kaunis näky, mitä mielellään näkisi enemmänkin kaupungilla.
 
Mies.
Ei kai se haittaa vaikka sukkien reunus vähän näkyykin hameen alta, vai mitä naiset? Pikkupöksyt syytä pitää vissiin kuitenkin jalassa, jos hameen helma sattuu nousemaan luvattoman korkealle. Muuten kiva kuulla, että löytyy naisia, jotka käyttävät hameita ja sukkia. Varsinkin vähän varttuneemmat rouvat lyhyessä hameessa ja sukissa on kaunis näky, mitä mielellään näkisi enemmänkin kaupungilla.

Pukeutuuko kukaan teistä esim näin seksilkkäästi? You tube ja sinne tight skirt 3.MOV
T: Mies vm.77
 
Viimeksi muokattu:
Kari
Nainen voi saada organismeja, kun tuntee hyvin oman kehonsa ja hyväksyy itsensä ja nauttii seksistä ja jos naisen mies sattuu olemaan hyvä rakastaja.
Minä itse löysin klitoriksen ensimmäisen poikaystäväni avulla. hän kiihoitti klitoristani ensin sormin
hyväilemällä ja sitten kielenkärjellää ja se alkoi tuntumaan hyvältä...suorastaan ihanalta. !
Sillä naisen klitoris on aivan yhtä herkkää aluetta kuin kuin miehen peniksen pää -
eli molempia kohtia kannattaa kiihottaa !
Nk. emätin organismin saavuttamiseen kuluu varmaan enemmän aikaa - se vaatii pitkäkestoisempaa yhdyntää tai mieheltä taitavampaa käsittelyä.
Minä olen harrastanut itse masturbointia 20 - vuotiaasta lähtien, siitä tulee aina erittäin hyvä
fyysinen ja henkinen olo ja sen jälkeen nukkuukin sikeästi. Joten minun mielestäni kaikkien naisten kannattaisi masturboida, varsinkin jos ei ole vakiutisessa parisuhteessa.

Ihana runkata miestä hame päällä verkkosukissa ja antaa "sauvaa" hame ylhäällä kontillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Andere
Kyllä naiset käyttää hameen alla stay up sukkia, stringejä, sukkanauhoja eikä se ole temppukaan. Syy heillä usein on joku tietty toisen naisen mies, salarakas. Ei niinkään kohteeton himo kehen tahansa kuolaajaan. Mutta kun nainen löytää sopivan miehen ja haluaa tätä vaikka työpäivän sulostuttamiseen toimiston hiljaisessa sopessa ei hän epäröi mainittuja juttuja käyttää. Halunsa kohteelle hän niitä esittelee ja saa vastinetta toimilleen upean, kielletyn kiihkon myötä.
Ulkopuoliset usein jäävät nuolemaan näppejään, jollekulle tosiystävälleen hän voi helmansa kohottaa ja kysäistä sopivatko pikkarit hameen väriin ja onko sänki ehkä liian pitkä.
 
Harrastaja
Kyllä pitkäsäärisillä naisilla on usein hupina pikkuhousujen poisjättäminen. Sukkanauhaliivit ovat "lyhyemmille", eikä niiden nauhojen pidennys riitä, joten sitten jää vaan vaihtoehdoksi stay-upit tai perinteise. Itsellä on aaaika seksikäs olo ilman pikkuhousuja. Stay-upit tai nätit sukkahousut hamosen alla.

Nimim. Harrastan sitä usein
 
Maikki
Miten on naiset, käytättekö hameen alla stay-uppeja ja sukkanauhan pidikkeitä? Ja käykö joskus niin, että jätätte pikkuhousut pois tunteaksenne olonne seksikkääksi? Ajattelin vaan, että onko tämä totta vai vaan pelkkää puhetta. Ajatus ainakin kiihottaa. Minkä ikäinen olet? T: Mies vm.77.
Stay-upeja nyt kun tuli kesä viimeinkin.
Jos kyseessä juhlat, pujeudutaan sen mukaan...esim sukkiin ja sukkanauha liiveihin.
Nainen konttorista, 52 w
 
Viimeksi muokattu:
Mies.
Stay-upeja nyt kun tuli kesä viimeinkin.
Jos kyseessä juhlat, pujeudutaan sen mukaan...esim sukkiin ja sukkanauha liiveihin.
Nainen konttorista, 52 w
Kiva kuulla, että vähän vanhemmatkin rouvat pukeutuu naisellisesti ja seksikkäästi. Kävi tossa yksi päivä niin, että sain tarjota kyydin yhdelle noin viisikymppiselle mukavalle ja kauniille rouvalle. Enpä voinut olla kehumatta hänen kauniita sääriä, eikä hän siitä tuntunut olevan yhtään pahoillaan. :) En kuitenkaan kehdannut kysyä oliko jalassa stay-upit vai sukkahousut. Kyllä sai tyttöystävä illalla kyytiä, kun ajattelin tätä kyseistä rouvaa.
T: Mies vm.77.
 
