Mitä hameen alla.

  • Viestiketjun aloittaja Mies.
  • Ensimmäinen viesti
Mies.
Hame on työasuna :)
Kuuma päivä, eli on stay-upit

Niinpä, kuuma päivä on. Vähän huono päivä olla töissä, mutta minkäs teet. Olisit kaunista katseltavaa siellä konttorissa. Sinulla on varmaan kauniit sääret ja ajatus stay-upeista saa minut kyllä käymään kuumana. Tykkäätkö sinä kiusata miehiä esim. "leikittelemällä" säärillä? Mä olen ainakin heikkona minua vanhempiin naisiin, jotka pukeutuvat hameeseen ja sukkiin. ;) Mies vm.77.
 
Viimeksi muokattu:
Maikki
Niinpä, kuuma päivä on. Vähän huono päivä olla töissä, mutta minkäs teet. Olisit kaunista katseltavaa siellä konttorissa. Sinulla on varmaan kauniit sääret ja ajatus stay-upeista saa minut kyllä käymään kuumana. Tykkäätkö sinä kiusata miehiä esim. "leikittelemällä" säärillä? Mä olen ainakin heikkona minua vanhempiin naisiin, jotka pukeutuvat hameeseen ja sukkiin. ;) Mies vm.77.

Sää ei suosi työtä tekeviä :)
Parempaakin hommaa olisi
 
Viimeksi muokattu:
pikkumyy 200011
Minusta sukkahousut ja leggarit on ällöt...käytän stay uppeja...tai paljaat sääret ja joskus kun on hyvä hetki (naisen hormoonit) myös ilman pikkuhousuja. Kesäaikaan Ihanaa!
 
50v mies
Naisystäväni jättää pikkuhousut pois kesämekon alta,kerrän yllätäen kaupassa hyllyjen välissää nosti helmaa kiva näkymä,mitähän kameroissa näkyi.Autossa sormeilin paikat märaksi kotona naitiin
 
tiinaliisa
Miten on naiset, käytättekö hameen alla stay-uppeja ja sukkanauhan pidikkeitä? Ja käykö joskus niin, että jätätte pikkuhousut pois tunteaksenne olonne seksikkääksi? Ajattelin vaan, että onko tämä totta vai vaan pelkkää puhetta. Ajatus ainakin kiihottaa. Minkä ikäinen olet? T: Mies vm.77.

ei mitään...ole hameen alla
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä