Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies panee 19-vuotiaan tytön kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Auh
  • Ensimmäinen viesti
jaaggo
Mä oon 37v mies, ollut aviossa 12 vuotta. Sormus sormessa tietty. Joskus harvoin kun meen kavereitten kanssa baariin, niin kyllähän siinä alkaa pörrätä ympärillä jos minkälaista yrittäjää ja luulisin, että toi mun sormus on siinä aika ratkaiseva tekijä. Etenkin just sellaset nippa nappa 20v tytöt/naiset tyrkyttävät itseään. Ei voi mitään, mutta mun mielestäni jokseenkin noloa ja kyllä se aina jotenkin vaivauttavaa noissa tilanteissa on hätistellä noita tyttösiä pois. Jotkut yrittävät ihan suoriltaan ängetä syliin istumaan kne. Tietty baariin mahtuu paljon ukkomiehiä, jotka eivät hätistele tyttöjä veke, vaan panevat suurin piirtein kaikkea, mikä liikkuu ja vähän osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan. Ja tietty on niitäkin ukkoja, jotka oikein jahtaavat noita tyttöjä. Säälittävänä mä sitä pidän.

Pointti oli se, että kaikki miehet eivät haaveile teinityttösistä, eivätkä todellakaan pane, vaikka tarjoutuisi miljoona tilaisuutta. Mun täytyy sanoa, etten mitään tyttösiä panisi, vaikken olisi varattukaan. En mä mitään alle 30-vuotiaita kattelisi.
 
dfd
Mä oon 37v mies, ollut aviossa 12 vuotta. Sormus sormessa tietty. Joskus harvoin kun meen kavereitten kanssa baariin, niin kyllähän siinä alkaa pörrätä ympärillä jos minkälaista yrittäjää ja luulisin, että toi mun sormus on siinä aika ratkaiseva tekijä. Etenkin just sellaset nippa nappa 20v tytöt/naiset tyrkyttävät itseään. Ei voi mitään, mutta mun mielestäni jokseenkin noloa ja kyllä se aina jotenkin vaivauttavaa noissa tilanteissa on hätistellä noita tyttösiä pois. Jotkut yrittävät ihan suoriltaan ängetä syliin istumaan kne. Tietty baariin mahtuu paljon ukkomiehiä, jotka eivät hätistele tyttöjä veke, vaan panevat suurin piirtein kaikkea, mikä liikkuu ja vähän osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan. Ja tietty on niitäkin ukkoja, jotka oikein jahtaavat noita tyttöjä. Säälittävänä mä sitä pidän.

Pointti oli se, että kaikki miehet eivät haaveile teinityttösistä, eivätkä todellakaan pane, vaikka tarjoutuisi miljoona tilaisuutta. Mun täytyy sanoa, etten mitään tyttösiä panisi, vaikken olisi varattukaan. En mä mitään alle 30-vuotiaita kattelisi.
Siellä joku katkera nainen kirjottelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24982575:
Mä näin hiljattain lapsilta sensuroitua unta, 26 vuotiaasta mihestä. Itse olen huomattavasti vanhempi. Ja mulla oli todella likasen perverssi olo sen unen jälkeen.
Mielenkiintoista.
Minä nukun yöni perhepedissä, jossa pienimpien lastemme ja ajoittain lastenlasten ohella on myös puolisoni. Hän tosin jo nykyään enemmän kuin 26 mutta kuitenkin sen 16 vuotta minua nuorempi.
Ei ole likainen tai perverssi olo.
:)
 
Mielenkiintoista.
Minä nukun yöni perhepedissä, jossa pienimpien lastemme ja ajoittain lastenlasten ohella on myös puolisoni. Hän tosin jo nykyään enemmän kuin 26 mutta kuitenkin sen 16 vuotta minua nuorempi.
Ei ole likainen tai perverssi olo.
:)
Niin, olemme erilaisia. En voi mitään sille, että en pystyisi kuvitella partnerikseni paljon nuorempaa henkilöä. Tuntisin taatusti oloni dirty mamaksi, jonka kumppani voisi olla ikänsä puolesta oma lapsi. Hoitakoon muut puumailut/sugardaddy osaston.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24982614:
Niin, olemme erilaisia. En voi mitään sille, että en pystyisi kuvitella partnerikseni paljon nuorempaa henkilöä. Tuntisin taatusti oloni dirty mamaksi, jonka kumppani voisi olla ikänsä puolesta oma lapsi. Hoitakoon muut puumailut/sugardaddy osaston.
Se on rikkautta, että ihmiset ovat erilaisia.
Tylsä tämä maailma olisi jos kaikki olisivat samasta muotista.