Viimeksi muokattu:
Maikki
Kiva kuulla, että vähän vanhemmatkin rouvat pukeutuu naisellisesti ja seksikkäästi. Kävi tossa yksi päivä niin, että sain tarjota kyydin yhdelle noin viisikymppiselle mukavalle ja kauniille rouvalle. Enpä voinut olla kehumatta hänen kauniita sääriä, eikä hän siitä tuntunut olevan yhtään pahoillaan. :) En kuitenkaan kehdannut kysyä oliko jalassa stay-upit vai sukkahousut. Kyllä sai tyttöystävä illalla kyytiä, kun ajattelin tätä kyseistä rouvaa.
T: Mies vm.77.
Kiva kuulla että äidin ikäisestä on tyttärellekin hyötyä
 
Viimeksi muokattu:
haavelija.mies
Kyllä naiset käyttää hameen alla stay up sukkia, stringejä, sukkanauhoja eikä se ole temppukaan. Syy heillä usein on joku tietty toisen naisen mies, salarakas. Ei niinkään kohteeton himo kehen tahansa kuolaajaan. Mutta kun nainen löytää sopivan miehen ja haluaa tätä vaikka työpäivän sulostuttamiseen toimiston hiljaisessa sopessa ei hän epäröi mainittuja juttuja käyttää. Halunsa kohteelle hän niitä esittelee ja saa vastinetta toimilleen upean, kielletyn kiihkon myötä.
Ulkopuoliset usein jäävät nuolemaan näppejään, jollekulle tosiystävälleen hän voi helmansa kohottaa ja kysäistä sopivatko pikkarit hameen väriin ja onko sänki ehkä liian pitkä.

no jooo missä työpaikoissa nainen jää suloilemaan työeverimiehen kanssa illan päätteeksi kahden tjsp? yleistäkin?
 
Viimeksi muokattu:
Maikki
Niinpä! Kyllä se on vanhempi rouva polvet paljastavassa hameessa, sukissa ja korkokengissä mikä saa ainakin minun halut heräämään. Vielä kun on semmonen sopivan rehevä naisellinen nainen, niin hyvä! :) T: Mies vm.77.

Pikaisen laskutoimitus antaa todella iäksesi pikkuisen yli 30.
Polvet paljastavat hameet ovat paljo0lti käytössä, siitä ylöspäin harvemmin :)
 
Viimeksi muokattu:
Kari 2
Ihana runkata miestä hame päällä verkkosukissa ja antaa "sauvaa" hame ylhäällä kontillaan.
Vanhempi työkaverini ostaa mulle hameita ja ym sukkia. Kun innostuu riisuu multa sringin alas ja nostaa hameen ylös ja tuuppaa kunnolla, haluu että olen sen maksettu "nainen". Kiva olla välillä pylly pystyssä hameet korvissa käytettävissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mies.
Pikaisen laskutoimitus antaa todella iäksesi pikkuisen yli 30.
Polvet paljastavat hameet ovat paljo0lti käytössä, siitä ylöspäin harvemmin :)
Joo ihan kivasti noita seksikkäästi hameisiin pukeutuvia naisia nyt näkee. Ainahan niitä tietty vois olla enemmänkin, mutta kaikki naiset ei varmaan halua, että joku aina yrittää tiirata hameen alle. Polvet paljastavat hameet on jo ihan seksikkäitä ja nousee istuessa sopivasti. Puoleen reiteen ulottuva hame on tietysti jo tosi seksikäs ja silloin voi hyvällä tuurilla nähdä jo jonkun näyttävän rouvan pikkupöksyt ;). Kerran juhlissa yhden naisen hame nousi istuessa niin, että sukkien reunus näkyi. Ei varmaan tarkoituksella, mutta hyvältä se näytti! Minkä mittaisia hameita tykkäät käyttää Maikki? T: Mies vm.77.
 
Viimeksi muokattu:
Maikki
Joo ihan kivasti noita seksikkäästi hameisiin pukeutuvia naisia nyt näkee. Ainahan niitä tietty vois olla enemmänkin, mutta kaikki naiset ei varmaan halua, että joku aina yrittää tiirata hameen alle. Polvet paljastavat hameet on jo ihan seksikkäitä ja nousee istuessa sopivasti. Puoleen reiteen ulottuva hame on tietysti jo tosi seksikäs ja silloin voi hyvällä tuurilla nähdä jo jonkun näyttävän rouvan pikkupöksyt ;). Kerran juhlissa yhden naisen hame nousi istuessa niin, että sukkien reunus näkyi. Ei varmaan tarkoituksella, mutta hyvältä se näytti! Minkä mittaisia hameita tykkäät käyttää Maikki? T: Mies vm.77.

Napakoita polvipituisia hameita
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä