mitä ajattelette miehistä joilla on lapsia useammalle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Mestari
  • Ensimmäinen viesti
Ajattelen että mikä idiootti luuseri, kun ei osaa ehkäisystään huolehtia ja välttäisin kyseistä henkilöä enkä millään tasolla halua myöskään lapseni olevan tekemisissä tämän henkilön kanssa. Maksimina itse pidän lapsia kolmen ihmisen kanssa, siinä tapauksessa että sen kolmosen kanssa sitten ollaan loppuelämä.

Ajattelen että mikä idiootti luuseri, kun ei osaa ehkäisystään huolehtia ja välttäisin kyseistä henkilöä enkä millään tasolla halua myöskään lapseni olevan tekemisissä tämän henkilön kanssa. Maksimina itse pidän lapsia kolmen ihmisen kanssa, siinä tapauksessa että sen kolmosen kanssa sitten ollaan loppuelämä.
Ohoh, aika rajua. Miksi et haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa? Pelkäät että idioottiluuserius tarttuu? :D

Ohoh, aika rajua. Miksi et haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa? Pelkäät että idioottiluuserius tarttuu? :D
En halua että se tekee muksuja myös lapseni kanssa ja jättää sitten lapsen äidin niitä kasvattamaan. Enkä kunnioita ihmistä, joka tekee lapsia jatkuvalla syötöllä, muttei saa ainuttakaan parisuhdettaan toimimaan. Myös lapsten elatus alkaisi olemaan aika kyseenalaista, kykenisikö mies muka maksamaan elareita kaikista lapsistaan, saattaisivat summat olla aika mitättömät, mikä ei niille lukuisille äideille olisi kovin mukavaa.

En halua että se tekee muksuja myös lapseni kanssa ja jättää sitten lapsen äidin niitä kasvattamaan. Enkä kunnioita ihmistä, joka tekee lapsia jatkuvalla syötöllä, muttei saa ainuttakaan parisuhdettaan toimimaan. Myös lapsten elatus alkaisi olemaan aika kyseenalaista, kykenisikö mies muka maksamaan elareita kaikista lapsistaan, saattaisivat summat olla aika mitättömät, mikä ei niille lukuisille äideille olisi kovin mukavaa.
Miksi oletat automaattisesti että kaikki lapset jäävät eroissa äideilleen?
:)

Miksi oletat automaattisesti että kaikki lapset jäävät eroissa äideilleen?
Ei, en oleta. Mutta oletan, että päävastuu on äideillä ja että miehen tulee maksaa elatusmaksua lapsestaan. Ja kyllä, poikasi on yksi esimerkki ihmisestä, jota en omalle lapselleni haluaisi mieheksi. Liikaa lapsia liian monen naisen kanssa liian nuorena. Ja muutenkin kuvio on varsin epämääräinen.

Miksi päävastuu äidillä?
Miksi äiti hylkäisi lapsensa isälle? Mikä olisi niin voimakas syy, ettei äiti olisi valmis hoitamaan lastaan päävastuisesti vaan valitsisi itsensä ensin. Tietenkin mielenterveystapaukset on asia erikseen, mutta jos puhutaan täysijärkisestä naisesta, miksi hän luopuisi lapsestaan? Ei hän kovin täysijärkiseltä vaikuta, jos niin tekee. Saati mies, joka tekee lapsia kaikkien tapaamiensa naisten kanssa, kuka sellaiselle miehelle ainakaan lastaan antaisi o_O

Miksi äiti hylkäisi lapsensa isälle? Mikä olisi niin voimakas syy, ettei äiti olisi valmis hoitamaan lastaan päävastuisesti vaan valitsisi itsensä ensin. Tietenkin mielenterveystapaukset on asia erikseen, mutta jos puhutaan täysijärkisestä naisesta, miksi hän luopuisi lapsestaan? Ei hän kovin täysijärkiseltä vaikuta, jos niin tekee. Saati mies, joka tekee lapsia kaikkien tapaamiensa naisten kanssa, kuka sellaiselle miehelle ainakaan lastaan antaisi o_O
Miksi isä hylkäisi lapsensa äidille?
Vai onko se eri asia?

Entä tunnetko oikeasti jonkun joka on tehnyt lapsia kaikkien tapaamiensa naisten/miesten kanssa? Minä en... mutta mielenkiintoinen ajatus. Pitäisi elää jossain kovin eristyneessä paikassa ilman normaaleja ihmiskontakteja jotta moinen olisi edes mahdollista?

