Mitä tarjoilisit brunssilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Lyö pää tyhjää nyt pahasti ja lauantaina olisi brunssi järjestettävänä. Se tärkein eli kuohari ja appelsiinimehu on hoidossa, mutta mitäs muuta voisin laittaa/tehdä. Mielelläni ottaisin vastaan ideoita... ja tarkoitus olisi järjestää se mökillä, josta kyllä löytyy jääkaappi ja jonkinlainen hella, mutta ei mitään luksusta.

Niin ja samalla kysymys, mistä voisin tehdä sangrian... ei hotsittaisi tehdä punaviinistä..

tuoretta leipää, itse tehtyä tai raakapaisto. keitettyjä kananmunia tai vaikka kylmää paprika-fetajuustomunakasta siivuina. jos olet kokkityyppi, leivo joku suolainen piirakka. erilaisia juustoja, ainakin brie- ja normiedamia tai muuta. croissantteja, munariisipasteijoita. leikkeleitä. hilloa ja marmeladia.

saattaisin lähteä perinteiselle patonki + paria eri salaattia- linjalle. Toisaalta joskus haluaisin "kikkailla" vohveleilla / ohukaisilla niin, että täytteet syöjä saa itse valita ja vaihtoehtoina olisi sekä suolaisia että makeita täytevaihtoehtoja.
Olen joskus jossain baarissa juonut mansikkasangriaa, oli aivan ihanaa, mutta ohjeesta ei tietoa?!

Yhteistyössä