Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies panee 19-vuotiaan tytön kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Auh
  • Ensimmäinen viesti
Sexman
No että onpas äijää lykästänyt kun pääsee nuoren lihan makuun. Tosin mieluummin mä ite nussin hyvännäköstä maturee kuin rumaa teiniä. Mutta keskimäärin mieluummin teiniä nussisin, koska niitä ny on vaan hankalampi saada.
 
fd
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24979135:
Tuo paneminen on se joka eniten häiritsee. Voisiko sen tilalle valita jonkun toisen sanan?
Olen samaa mieltä! Paneminen sanana ei aina korreloi sitä tekemistä, mitä tässä halutaan tuoda esille. Kannattaisi käyttää termistöä, joka ei jätä arvailujen varaan. Oikea lause olisi siis:

"Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies NUSSII 19-vuotiaan tytön kanssa"

Herättää kateellisia ajatuksia (näin yli nelikymppisenä miehenä)!
 
Sexman
[QUOTE="mies";24979306]Kateutta ja kaihoa tuo lähinnä herättää.[/QUOTE]

Mut kyl säkin pääset panemaan tosi hyvänkin näköistä 19v. Suomesta saa jo maksullista ja kun menee meren yli niin noita suorastaan tyrkytetään. Eikä maksa paljon. Oikeesti jos on semmonen tunne, että ihan hirveesti mieli tekee, niin kannattaa satku-pari laittaa ja saa ihanan kokemuksen.
 
"elli"
no eihän tuossa ole nyt mitään ihmeellistä..mies voi olla nuorekas ja näyttää tyyliin 10 vuotta nuoremmalta ja itsensä tyttö voi tuntea jo paljon vanhemmaksi..36-vuotias on minusta vielä nuori mies..oikeestaan mies parhaassa iässä...minun lapseni isä oli 35v.kun tavattiin ja minä 20-vuotias...=)
 
French Gall
Olin Ranskassa vaihto-oppilaana lukioisässä. Siellä oli ihan perusjuttu se, että lukiotytöt harrastivat seksiä kavereidensa isien kanssa. Pervoa... No ei vaan luonnollista. Ainakin heidän mielestään. Mutta kyllähän se ittestä suorastaan kamalalta tuntui. Vanhemmat kokeneet sedät opettavat pikkutytöt seksin saloihin.

Siis en nyt sano, että jokaisella lukiotytöllä oli seksisuhde jonkun kaverinsa isään, mutta se ei myöskään ollut mikään kauhean ihmeellinen asia. Taisipa siellä vanhemmilla naisillakin olla seksijuttuja nuorempien miesten kanssa. Nämä asiat sitten lahjakkaasti katsottiin sormien läpi.
 
"vieras"
Olin Ranskassa vaihto-oppilaana lukioisässä. Siellä oli ihan perusjuttu se, että lukiotytöt harrastivat seksiä kavereidensa isien kanssa. Pervoa... No ei vaan luonnollista. Ainakin heidän mielestään. Mutta kyllähän se ittestä suorastaan kamalalta tuntui. Vanhemmat kokeneet sedät opettavat pikkutytöt seksin saloihin.

Siis en nyt sano, että jokaisella lukiotytöllä oli seksisuhde jonkun kaverinsa isään, mutta se ei myöskään ollut mikään kauhean ihmeellinen asia. Taisipa siellä vanhemmilla naisillakin olla seksijuttuja nuorempien miesten kanssa. Nämä asiat sitten lahjakkaasti katsottiin sormien läpi.
No oliko sullakin joku vanha patu vakipanona?
 
Jännä miten olennaisena ominaisuutena ihmiset pitävät jonkun ikää...

:O
Minulla omalla kohdallani siihen vaikuttaa myös se, että minua hävettäisi kulkea itseäni reilusti vanhemman kanssa. Minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olenkaan ja jos mies olisi minua kymmenenkin vuotta vanhempi niin meitä kyllä ihmeteltäisiin ja paljon, kun aina ihmetellään jo ihan häirittävyyteen asti pelkästään omaa ikääni.
 

Yhteistyössä