:D

Vai onko se eri asia?

Entä tunnetko oikeasti jonkun joka on tehnyt lapsia kaikkien tapaamiensa naisten/miesten kanssa? Minä en... mutta mielenkiintoinen ajatus. Pitäisi elää jossain kovin eristyneessä paikassa ilman normaaleja ihmiskontakteja jotta moinen olisi edes mahdollista?

Lapsi tarvitsee äitiä enemmän kuin isää. Mutta ylipäätään se, että äidillä on päävastuu ei tarkoita, etteikö isä olisi lapsen elämässä. Mikäli isä siis on oikea isä eikä vaan random pano jota kutsutaan isäksi. Mutta kyllä, itse ajattelen isän ja äidin asemaa eri tavalla, uskon että suhde äitiin on tärkeämpi kuin suhde isään ja uskon myös että useammin se isä on epäluotettavampi lastana kohtaan kuin äiti. Äiti kun on sen lapsen mahassaan 9 kk kantanut, synnyttänyt ja vauvasta (yleensä) pääasiallisesti hoitanut.

Kaikilla tapaamilla naisilla/miehillä tarkoitan seksisuhdetta tämän ihmisen kanssa. Eli kaikkien kanssa, joiden kanssa seksisuhde on ollut. Ja kyllä, ikävä kyllä tunnen.

Lunatic
Vai onko se eri asia?

Mitäköhän taas jeesustelet.
Sun horinoista ei ota taas mitään selvää. Kyllä se kuule yleensä on äiti joka vastuun kantaa, eikä mikään kaikkea nussiva siemenlinkomies.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Mitäköhän taas jeesustelet.
Sun horinoista ei ota taas mitään selvää. Kyllä se kuule yleensä on äiti joka vastuun kantaa, eikä mikään kaikkea nussiva siemenlinkomies.
Olen ramaa mieltä että äiti kantaa usein vastuun. Ei kuitenkaan aina.
"Kaikkia nussivia siemenlinkomiehiä" en tunne mutta voin kuvitella, että moiset eivät ole aktiivisesti läsnä lastensa elämässä, joten näiden kohdalla voisi kuvitella, että jopa "aina".

Lunatic
Ei, en oleta. Mutta oletan, että päävastuu on äideillä ja että miehen tulee maksaa elatusmaksua lapsestaan. Ja kyllä, poikasi on yksi esimerkki ihmisestä, jota en omalle lapselleni haluaisi mieheksi. Liikaa lapsia liian monen naisen kanssa liian nuorena. Ja muutenkin kuvio on varsin epämääräinen.
Onks mummeliisalla siemenlinko lapsena? No enpä ihmettele enää noita höyrypäisiä kommenttejaan.

Kyllä, päästään tervettä äitiä lapsi tarvitsee enemmän kuin isää. Miksi lapsi tarvitsisi isäänsä enemmän, onko äiti epäonnistunut äitiydessään? Saa olla aika huono äiti, jos lapsi enemmän isää kaipaa.
Minä olen tuosta eri mieltä. Oikeastaan melkein jopa siihen asti, että katsoisin että äiti, joka moista Automaattisena Totuutena (erityistapaukset toki erikseen) opettaa lapselleen on "automaattisesti" huono äiti.

Mihin käsityksesi perustuu?

Onks mummeliisalla siemenlinko lapsena? No enpä ihmettele enää noita höyrypäisiä kommenttejaan.
Muistaakseni ensimmäinen lapsi oli 16-vuotiaana, sitten tuli yksi jonkun toisen lapsi, johon sai kait osittaisen huoltajuuden, sitten eron jälkeen saman naisen kanssa ehkä hankki lapsen, en ole varma oliko nyt se isä vai oliko se joku muu, mutta lasta kait elättää. Ja sitten tämän uusimman naisen kanssa, jonka kanssa kait ovat kihloissa, on ilmeisesti lapsi tulossa. Ikää kait alle 25, joten kait siinä ehtii vielä. Korjata voi jos muistan väärin?

"ccc"
[QUOTE="vieras";26461326]Ajattelen, että on vastuuton, paneskelee ilman ehkäisyä kaikkea, mikä liikkuu.[/QUOTE]

Kortsua aina käyttänyt silti kolme lasta saanut alkunsa. Taitaa mulla olla supersiittiöt :D

Yhteistyössä