Se taas, että muunlaisista kuin itsensä kaltaisista ihmisistä puhutaan halveksuvasti, on hengen köyhyyttä ja panee epäilemään, että puhujalla ongelmia omien valintojensa kanssa.

:)
 
Kiova
Kyllä mä olisin voinut tuossa iässä panna tuon ikäisen kanssa. Itseasiassa olisin voinut jo 15-16-vuotiaana panna erään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. No nyt 33-vuotiaana panen sen miehen kanssa. :D Ihan siis parisuhteessa ollaan.

19-vuotias on täysikäinen ja saa panna kenen kanssa haluaa. Monella on tuon ikäisenä lapsi tulossa tai on jo lapsi ja ihan suunnitellusti.
 
Ei ole.
Lokakuussa 1989 syntynyt poika on.
Ja sitä edellinen elokuussa 1987 syntynyt tytär.
Mistä moinen kysymys?
Selvä. :)
Eikun mä vaan mietin kun törmäsin yhteen nuorukaiseen joka on samalta paikkakunnalta kun sinä ja kun en ko paikkakunnalta ketään muita tiedä kun sut palstan kautta vaan niin aloin sit heti miettiin et onkohan sun lapsi.. Ja lopulta näin sen ihan sun näköisenäkin. :D
 
Selvä. :)
Eikun mä vaan mietin kun törmäsin yhteen nuorukaiseen joka on samalta paikkakunnalta kun sinä ja kun en ko paikkakunnalta ketään muita tiedä kun sut palstan kautta vaan niin aloin sit heti miettiin et onkohan sun lapsi.. Ja lopulta näin sen ihan sun näköisenäkin. :D
Heh. Ei osunut, mutta todennäkäisesti kuitenkin tuntee minut ja minä hänet.
Ainakin jos on keskustasta eikä jostain sivukyliltä.
Tämä kun ON pieni kylä ja tuon ikäluokan muksuista suurin osa on iltojaan meidän piharakennuksissa jossain vaiheessa viettänyt.
:)
 
Se on rikkautta, että ihmiset ovat erilaisia.
Tylsä tämä maailma olisi jos kaikki olisivat samasta muotista.

Se taas, että muunlaisista kuin itsensä kaltaisista ihmisistä puhutaan halveksuvasti, on hengen köyhyyttä ja panee epäilemään, että puhujalla ongelmia omien valintojensa kanssa.

:)
Totta.
Voisin kyllä ottaa itseäni huomattavasti vanhemman partnerin, mutta nuorempaa en.
Jos ihminen solmii suhteen toiseen rakkaudesta, niin se on ihan eri asia, kun se jos ihminen kerta toisensa jälkeen hakee vain tietyn ikäistä kumppania.
Itse luulen että en voisi kuvitella suhdetta huomattavasti nuorempaan, koska olen kokenut nuorena ahdistavana huomattavasti vanhempien miesten seksuaaliset ahdistelut. Musta ne miehet oli likaisia ja perverssejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24982664:
Totta.
Voisin kyllä ottaa itseäni huomattavasti vanhemman partnerin, mutta nuorempaa en.
Jos ihminen solmii suhteen toiseen rakkaudesta, niin se on ihan eri asia, kun se jos ihminen kerta toisensa jälkeen hakee vain tietyn ikäistä kumppania.
Itse luulen että en voisi kuvitella suhdetta huomattavasti nuorempaan, koska olen kokenut nuorena ahdistavana huomattavasti vanhempien miesten seksuaaliset ahdistelut. Musta ne miehet oli likaisia ja perverssejä.
Olen samaa mieltä, että pitäisin "epäilyttävänä" jos joku hakisi tietoisesti itseään nuorempaa/vanhempaa tai oikeastaan edes ikäistään seuraa.
Kyllä niiden suhteiden pitää ihmisen kohtaamiseen ja rakkauteen perustua eikä syntymävuosiin...

:)
 
"Piika-äiti"
Kun olin 19-vuotias tyttö rakastelin 36-vuotiaan miehen kanssa ja menin hänen kanssaan naimisiin.
Vuoden päästä saimme vauvan, ja siitä eteenpäin noita on rippunut vielä neljä.
Nyt olen 39 ja se mies on 56 ja lösöttää sohvalla. Se neuvoo samalla puhelimessa sitä 19 vuotta sitten syntynyttä kun joku auton hälytysvalo palaa ja syöttää meidän melkein2vuotiaalle kuopukselle viinirypäleitä ja pukee sitä ulos.

Että niin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä