Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies panee 19-vuotiaan tytön kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Auh
  • Ensimmäinen viesti
En oleta :D

Mutta on sen verran tunnettu kaveri että on hyvä käyttää esimerkkinä :p
Eikä tarttee edes kuolata , tässä esimerkissä riittää jo se että Kyseinen 40+ herra ei herätä oksettavaa tunnetta jo ajatuksen tasolla 19 vuotiaalle tytölle.

Tuskin sinulle herättää tai suurimmalle osalle kenestäkään muusta =) eikö ?
No ei nyt varsinaista oksetusta, ei ylipäätänsäkään juuri kukaan aiheuta oksetusta, mutta silti en olisi valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen juuri kenenkään kanssa. :D

Toi on tosiaan hyvä esimerkki, koska onhan se totta, että suuri osa naisista herran perään kuolailee. Mua ei kyllä kiinnosta julkkikset yhtään, mutta jos pakko olis jotaki harrastella niin mielummin mä ottaisin sen Angelinan kun ton sen miehen! :p
 
"vieras"
No itse olin 20v kun aloin seurustelemaan aviomieheni kanssa, joka silloin oli 34v eli aika lähellä otsikon tilannetta (nyt yhteisiä vuosia takana 7). En nähnyt mitään ongelmaa meidän kohdalla eikä ole ollut ongelma lähipiirillekkään.
 
"vieras"
ei tuo vielä mitään, mutta mä tiedän parin joka on 19 toinen ja mies 60. onnellisuus ei kato ikää... muiden silmissä saattaa olla outo näky, mutta numeroitahan ne vaan on. ja mitä kenellekkään täysi-ikäisten asiat kuuluu???
 
[QUOTE="vieras";24980423]Älä vaihda puheenaihetta, vaan kerro mikä sua oksettaa ko nelikymppisessä herrassa.[/QUOTE]

Vaihda puheenaihetta? What? :D

Missähän mä olen väittänyt, että mua oksettaa joku nelikymppinen herra?
 
Joskus nuorena
Olin 18 ja mies oli lähellä neljääkymppiä, ikää en tarkemmin ikinä kysynyt. Oli komea ja hyväkroppainen, enkä kenenkään muun sen ikäisen kanssa siihen aikaan ollut. Tuskin sen miehen kanssa olisi syvällisemmällä tasolla synkannut, mutta mahtavaa seksiä kyllä harrastin hänen kanssaan lyhyen seksisuhteemme aikana.

Nyt olen kolmekymppinen, enkä vieläkään koe viehätystä yli neljäkymppisiin miehiin. Max 10v. ikäeroa tuntuu yleisellä tasolla sopivalta, yli nelikymppiset koen vielä itselleni vanhoiksi. Alle kolmekymppiset taas poikamaisiksi..

Eli melko yksilöllistä, pelkästään nuo ikätiedot eivät herätä minussa mitään ajatuksia.
 
jgsgs
No evvk. Paitsi jos jompikumpi hyväksikäyttää toista ja toinen ei ns. tiedä missä oikeasti mennään.

Mun mies on 36 ja minä 21, aivan loistavasti on mennyt aina. En siis pelkän ikäeron takia lähtisi tuomitsemaan.
 
Aikuisia molemmat (paitsi palstan mielestä) eli mitä väliä? Varsinkin jos molemmat sitä haluaa.

Mä en käsitä mitä väliä sillä on minkä ikäistä porukkaa on jos ei ole kyseessä mikään selvä hyväksikäyttö tapaus. (esim.14 ja 36... )
 
Siinäpä panevat, ei mulla sen suurempaa mielipidettä asian suhteen ole. Mies varmaan tykkää nuoresta timmistä kropasta ja tyttö taas haluaa saada kokeneempaa niinsanotusti. Molemmat voittaa.

Jos taas 36 v mies ja 19 v tyttö ovat parisuhteessa ja perustamassa perhettä, niin isohkolla ikäerolla voi ollakin jotain haittaavaa merkitystä. Tai sitten ei.
 
sgsgdf
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;24979837:
Kahden täysi-ikäisen oma asia jollei jompikumpi muuta ilmaise.
19- vuotias ei ole teini eikä tyttö, kokematon ja haavoittuva voi olla, mutta niin voi joku toinen 35vuotiaskin.
Itse olen aina seurustellut itseäni vanhempien kanssa, (esim 16vuotiaana 32v), eikä siinä ole ollut kyse mistään hyväksikäytöstä, muuten epäsopivia on kyllä voineet olla.
19 nineteen nineTEEN. stupid mama
 
KyyninenKyntäjä
[QUOTE="vieras";24980554]Kepeet 49 vuotta ikäeroa. Mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi...[/QUOTE]

Oma arvaus on se, että taitaa isä olla joku muu kuin tuo äijä. EI kyllä ton ikäsillä enää pelitä.

Ja toinen juttu. Jos nainen on edes vähän viehättävä eikä ihan sekopää, niin ukko on taatusti ainakin kohtuullisen varakas.
 
"vieras"
en tiedä mutta itse olen 22.v ja mulla ja aviomiehelläni on 32 vuotta ikäeroa ja pian saadaan yhteinen lapsi eikä oo toi Paneminen paljon oksettanut ! :) rakastetaan toisiamme täysillä ja en pidä ikäeroa minään se on se henkinen ikä mikä vaikuttaa!! miettikääpä minkä ikäisiä itse oikeasti olette??
 
Jännä miten olennaisena ominaisuutena ihmiset pitävät jonkun ikää...

:O
Ikä on olennainen asia, JOS haetaan kumppania juuri sen iän perusteella. Jostain syystä jotkut miehet lähestyessään 4kymmentä alkavat himoita teinityttöjä sekä hieman teiniä vanhempia. Kyse on siis pelkästään nuoruuden himoitsemisesta, ei niinkään siitä sisäisestä naisesta mikä näiden kimmoisa lihaisten nymfien kuoren takana piilee.

Rakastuminen ei kysy ikää. Mutta se on taas eria asia.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Alkuperäinen kirjoittaja KyyninenKyntäjä;24981623:
Oma arvaus on se, että taitaa isä olla joku muu kuin tuo äijä. EI kyllä ton ikäsillä enää pelitä.

Ja toinen juttu. Jos nainen on edes vähän viehättävä eikä ihan sekopää, niin ukko on taatusti ainakin kohtuullisen varakas.
Se nainen ei ole suoraansanottuna viehättävä eikä mun havaintojen mukaan pää pelitä ihan samalla tavalla kuin meillä muilla.. En kyllä usko yhtään tuohon, että olisi jonkun muun siittämä lapsi. Ei tällä naisella ole ollut edes ikinä miesystäviä tai seksikumppaneita ennen tuota 86-vuotiasta jonka tapasi 35-vuotiaana.. :D

Aa ja sitten toinen ikäeroesimerkki ihan lähipiiristä:
Mun pikkuveli seurustelee itseään 11 vuotta vanhemman naisen kanssa ja he aikovat mennä naimisiin heti kun veli täyttää 18-vuotta, eli ensi vuonna.
Veli oli 16 ja nainen 28v silloin kun alkoivat seurustelemaan.
 

Yhteistyössä