M
Mietiskelijä
Vieras
Keittiöihmisiltä vinkkejä kyselisin eli kilon pala olis moista herkkua tarjolla ja mietin mieten sitä vieraille tarjoaisin. Eli todella herkusta on kysymys ja menee kyllä ihan napsiessa, mutta voisko siitä tehdä esim salaattia? Koetin googlata, mutta on aika "uudesta" tuotteesta kysymys ja ei löytynyt mitään...kylmäsavulihasta kyllä jotain löytyy...